Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit ym. apua tarvittais..

Vierailija
19.02.2007 |

Huomasin jus lapsellani (2v.) pieniä pisteitä otsalla, poskipäällä ja kädessä. Kaikki vasemmalla puolen kehoa. Mitä ihmettä voisi olla? Näyttävät vähän niin kuin verenpurkaumalta, mutta pisteet ovat selvästi erillään toisistaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään tietoa, mitä vois olla?

Vierailija
2/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla jotain häiriötä hyytymistekijöissä. Jos niin olisi, olisi hänen hyytymistekijähäikkänsä syy selvitettävä. Kai siihen voi olla muitakin syitä, joten älä pelästy. Mun lapsella oli kasvoissa silmän lähellä monta. Otatutin verikokeet, mutta kaikki oli normaalia. Tulee myös kuulemma jos lyö itsensä johonkin tms. Lääkäri sanoi heti, että lapsellani ei ole mitään vaarallista, mutta halusin kumminkin verikokeet, kun olin lukenut, että nuo voivat liittyä myös leukemiaan.

Anteeksi, että en ole terveydenhoitoalalta ja silti vastasin. Kysy kumminkin varmuuden vuoksi vielä joltain terkkarilta tai lääkäriltä. Sinuna minä pyytäisin päästä ainakin täydelliseen verenkuvaan, jossa on siis mukana valkosolujen erittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pisteitä olisi kyllä ympäri kehoa.

Vierailija
4/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et en tiedä lisääntyykö millä tahdilla, tällä hetkellä tosiaan sellasia yksittäisiä vain. Mä just kans ajattelin tuota leukemiaa, kun lapsella melkein aina mustelmia jossakin.. Mutta miten helposti ne mustelmat tulee? Lapsella varsinkin alaselässä mlkein koko ajan mustelma/mustelmia.

Vierailija
5/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapsen vatsa on selvästi pömpöllään, bongasin senkin tulta leukemiaoireista. Mutta lapsen vatsa on vasta tunnusteltu vatsataudin yhteydessä, eikö lääkäri olisi huomannut poikkeavuuden, jos sellainen olisi?

Vierailija
6/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain kysäistä mielipiteitä, kun välistä tuntuu, et lähden liiankin helposti lääkäriin, liekö liian vilkas mielikuvitus, mutta huolissaanhan sitä vain on pienestä..

Vierailija
7/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin siltä lääkäriltä vielä, että onko normaalia, että on mustelmia jotain kahdeksan polven ja nilkan välillä koko ajan, niin kuulemma aivan normaalia tuo määrä.

Teillä on kumminkin alaselässä, mikä on kyllä erikoinen paikka mustelmille minusta. Meillä myös kiinnitti huomiota, että lapsi ei ole väsynyt. Jos teilläkään ei ole, niin tuskin hätää on. Leukemialapset ovat jaksamattomia. Mene varmuuden vuoksi kumminkin lääkärille, niin tulee levollisempi olo.

Vierailija
8/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lääkärillä varmuuden vuoksi. Kiitoksia mielipiteistänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi