Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet huomaavat aina että olen erittäin seksuaalinen nainen?

Vierailija
18.09.2024 |

Olen erittäin naisellinen, seksikkääksi ja kauniiksi sanottu. Isot, kiinteät tissit, mutta siro ja pienikokoinen. Rakastan seksiä. 

se, mikä hämmästyttää on se että nyt sinkkuna  miehet jotenkin pystyvät vaistoamaan että olen eroottinen nainen. He omien sanojensa mukaan huomaavat sen katseesta, silmistä ja jostain syystä isot rintani seksualisoidaan. Miehet jostain kumman syystä luulevat että muodokas nainen on jotenkin seksuaalisesti kuin muodoton nainen, vaikka tämä ei missään nimessä ole totta. Tissit ja hyvä kroppa ei todellakaan ole tae naisen halukkuudesta.

Mielipiteitä? 

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä ihmisen sisäisen kokemuksen kanssa omasta seksuaalisuudestaan, sanoisin. 

Mies painaa vaikka pitaleipää. Toki kauniimmat naiset saavat varmasti enemmän katseita. 

Mutta minun seksuaalisuudestani he eivät tiedä mitään katsomalla päältä. 

Saa olla aikamoinen pitaleipä, että voittaa nyrkkikyllikin :))

Vierailija
42/70 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuutesi sekoitetaan eroottisuuteen. Luulet prinsessaleikeilläsi luovasi eroottista vaikutelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oletettu seksuaalisuus näkyy jos vaikka  kulkee läheltä, hipaisee, nojaa, jalat pöydän jalla osuu yhteen ja hakee kastetta. 

Jotkut näistä on oikeasti seksuaalisia ja päätyvät sänkyyn useamman työtovein kanssa ja osa vaan haluaa huomiota. 

kumpikin on ihan ok. Sen estämättä voi olla pätevä ja mukava työtoveri. 

Parempi vaan kohdella sellaisena. Jos nainen on oikeasti seksuaalinen ja kiinnostunut kokeilemaan eikä parisuhteista muuta johdu niin kyllä se riittävän selvästi kertoo koska sopii lähestyä. Olen pari kertaa päätynyt mukavan ja nätin työtoverin kanssa panolle, eikä se ole haitannut, luullakseni ei ole tullut edes puheita. 

Kerran päädyin poraamaan yhtä häijyä pullukkaa, tykkäsin kovasti seksistä mutta kuulin myöhemmin ihan yllättävältä taholta että juttu oli levinnyt. Osasin näyttää yllättyneeltä ja inhoavalta, mutta en usko että se auttoi. 

Vierailija
44/70 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on kyllä nainen. Tosin treffeillä miehet sanoneet etten ole tyypillinen Suominainen. Ja ei ole 1 tai 2 kertaa kun kuulen tämän

Tarkoitatko sä sitä "oot ihan erilainen, kuin muut naiset" :D :D.... Toimii!

Vierailija
45/70 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama "ongelma" isot kiinteät luomurinnat, urheilullinen, isot silmät, pitkät hiukset ja kauniit kasvot ja miehet juoksevat jutulle ja saan katseita jatkuvasti, kommentointia vaikka kadulla kävelen (mielenkiintoa lähinnä, yleensä jutulle tulevat ovat ulkomaalaisia arkipäivänä kaupungilla, suomalaiset uskaltavat enemmän jutulle baarissa.)

Jostain syystä miehet syttyy kauniista rinnoista ja seksualisoivat mielessään, aika paljon aikuisviihteessä näkyy isoja rintoja. Kai se on alitajuista, olen pari kertaa saanut miehet hämmennyksiin, kun saatankin puhua jotain maailmanpolitiikasta ja he ihmettelevät kun kaunis/näyttävä ja laittautuva nainen voi olla fiksukin tai keskustelukykyinen. 

Tämä on omasta mielestäni hassua, kun olen vuosia ollut eri toimistotöissä ja pidän itseäni "tavallisena kansalaisena" ja siinä ei ole mitään erikoista ettei seksikkään tai näyttävän näköinen nainen voisi olla älykäs ja pohtivainen, olla vira

Tekstisi on hämmästyttävän alkeellista "pohdintaa".  Kuin teinin päiväkirjasta. - tämä vain siis huomiona, olen äikänope yläasteella.

Vierailija
46/70 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole bi. Tosin kimppaseksi kiinnostaa kokeiluna. Olisi aika opettavaista lipittää naisen klitorista ja saada tuotettua orgasmi. Nam

Jos puhut naisen "lipittämisestä" niin et taatusti tuota yhtään orgasmia. Ei mulla muuta. 

T: bi nainen

Vierailija
47/70 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit paljastaa.

Kiima iskee päälle ja himot hyrrää.

Vierailija
48/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet huomaavat minustakin, että olen seksuaalinen, vaikka rinnat ovat A-kuppia. 

Sitten parisuhteessa siitä yhtäkkiä syntyy suuri ongelma, ja tuntuu että miehen suurin tavoite on saada minut häpeämään seksuaalisuuttani ja venkoilee kaikkensa sen eteen, etten saisi orgasmia seksissä, ja masturboidakaan ei saa kuin salaa. 

Mitä ihmettä? Tuohan on aivan pimeää touhu! Äkkiä lusikat jakoon hei.

-Oikea mies.

Vierailija
49/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyräkehumista ilman sitä nöyrää.

Mielensäpahoittaja ilmottautui. Kauniita naisia nyt on olemassa ja he tietävät sen koska miehet ovat heistä kiinnostuneita. Se vaan on tyly fakta. 

Tyly fakta on se, että miehet panee mitä tahansa naista muistuttavaa. Se on itsepetosta naisen ajatella että "vienti" olisi mitenkään suhteessa omaan viehättävyyteen tai sen puutteeseen. 60 v ylipainoinen rouva voi laittaa kuvattoman ilmoituksen nettiin ja saada lukuisia yhteydenottoja miehiltä, jotka haluisivat häntä käydä painamassa. 

Tyly fakta on se että naisetkin panevat mitä vaan. Minä en painaisi 60v rouvaa, etkä sinä jotain kuvitteellista henkilöä, mutta lopulta kaikille löytyy jostain päin maailmaa joku.

Tyly fakta on se että mielesi on saastunut myrkyttynyt ja olet oman toksisuutesi orja. Ajattelitko viettää loppuelämäsi tuossa tilassa?

Vierailija
50/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että vaihtelu sukupuolen sisällä on suurempaa kuin sukupuolten välillä. Aina kun morkkaatte toista sukupuolta, se kertoo vain teistä ja älykkyydestänne. Jos et ymmärrä tätä, sen tulisi soittaa hälyytyskelloja, että siellä pääkopassa ei ole kaikki kohdallaan. 

Vierailija
51/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieno sperman tuoksu sekä ylä- että alakerrasta paljastaa, että olet melkolailla anteliasta sorttia. 

Vierailija
52/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole bi. Tosin kimppaseksi kiinnostaa kokeiluna. Olisi aika opettavaista lipittää naisen klitorista ja saada tuotettua orgasmi. Nam

Jos puhut naisen "lipittämisestä" niin et taatusti tuota yhtään orgasmia. Ei mulla muuta. 

Sana kuvaa oikein hyvin nuolemista. Luuletko lesbon olevan tyytyväinen yököttelyysi. Lesbo vastii että sulla on nuolemisen jälkeen leuka märkä.

Vierailija
53/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana kuvaa oikein hyvin nuolemista. Luuletko lesbon olevan tyytyväinen yököttelyysi. Lesbo vastii että sulla on nuolemisen jälkeen leuka märkä.

No ei kyllä kuvaa. Ei todellakaan. Aika yksioikoinen ilmaus. 

Vierailija
54/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää tisseistäsi

milloin huomasit heidän suuren koon

millaisia kommentteja ovat saaneet

Vierailija
55/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo "lipittää" varmensi nyt kyllä sen, ettet tosiaan ole nainen 🤣.

Eli muista nyt sit seuraavan provon kohdalla, että naiset ei ikinä käyttäisi sanaa "lipittää" suuseksistä puhuessa, ellei ois kyse siitä, että kuvailis huonoa suuseksiä "Se mies ei osannut yhtään, lipitti vaan jotenkin oudosti" tms. 

Vierailija
56/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen vaan joistakin naisista näkee, että he ovat seksuaalisia. Ja pitävät seksistä.  

Se ei liity miehen silmissä mitenkään pelkästään hyvään ulkonäköön, vaan naisen olemukseen ja persoonaan.

Juttu on aivan sama kuin että jotkut naiset ovat hulluina kaljuihin miehiin. Ja partaisiin miehiin.

Äitini kertoi aikanaan, kuinka isä oli sanonut jostain naisesta, että kyllä näkee, että kyseinen nainen taatusti on seksin perään. Äitini sanoi, että nainen oli heille tuttu ja naisten kesken he olivat joskus jutelleet seksistä ja kyseinen nainen oli sanonut, ettei perusta koko puuhasta pennin vertaa eikä nauti siitä lainkaan. Seksistä nauttimista ei todellajaan näe päälle. Jos käyttäytyy kuin kiimainen kissa maaliskuussa, ei ole ihme, jos miehet kiinnostuvat. Aloittaja kuulostaa ihan umpipöhköltä.

Vierailija
57/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuvittelevat kenen tahansa hymyilevän tai edes vahingossa päin katsovan naisen olevan erittäin seksuaalinen. 

Vierailija
58/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni seksi lähinnä ahdistaa ja ideaali parisuhde olisi minulle täysin seksitön. Minua lähestyvät miehet sen sijaan tulkitsevat täysin muuta. Kai sitä näkee mitä haluaa. 

Vierailija
59/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tajuavat siitä ettei sinulla ole juurikaan vaatteita ja alat väkisin imemään munaa.

Vierailija
60/70 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feromonit paljastaa.

Kiima iskee päälle ja himot hyrrää.

Feromoneilla on varmasti osansa. Ja väitän, että se näkyy jollain tapaa ulospäin, jos naisessa herää tällaisia tuntemuksia miestä kohtaan, vaikka hän ei mitenkään selkeästi flirttailisi tai aikoisi tehdä asian eteen mitään. On naisia, jotka ihastuvat harvoin, ja jotka valittavat lähes aina Tinder-treffien jälkeen, että kemia puuttui. Ja sitten on naisia, jotka ihastuvat helposti, näkevät paljon viehättäviä miehiä ympärillään, ja löytävät helposti mieluisan uuden kumppanin ollessaan sinkkuja. Jälkimmäinen ei tarkoita välttämättä kevytkenkäisyyttä tai taipumusta pettämiseen. Tähän kun vielä lisää ystävällisen, huumorintajuisen ja hyväntuulisen persoonan, niin puhutaan niistä naisista, joiden miehet vaistoavat olevan seksuaalisia. Sen näkee naisen katseesta ja tavasta olla, eikä sen naisen ajatuksissa olevan miehen tarvitse edes välttämättä olla paikalla, kun paikalla olevat miehet vaistoavat jotain erityistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän