Onkohan ketään naista jota ei olisi koskaan seksuaalisesti ahdisteltu?
Itse olen kokenut sen lukuisia kertoja eri miesten taholta nuoruusvuosina eli ihan fyysistä koskettelua ja en käy edes baareissa. On taputeltu pyllylle, otettu kädellä reidestä kiinni ja pahempaakin. Ei sentään raiskattu koskaan. Sitten on ollut muunlaista ahdistelua eli stalkkaamista. Tuskin olen ainut. Mitä kokemuksia muilla on ollut?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tosi harvinaista jos sellaisen löytää. En tunne yhtään.
Eikö ole järkyttävää jotenkin?
Ikävuosina 18-23 koin ahdistelua useasti. Milloin yritettiin väkisin suudella (päiväsaikaan vanhempi herra tarrasi kiinni kauppakeskuksen edustalla) tai lähetettiin kännisiä viestejä Facebookissa (naimisissa oleva vanhempi mies minun harrastuksen parista). Joskus se ei ollut varsinaista ahdistelua mutta aivan liian innokasta ja päällekäyvää puhelinnumeron tivaamista.
Nyt vanhempana olen saanut olla rauhassa. En tiedä johtuuko me-toosta vai siitä, että en enää näytä lapselta.
Ej ole minua ahdisteltu. Transiuduin jo ajat sitten. T. Mirkku (ex Markku)
Vierailija kirjoitti:
Ikävuosina 18-23 koin ahdistelua useasti. Milloin yritettiin väkisin suudella (päiväsaikaan vanhempi herra tarrasi kiinni kauppakeskuksen edustalla) tai lähetettiin kännisiä viestejä Facebookissa (naimisissa oleva vanhempi mies minun harrastuksen parista). Joskus se ei ollut varsinaista ahdistelua mutta aivan liian innokasta ja päällekäyvää puhelinnumeron tivaamista.
Nyt vanhempana olen saanut olla rauhassa. En tiedä johtuuko me-toosta vai siitä, että en enää näytä lapselta.
Aiheeseen palaten: Uskon, että kaikkia yli 30 v naisia on varmasti ahdisteltu joskus elleivät elä jotain hyvin erityksissä olevaa elämää. En tunne ketään, jota ei olisi ahdisteltu koskaan.
Miehistä puhumattakaan. Kyllä on naiset kyselleet suuntautumisesta suorasukaisesti, jos en lähtenyt matkaan. Nuorempana toki.
On teillä kova elämä, kuten eritysherkällä Anne Kukkohovilla joka panee urheilijoita.
Hyvä kysymys. Usein osa ahdistelijoista on naisia tai tyttöjä, osa miehiä, siis naisia kohtaan. Usein ajatellaan että se on vain mies. Onneksi osa naisista on täydessä järjessä.
Mua ei ole koskaan ahdisteltu. Enkä ole edes läski. Se kun pitää tällä palstalla aina ilmoittaa, ettei incelien haukkumiskuoro aloita iltakonsertti.
Muistan kun olin 12-13-vuotias ja naapurin vuotrt vanhempi poika tuli hakemaan pulkkamäkeen. En edes tuntenut häntä kunnolla ja oli etäisesi tuttu. Löhdin kuitenkin. Mäessä se sai jonkin kohtauksen ja hyökkäsi kimppuuni ja kosketteli väkivaltaisesti. Juoksin kotiin kun pääsin irti ja siinä taloni edessä poika aloitti mun solvaamisen hj potki lumimajaa. Naapurin mies joka oli omalla pihalla otti poikaa niskasta kiinni ja talutti kotiin. Huh, huh. Ei onnistuisi tänään mutta 70/80-luvulla onnistui toisen mukulan kasvattaninen noin.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun olin 12-13-vuotias ja naapurin vuotrt vanhempi poika tuli hakemaan pulkkamäkeen. En edes tuntenut häntä kunnolla ja oli etäisesi tuttu. Löhdin kuitenkin. Mäessä se sai jonkin kohtauksen ja hyökkäsi kimppuuni ja kosketteli väkivaltaisesti. Juoksin kotiin kun pääsin irti ja siinä taloni edessä poika aloitti mun solvaamisen hj potki lumimajaa. Naapurin mies joka oli omalla pihalla otti poikaa niskasta kiinni ja talutti kotiin. Huh, huh. Ei onnistuisi tänään mutta 70/80-luvulla onnistui toisen mukulan kasvattaninen noin.
Sori typot*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheeseen palaten: Uskon, että kaikkia yli 30 v naisia on varmasti ahdisteltu joskus elleivät elä jotain hyvin erityksissä olevaa elämää. En tunne ketään, jota ei olisi ahdisteltu koskaan.
Ei ole. Mutta en vaan sano sitä tilanteessa jossa joku kertoo kokemastaan ahdistelusta. Ja oikeastaan muita tilanteita, joissa aiheesta puhutaan, ei ole. Uskon muidenkin toimivan samoin. Siksi kukaan ei ole koskaan kuullut että jotain ei ahdistella.
Vierailija kirjoitti:
Kun haluaa uhriutua, löytää siihen kyllä keinot.
Kun haluaa vähätellä siihen löytyy kyllä keinot.
Vierailija kirjoitti:
Kun haluaa uhriutua, löytää siihen kyllä keinot.
Mikä on uhriutumista. Kyllähän se teidän luuseri "miesten" mielestä on ku sanotaan näistä asioista suoraa. Toivottavasti et koskaan lisäänny nii ei tuu vajaita enempää
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole koskaan ahdisteltu. Enkä ole edes läski. Se kun pitää tällä palstalla aina ilmoittaa, ettei incelien haukkumiskuoro aloita iltakonsertti.
Olet nuori varmaan. Mee toon jälkeen ei miehet uskalla.
Maria Sid ? Ulla Tapaninen ? Siiri Angerkoski