Miten pääsen ikinä yli tästä morkkiksesta?
Mikään ei ole ikinä kaduttanut elämässä näin paljoa kuin tämä enkä tiedä miten tästä tunteesta pääsee yli.
Olin kerran juhlissa jossa otettiin alkoholia. Paikalla oli oma serkku! joka sitten jossain vaiheessa iltaa alkoi ehdottelemaan minulle seksiä ja kehui mm. ulkonäköäni. (en tunne tätä serkkua ollenkaan eikä olla tavattu aiemmin koskaan mutta tiesin että on serkku ja hän tiesi sen myös) Olin siinävaiheessa niin sekaisin että jotenkin suostuin tähän. En muista illasta kuin pieniä hetkiä, muistan mm kuinka nauroin jossain välissä ja sanoin että eihän nyt oikeasti tehdä mitään että kai tää oli läppä ja tämä serkku vaan sanoi että ei kun nyt oikeasti ja sitten suostuin mutta muistan että kaduin sitä kokoajan ja sanoinkin sen sille mutta naureskellen.
Aamulla en edes heti muistanut asiaa kunnes se pamahti mieleen ja olen siitä asti ollut ihan paskana että miksi pitää sekoilla noin pahasti, en ikinä ikinä ikimaailmassa tekisi noin jos olisin edes vähän järjissäni.
Enkä siis syytä tätä serkkua mistään, muistan että suostuin tähän ja nauroin asialle silloin mutta nyt oksettaa koko ajatus enkä pääse siitä eroon. Luulen myös että osa paikalla olleista sai selville mitä tehtiin muttei uskalla sitä sanoa tai sitten juoruilee seläntakana. Itkettää vieläkin kun ajattelen tätä.
Kommentit (8)
Asun jo kaukana sukulaisista mutta hän nyt silloin vaan oli samassa paikassa jostain syystä.
ei ollenkaan niin paha ku mulla. seurustelin nuorena yhden pojan kanssa kunnes selvisi että tää on mu serkku. sillon vasta hävetti ja hävettää vielki jos joku asiasta mainitsee. onneks oltii nuoria eikä ois voitu sitä arvata mitenkää
Mikä serkussa vikana?
Saa naida ja mennä naimisiin!
Serkun pitäminen kiellettynä seksikumppanina on ikimuistoinen kahedorga perinne, jota jotkut pitää ihan kauheena. Useat ovat naimisissakin serkkunsa kanssa. Ei sitä laki kiellä Suomessa eikä ulkomailla.
päästä irti siitä asiasta, kännissä ihmiset eivät ole ihan oma itsensä, serkullakin on vastuu asiasta
Vähän samantapainen kokemus, kännissä myös mutta ei missään seurueessa, joten todistajia ei ole. No, seuraavana aamuna kaveri kyllä piipahti kutsumatta kylään, ja ehkä arvasi mistä oli kyse, kun näki avoimen sängyn ja meidät pienessä opiskelijaboksissa, pukeissa jo kylläkin onneksi.
30 vuotta siitä on aikaa, eikä se enää niin kauheasti morkkistele, mutta on jäänyt takaraivoon sellaisena hieman nöyremmäksi vetävänä pysyvänä muistutuksena omasta erehtyväisyydestä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, joten sen kanssa on opittava elämään sillä tavalla ettei se myrkytä mieltä jatkuvasti. Sillä voinee lohduttautua, ettei siinä kenellekään mitään tosiasiallista vahinkoa ole tapahtunut.
Tuo on täysin Jumalan tahdon vastaista toimintaa, pyydä anteeksi Jeesukselta ja muuta toiseen kaupunkiin jossa ei tarvi nussia sukulaisia