Järjestääkö miehenne teille romanttisia yllätyksiä?
Minun mies järjestää vaikka ei ole mitenkään rikas tai silleen unelmamies. Mies ostaa kukkia ja tekee illallisia jossa on kynttilöitä. Sellaisia pieniä juttuja mies järjestää. Olen vähän häkeltynyt koska aiemmat suhteeni miehet eivät järjestäneet mitään. Jos halusin kylpylään niin ex sanoi että mene itse. En siis pyydä järjestämää mitään mutta mies huomiooi niin että järjestää jotain että meillä on kahdenkeskistä aikaa.
Kommentit (30)
Illalliseksi voitaikinaa käärittyjä kynttilöitä🌼
Hemmottelee, Oi joi joi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset siis tyytyy tylsään suhteeseen jossa iltaisin vaan istutaan sohvalla eikä mies järjestä koskaan mitään.
ja mitä nainen itse järjestää?
Vierailija kirjoitti:
Olisin huolissani mikäli mieheni toisi kukkapuskia ym. jatkuvalla syötöllä. Tiedän naisia joita petetään, ja heidän miehensä juuri kiikuttavat näitä puskia. Naiset sinisilmäisenä ovat onnensa kukkuloilla.
Mä tiedän miehen, joka viikottain osti vaimolleen kukkia. Eikä koskaan pettänyt.
Mies on paljon romanttisempi kuin minä. Vie ravintolaan syömään ties minne kynttiläillallisille, ostaa kukkia, ojentaa tuolin, auttaa takin pois päältä, syöttää mulle kakkua sängyssä. Välillä vähän sellainen imelän ällö ja liian vanhanaikaisella tavalla. Tulee sellainen olo, että oonko jossain sketsissä tai cctv:ssä parhaillaan.
Toisaalta hän on herrasmies ja britti, ja siellä naisten kanssa ei mennä treffeille niin, että avataan korkeintaan ovi bokserit jalassa naiselle ja odotetaan, että nainen kantaa ostamansa kaljat jääkaappiin, kumpikin juo yhden ja sitten likaisissa lakanoissa harrastetaan huonoa seksiä, jossa ainoastaan mies saa (jälkikäteen mies ehkä haukkuu naisen kroppaa, vertailee sitä muihin tai pyytää rahaa lainaksi).
Mulle romanttisinta ovat olleet ihan sellaiset spontaanit hetket, jossa alamme laulaa samaa laulua ääneen tai nauramme kippurassa sängyssä jotain keskustelussa esiin noussutta tosi typerää juttua.
Onko teillä nainen joskus hiljaa?
Ei järjestänyt koskaan mitään. Itselleen järjesti romanttisia hetkiä muitten kanssa. On mennyttä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on paljon romanttisempi kuin minä. Vie ravintolaan syömään ties minne kynttiläillallisille, ostaa kukkia, ojentaa tuolin, auttaa takin pois päältä, syöttää mulle kakkua sängyssä. Välillä vähän sellainen imelän ällö ja liian vanhanaikaisella tavalla. Tulee sellainen olo, että oonko jossain sketsissä tai cctv:ssä parhaillaan.
Toisaalta hän on herrasmies ja britti, ja siellä naisten kanssa ei mennä treffeille niin, että avataan korkeintaan ovi bokserit jalassa naiselle ja odotetaan, että nainen kantaa ostamansa kaljat jääkaappiin, kumpikin juo yhden ja sitten likaisissa lakanoissa harrastetaan huonoa seksiä, jossa ainoastaan mies saa (jälkikäteen mies ehkä haukkuu naisen kroppaa, vertailee sitä muihin tai pyytää rahaa lainaksi).
Mulle romanttisinta ovat olleet ihan sellaiset spontaanit hetket, jossa alamme laulaa samaa laulua ääneen tai nauramme kippurassa sängyssä jotain keskustelussa esiin noussutta tosi typerää jutt
Käytös siis selittäisi suomalaisten miesten huonoa menekkiä naismarkkinoilla maailmanlaajuisesti. Suomalaiset miehet hakevat morsionsa idästä, jossa naisia kohdellaan vielä huonommin. Naiset sen sijaan hakevat puolisoa lännestä, britti- tai jenkkimies on heistä parempi ehdokas kuin suomalaisten miesten suosima venäläinen, thai- tai mistä tahansa kehitysmaasta piiaksi ja panopuuksi roudattu yksilö.
Muualla (kuten eläinmaailmassa) uros hurmaa tai kosiskelee naista. Vain Suomessa se on korvattu puhtaalla naisvihalla, jossa tosi alfa pyyhki kullinsa verhoon kolmen työnnön jälkeen yhdyttyään teinineitsyeeseen, sylkee käsiinsä ja putsaa ne naisen hiuksiin, ja miesyleisö palstoilla vain hurraa. Köyhiä ja likaisia sovinistipaskoja ihan liian suuri osa suomalaisista miehistä.
Meidän romantiikkaa on se, kun mies ilmoittaa, että nyt lähdetään paistamaan makkaraa laavulle tai esim. luistelemaan järven jäälle. En kaipaa kukkia, koruja tai hienoja illallisia. Romanttisinta on se, kun ollaan luonnossa kahdestaan ja tehdään yhdessä asioita.
Romantiikkaa harva nainen haluaa. Eikö se ole vaan jotain halaus ja nukkumaan ja nainen on tyytyväinen.
Huolissaan voi olla aina, riippumatta siitä, tuoko mies kukkia vai ei.