Nyt kaikki isonenäiset tänne keskustelemaan!
Miten hemmetissä mä olen elänyt vuosia tämän nenäni kanssa enkä ole tajunnut tätä ongelmaa! Olen aina miettinyt, että olen ihan kaunis nainen, mutta jokin mättää. Miehet eivät koskaan suoraan lämpöä ulkonäölleni, vasta sitten luonteelleni. Ja en keksi mitään muuta niin isoa miinusta kuin nenäni.
Olen nyt tutkinut kuviani ja kaikissa on se yksi ja sama ongelma: nenä. Jos peitän nenäni, niin totean vau, mä olen kaunis. Siis oikeasti todella kaunis. Silmät, huulet, kasvojen luusto. Kaikki priimaa. Mutta tämä nenäni näyttää siltä, kuin olisin nuhassa jatkuvasti tai itkenyt juuri monta tuntia putkeen ja olisin ihan turvoksissa ja tukkoinen. Se on myös usein punainen, joten saatan näyttää myös siltä, että kuppi maistuu.
Ai luoja nyt apuja ja vertaistukea. Enhän minä, tavallinen keski-ikäinen perheenäiti minnekään nenäleikkaukseen enää aio mennä, mutta kyllä tässä on karu tulevaisuus edessä, kun tämä pirun nenä vaan vuosi vuodelta kasvaa ja kasvaa. Pelkään että seuraavaksi tökkään tällä jotain silmään ohi kulkiessani.
Kommentit (22)
Terve kaikille. Minulla on iso ja pullea nenä. Valitettavasti alakerta on sitten pieni ja ohut.
Tänne oli laitettu pari upeaa isonenäistä naista joita kuolattiin, että kuumia ovat vaikka isonenä löytyy.
Mutta mun nenä on mallia Ismo Laitela! Etsikää kaunis nainen sellaisella nenällä, ei taida löytyä.
Ap