Siis mikä syy ?
Mikähän selittäneen lihapakkauksen hinnan nousun elokuusta , ennen oli 8,90 ja nyt 15,90. Muutenkin oli taas ruokien hintoja nostettu , tosin huomattavasti vähemmän kuin tuon lihapaketin. Tämä k-ketjun kaupassa.
Kommentit (9)
En tiedä, Liideli on halpa kun käyn kerran kuussa. Nytkin meni vaan 7,3€
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kauppiaalla on dollarin kuvat silmissä.
Lihapaketin hinnan nostossa oikein vilistivät dollarit silmissä......luultavasti on oikea syy.
Syitä löytyy aina. Olen ihan miettinyt ymmärtävätkö kaupat, myyjät ja valmistajat mitä ihmettä he saavat aikaan. Tuntuu että heillä ei ymmärrys ehkä toimi ihan kuten kuuluisi. No, katsellaan mitä tapahtuu. En jaksa puhua enään kuuroille korville täällä palstalla tai yhtikäs missään.
Miksi te aina kitisette ruoan hinnasta. Se on hyvä, että ruokaa on kaupoissa saatavilla. En ole itse huomannut mitään kovia hintojen nousuja. Ostan yleensäkin mitä mieleni tekee, eikä aina tule katsottua hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te aina kitisette ruoan hinnasta. Se on hyvä, että ruokaa on kaupoissa saatavilla. En ole itse huomannut mitään kovia hintojen nousuja. Ostan yleensäkin mitä mieleni tekee, eikä aina tule katsottua hintoja.
Kas kun meillä toisilla on rajallinen budjetti.
Ehkä K-kauppias tarvitsee uuden mersun?
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuo olikin Kookaupassa. Sinä et käy Kookaupassa. Kookauppias on ahne. Kookauppias on rikas. Kookauppias ajaa kalliilla autolla. Kookauppiaalla on kallis talo. Kookauppias on riistäjä. Et nyt ymmärtänyt pointtia.
AP
Sen selittää se, että kauppias on halunnut nostaa hintaa.
Mikä vtt siinä on niin vaikeeta tajuta???
Veikkaan, että kauppiaalla on dollarin kuvat silmissä.