Missä maassa päälläsi oleva paita on valmistettu?
Yleensä lukee pesulapussa jos se on vielä tallella.
Kommentit (58)
En viitsi töissä riisua paitaa, mutta 'ruotsalainen' ja todennäköisesti jossain kaukomailla tehty oikeasti
Varmaan 10 vuotta vanha Ralph Laurenin trikoopaita. Hyvälaatuinen, mutta made in China! :(((
Ikivanha Gudrun Sjöden, Portugal.
Nanson paita, valmistettu Turkissa
Erään kylpylähotellin t-paita, ollut käytössä vuosia ja vieläkin ihan kuosissaan, käy kotona pidettäväksi. Valmistusmaata ei lapuista löydy.
Saksassa, miehen siskon reilu 15v sitten omin käsin ompelema. Kaunis ja kestänyt pesuja ja käyttöä paremmin kuin kalliit merkkipaidat. Mulla on muitakin hänen tekemiään vaatteita, yleensä aina siellä käydessä saadaan jotain itsetehtyä mukaamme :)
Missä maassa Tommy Hilfigerin t-paidat valmistetaan? Leikkaan aina kaikki kutittavat laput pois.
Suomessa molemmat. Kauluspaita on teetäetty paikallisella ompelijalla.
Turkissa. Sain tuliaisena 30 vuotta sitten ja edelleen ehjä.
Ikiwanha Nanson paita. Niin kulunut lappu, ettei tuosta ota selvää.
Itse tehty, kotimaisen yrityksen Euroopassa valmistetusta luomutrikoosta, kuidun alkuperämaata en tiedä.
Keniassa valmistettu hihaton toppi, puuvillaa, ei trikoota.
Italiassa, Filippa K:n neule. Pyrin ostamaan eurooppalaisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa Tommy Hilfigerin t-paidat valmistetaan? Leikkaan aina kaikki kutittavat laput pois.
Mun just tällä hetkellä päällä oleva th paita on valmistettu Kiinassa.
Jossain hikipajassa lapsiorjien ruokapalkalla tekemä tpaita. Ihan ok hintaansa nähden, ostan varmasti lisää.
Bangladeshissä. Hyvä ja kestävä flanellipaita on. Vuosia jo kestänyt ja varmaan tulee kestämään.