Mies on ihana mutta kosketus ei tunnu hyvältä.
On liian karkea, hätäinen. Iho on karhea ja tuoksu jotenkin oudosti maitomainen.
Miksi en pääse yli näistä? Mies on menestynyt, rikas, kiltti, kaikin puolin mahtava. Mutta kosketus.. ex oli ylipainoinen ja ryypiskeli. Mutta tuoksui ja tuntui ihanalta.
Kommentit (32)
Suosittelen vaihtamaan ehtaan n eekerismieheen. Kyllä kostut sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän se mies ei ole ihana. Teillä ei feromonit kohtaa.
onhan se rikas eli ihana
Muistan itse kuinka sain eksäni sperrmasta ja hiestä aina kaamean ihottuman.
Muuten ihana mutta .. olin allerginen kirjaimellisesti hänelle.
Todella pinnallinen materialisti tuo aloittaja muutenkin. Vaihda naiseen. Suurin osa naisista muutenkin haaveilee toisesta naisista.
Alkuvaiheessa narsisti voi olla todella kaikinpuolin hyvän esittäjä. Mutta karkeus, hätäisyys on oman edun tavoittelua. Ihmisen todellinen luonne paljastuu juuri intiimisuhteissa.
Taas vahva itsenäinen nainen onkimassa rahaa ja valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli mukahieno pukumies. Sperma oli mädännyttä, tupakoitsija-lihansyöjän mälliä. Kerran pakotti siihen. Maisteri Helsingin yliopistosta. Hienokaan habitus tai titteli ei oikeasti merkitse mitään, jos on mätämuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli mukahieno pukumies. Sperma oli mädännyttä, tupakoitsija-lihansyöjän mälliä. Kerran pakotti siihen. Maisteri Helsingin yliopistosta. Hienokaan habitus tai titteli ei oikeasti merkitse mitään, jos on mätämuna.
Jokaiselle ansionsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle ansionsa mukaan.
Toivottavasti tuo sai ansionsa mukaan. Onneksi onnistuin jättämään hänet. Nyt on paremmin.
Hyi että :D