Ystävä ei ollut tyytyväinen, kun tarjosin hänen lapsilleen 6 vuotiaan synttärirahoilla illallisen ja vaatii nyt rahoja takaisin.
Kaverin lapset 4 v ja 6v olivat hoidossa mulla. Oltiin kaupungilla ja käytiin syömässä. 6 vuotiaalla oli 50€ seteli lompakossa, jonka oli saanut synttärilahjaksi. Ehdotin, että jos haluaa käyttää sen kiinalaiseen niin voidaan käydä syömässä. Ruuat maksoivat 60€ ja maksoin syömisemme tuolla 50€ setelillä ja loput 10€ maksoin kortilla itse.
Minulla on todella vähän rahaa itselläni ja mullakin oli nälkä.
Nyt kaveri vaatii multa 50€ takaisin ja väittää, että olen kavaltanut hänen lapsensa rahat, vaikka hän itse halusi syömään kiinalaiseen. Meitä syöjiä oli kolme, minä, 6v ja 4v, lasku yhteensä 60€ miinus 50€ itse maksoin kymmenen euroa.
Kaveri väittää, että olen huijannut tuota 6 vuotiasta.
Kommentit (82)
Sillä 10 eurolla olisi saanut Prismasta pakasteranskalaisia, nakkeja, limua, sipsejä ja Xtra ketsupinkin kaikille. Halvimmilla tuotteilla noi kaikki saa noin 10 eurolla.
Pitää olla todella röyhkeä ja häikäilemätön ihminen, että keksii jotain tällaista edes provo mielessä.
Vierailija kirjoitti:
tää ei ollu totta. kukaan ei ole noin röyhkeä.
Ei ollutkaan.
Sama typeryys oli täällä eilenkin.
Mitä lie "hauskuutta" saavansa moisesta.
6v lapsi saanut 50 rahaa esim. mummulta tai kummilta. Vanhempi päättää käyttää näin? Sen sijaan, että olisi ostanut lapselle jotain kivaa tai laittanut lapsen säästöihin? Eikö tämä kuulosta aika kusipäiseltä?
Komppaan kaveria!
Elä valehtele. Eilen juttu oli eri, aijoit syödä mäkillä jne. Varas olet jos 6v pistänyt tarjoon!! Vitsi koko aloitus.
Vierailija kirjoitti:
6v lapsi saanut 50 rahaa esim. mummulta tai kummilta. Vanhempi päättää käyttää näin? Sen sijaan, että olisi ostanut lapselle jotain kivaa tai laittanut lapsen säästöihin? Eikö tämä kuulosta aika kusipäiseltä?
Komppaan kaveria!
Eihän se ollut edes vanhempi tuossa tarinassa.
Et olisi saanut antaa lapsen käyttää rahoja ! Tuonlaiset päätökset kuuluu lapsen vanhemmille. 6 vuotias ei edes saa lain mukaan tehdä ostoksia jotka on arvoltaan suuria.Käytännössä veit lapsen rahat ja sinun kuuluu palauttaa ne.En edes ihmettele miksi lapsen äiti penää sinulta rahoja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAAS?!?
Miten tämä tapahtui TAAS?!?
Ap on ilmeisesti jumittunut johonkin aikakierteeseen, kun tämä ihan sama asia tapahtui eilenkin.
Vahvasti vaikuttaa siltä, että sen aivot ovat jumissa ja pahasti...
Surkea provo sieltä vaan jaksaa pöllähtää palstalle🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
Oikein, mutta kaveri soitti asiasta tänään.
Ap
Todellako luulit, ettet kuule asiasta perässä?
Sä varastit lapselta rahaa. Mä vetäisin tollasta keveria turpaan.
Komppaan kaveria!
Vierailija
Oikein, mutta kaveri soitti asiasta tänään.
Ap
Ei soittanut.
Koko juttu on vaan sun surkeaa huomionhakuasi.
Olet idiootti, joka paljasti ihan itse itsensä🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
Sen sijaan, että äiti vaatii sinulta rahoja niin se pitäisi mennä niin, että sen lapsen vanhempien pitäisi maksaa niiden lapsiensa osuus takaisin sille kenen synttäriraha se oli ja sinä maksat oman osuutesi.
Pakko olla provo, ei kukaan ole näin röyhkeä.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että äiti vaatii sinulta rahoja niin se pitäisi mennä niin, että sen lapsen vanhempien pitäisi maksaa niiden lapsiensa osuus takaisin sille kenen synttäriraha se oli ja sinä maksat oman osuutesi.
Meillä ainakin menee niin, että lapsi joka on meidän luonamme hoidossa niin sen vanhemmat maksaa sen lapsen kulut.
Jos vanhemmat rupee narisee vastaa niin maksat sille lapselle sen 50 euroa takaisin ja sitten laitat sille kouraan 150 euron laskun lapsien vahtimisesta.
Uskomatonta. Käytit siis tilaisuuttasi ikävästi hyväksi. Siis 6v pienen lapsen rahoja menin tuhlailemaan holtittomasti samalla tarjoten itsellesi. Et sinä voi sanoa tarjonneesi lapselle, ku pistit sen maksaa ja heitit 10€. Sinuna olisin kirjaimellisesti tarjonnut mieluiten, enkö todellakaan olisi noin paljon tuhlannut. Järki nyt käteen.
Ei tämä voi olla totta ollenkaan.
Paljonko veloitat hoitopalkkiota? Satasen? Siitä voit maksaa vielä kympin omaa osuuttasi. Ruoka ei sisälly lasten hoitopalkkioon.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän lapsi halusi.
6v lapsi ei vielä ymmärrä rahan arvoa, kuvitteli ehkä kympin riittävän ruokailuun. Mutta miksi aikuinen ihminen syö lapsen lahjarahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Käytit siis tilaisuuttasi ikävästi hyväksi. Siis 6v pienen lapsen rahoja menin tuhlailemaan holtittomasti samalla tarjoten itsellesi. Et sinä voi sanoa tarjonneesi lapselle, ku pistit sen maksaa ja heitit 10€. Sinuna olisin kirjaimellisesti tarjonnut mieluiten, enkö todellakaan olisi noin paljon tuhlannut. Järki nyt käteen.
Ei tämä voi olla totta ollenkaan.
Vielä pahempi, rahat varasti tässä LASTENVAHTI eli aloittaja, ei lapsen äiti (joka aivan oikein suuttui asiasta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin menee niin, että lapsi joka on meidän luonamme hoidossa niin sen vanhemmat maksaa sen lapsen kulut.
Jos vanhemmat rupee narisee vastaa niin maksat sille lapselle sen 50 euroa takaisin ja sitten laitat sille kouraan 150 euron laskun lapsien vahtimisesta.
Sen lapsen kulut sinun luona hoidosta, tuskin siitä jos päätät omin päin viedä ne lapset vaikka johonkin Michelin-ravintolaan.
Otsikossa on virhe, et tarjonnut, vaan käytit lapsen rahat. Totta kai joudut maksamaan summan takaisin.
Toivottavasti tämä on provo.