Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan ketään naista jota ei olisi koskaan seksuaalisesti ahdisteltu?

Vierailija
17.09.2024 |

Itse olen kokenut sen lukuisia kertoja eri miesten taholta nuoruusvuosina eli ihan fyysistä koskettelua ja en käy edes baareissa. On taputeltu pyllylle, otettu kädellä reidestä kiinni ja pahempaakin. Ei sentään raiskattu koskaan. Sitten on ollut muunlaista ahdistelua eli stalkkaamista. Tuskin olen ainut. Mitä kokemuksia muilla on ollut?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Sid ? Ulla Tapaninen ? Siiri Angerkoski

Siiri Angerkosken ahdistelusta en tiedä mitään, mutta ilmeisesti on niin, että elokuvayhtiö hyödynsi häntä lähes kaikissa elokuvissaan minimaalisella korvauksella.

Vierailija
22/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ahdisteltu töissä, vapaa-ajalla, ruokakaupassa ties missä arkisissa tilanteissa.

Baarissa kukaan ei ole tullut yhtä härskisti iholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina Hazard?

Vierailija
24/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Särmä?

Vierailija
25/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on ahdisteltu töissä, vapaa-ajalla, ruokakaupassa ties missä arkisissa tilanteissa.

Baarissa kukaan ei ole tullut yhtä härskisti iholle.

Tämä on jännää mutta just noin!

Vierailija
26/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni varrella miehet on huudelleet rumia, käpälöineet ja puhuneet sopimattomia useita kertoja. Pahin keissi oli stalkkeri, jonka vuoksi kävin poliisilaitoksella selvittämässä, täyttyvätkö rikoksen tunnusmerkit. Kyseessä koulukaveri, jolle olin vain mukava, kuten kaikille muillekin. Mies alkoi pommittamaan puheluilla ja viesteillä päivittäin. Aina vaihtoi numeroa, jos blokkasim edellisen. Numeroita oli jotain hieman alle 30. Puhelut ajoittuivat 7-22, joten rikoksen tunnusmerkit eivät täyttyneet. Oli varmaan ottanut selvää, kuinka pitkälle häiriköinnin voi viedä.

No tästäkin opittiin, enää en ole mukava kaikille miehille. Olen suurimmalle osalle  viileän asiallinen ja annan ymmärtää ettei pätkääkään kiinnosta. Hymyilen ja olen mukava vain niille miehille, joihin voisin tehdä muutenkin lähempää tuttavuutta.

Ymmärrän nyt paremmin tylyjä ja hymyttömiä naisia. Siihen on varmasti syynsä. Nainen ei ole velkaa iloisuutta kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä yhtään kenellekään. Viileä asiallisuus riittää. 

Vierailija
27/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole koskaan ahdisteltu. Enkä ole edes läski. Se kun pitää tällä palstalla aina ilmoittaa, ettei incelien haukkumiskuoro aloita iltakonsertti.

Olet nuori varmaan. Mee toon jälkeen ei miehet uskalla.

Me too teki tehtävänsä ja hyvä niin. 

Vierailija
28/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole koskaan ahdisteltu. Enkä ole edes läski. Se kun pitää tällä palstalla aina ilmoittaa, ettei incelien haukkumiskuoro aloita iltakonsertti.

Olet nuori varmaan. Mee toon jälkeen ei miehet uskalla.

Nyt olen 43-vuotias. Eli suurin osa elämästäni oli aikaa ennen metoota.

Vierailija
29/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että minua ei kyllä ole ahdisteltu. Olen tottakai törmännyt moniin sekavasti käyttäytyviin tyyppeihin, mutta käsittääkseni ahdistelu on jotain muuta. Riippuu varmaan ulkonäöstä. Onhan tietynnäköiset naiset aina enemmän miesten mieleen.

Vierailija
30/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ahdisteltu. Ehkä pituus ja olemus vaikuttaa. Olen 184 cm ja kaunis. Ja olen tuotantotalouden dippainssi ja tehtaanjohtaja. Ja synnynnäinen kopea ilme halutessani.

Vierailija
31/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että minua ei kyllä ole ahdisteltu. Olen tottakai törmännyt moniin sekavasti käyttäytyviin tyyppeihin, mutta käsittääkseni ahdistelu on jotain muuta. Riippuu varmaan ulkonäöstä. Onhan tietynnäköiset naiset aina enemmän miesten mieleen.

Olen taviksen näköinen ja pukeudui mieluummin peittävästi kuin paljastavasti. Nyt jo vanha ja saa olla rauhassa, mutta silloin nuoruusvuosina noin. Ap

Vierailija
32/35 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltin näköisiä ahdistellaan, koska he ei anna takaisin ja ahdistelijat on itse nössöjä. Ehkä vaikutat itsevarmalta?

Vierailija
33/35 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempparini oli se kun miespuolinen entinen kaveri kommentoi, että "ei kukaan muu mun kavereista ole koskaan kertonut että niille olisi käynyt mitään tuollaista. omituista että just sinulle on tapahtunut noin paljon". Tuli olo että kyseenalaistaa tai syyttää minua tapahtuneista. Tämä kaveri ei itse ole mikään ahdistelija, joten yllätti todella paljon tuo suhtautuminen.

Vierailija
34/35 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minua ei ole koskaan ahdisteltu.

Vierailija
35/35 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole koskaan ahdisteltu onneksi.

Oletko mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi