Keiden kanssa tanssija Saana Akiola on tanssinut TTK:ssa?
Eli ketkä häntä on potentiaalisesti ahdistelleet?
Kommentit (1617)
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen: Mitä muuta nuo miehet voivat sanoa kuin puolustaa ulostuloa? Mikä oli heidän vaihtoehtonsa, kun 100% varmuudella leimataan syylliseksi, jos ei komppaa Saanaa? "
Etkö ymmärrä lukemaasi, etkö halua ymmärtää lukemaasi vai etkö edes lukenut vastaustani?
Vastaa vain rohkeasti sinulle esitettyihin kysymyksiin. Katsellaan sen jälkeen sitten, kuka ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko teistä Saanan puolustelijoista ok, jos vaikka omalla työpaikalla joku tekisi julkisen postauksen, että on kohdannut seksuaalista häirintää ja tekijä on *tähän se työtehtävä, jota teet*. Eli esimerkiksi 20 ihmisen toimistossa, joku sanoisi, että HR-osaston työntekijä on syyllistynyt seksuaaliseen häirintään ja sinä olisit yksi 4-5 HR-osaston työntekijöistä?
Jos olisin syytön työntekijä, jolle postauksen tekijä olisi antanut etukäteisvaroituksen tulevasta postauksesta ja minulla olisi itselläni mahdollisuus kommentoida asiaa osaltani julkisuudessa, niin asia olisi minulle ok.
Höpöhöpö. Tasan varmasti nostaisit mekkalan, jos sinut leimattaisiin ahdistelijaksi ilman, että olet tehnyt mitään väärää.
Kai minä itse tiedän, mitä minä ajattelen asiasta. Mutta ethän sinä tietenkään voi uskoa sitä, koska et voi myöskään uskoa, että Saanan syyttömät tanssiparit antoivat Saanalle siunauksensa podin julkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan menee kuten arvasimme.
Syyllisellä menee hermot. Ja uhrin syyttely on alkanut.
Näin paljastuu aina se syyllinen.
Mistä syyllisestä sä nyt hourailet? Minä en ainakaan ole ikinä tanssinut sekuntiakaan Saana Akiolan kanssa, vaikka olenkin sitä mieltä, että tuollainen vihjailu on raukkamaista. Aika vajaa saa olla, jos kuvittelee, että tässä ketjussa Saanaa kritisoivat ovat kaikki hänen tanssiparejaan, jotka ovat käyttäytyneet asiattomasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko teistä Saanan puolustelijoista ok, jos vaikka omalla työpaikalla joku tekisi julkisen postauksen, että on kohdannut seksuaalista häirintää ja tekijä on *tähän se työtehtävä, jota teet*. Eli esimerkiksi 20 ihmisen toimistossa, joku sanoisi, että HR-osaston työntekijä on syyllistynyt seksuaaliseen häirintään ja sinä olisit yksi 4-5 HR-osaston työntekijöistä?
Jos olisin syytön työntekijä, jolle postauksen tekijä olisi antanut etukäteisvaroituksen tulevasta postauksesta ja minulla olisi itselläni mahdollisuus kommentoida asiaa osaltani julkisuudessa, niin asia olisi minulle ok.
Höpöhöpö. Tasan varmasti nostaisit mekkalan, jos sinut leimattaisiin ahdistelijaksi ilman, että olet tehnyt mitään väärää.
Kai
Et tiedä ennen kuin olet itse konkreettisesti tuollaisessa tilanteessa. Helppo huudella, että kyllä minä olisin puolustanut, kun ei koskaan itse ole ollut perättömästi syytetty.
Kai minä itse tiedän, mitä minä ajattelen asiasta. Mutta ethän sinä tietenkään voi uskoa sitä, koska et voi myöskään uskoa, että Saanan syyttömät tanssiparit antoivat Saanalle siunauksensa podin julkaisuun.
--
Lähde väitteelle, että kaikilta on tullut siunaus ENNEN jakson julkaisua, kiitos. Odotan innolla, mistä olet tuollaisen tiedon saanut itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen: Mitä muuta nuo miehet voivat sanoa kuin puolustaa ulostuloa? Mikä oli heidän vaihtoehtonsa, kun 100% varmuudella leimataan syylliseksi, jos ei komppaa Saanaa? "
Etkö ymmärrä lukemaasi, etkö halua ymmärtää lukemaasi vai etkö edes lukenut vastaustani?
Vastaa vain rohkeasti sinulle esitettyihin kysymyksiin. Katsellaan sen jälkeen sitten, kuka ei ymmärrä.
Olen vastannut minulle esitettyihin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut minulle esitettyihin kysymyksiin.
Et ole. Tässä vielä muistinvirkistyksenä kysymykset, joihin et ole vastannut: Edelleen: Mitä muuta nuo miehet voivat sanoa kuin puolustaa ulostuloa? Mikä oli heidän vaihtoehtonsa, kun 100% varmuudella leimataan syylliseksi, jos ei komppaa Saanaa? "
Syyllisellä menee hermot. Ei kestä totuutta. Alkaa vääjäämättä uhrin syyttely.
Mikä tuplaa sen törkeän käyttäytymisen moninkertaisesti.
Kuten yllä on useissa kommenteissa syytetty uhria.
Hyökkäys on yleensä syyllisen puolustus.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet syyllinen. Hyvä tietää. Ihmettelinkin, mistä sinulle on tullut tuollainen tarve hyökätä muita kirjoittajia vastaan. Nyt ymmärrän: "se älähtää, kehen kalikka kalahtaa".
Se on rumaa ku mieheltä menöö hermot.
Se tekee miehestä sekoboltsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet syyllinen. Hyvä tietää. Ihmettelinkin, mistä sinulle on tullut tuollainen tarve hyökätä muita kirjoittajia vastaan. Nyt ymmärrän: "se älähtää, kehen kalikka kalahtaa".
🤣 että sulle nauretaan. Oot hakoteillä "kalikka".
Syyllinen hyökkää aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 että sulle nauretaan. Oot hakoteillä "kalikka".
Syyllinen hyökkää aina.
Niinpä. Näkee hyvin, että sinä olet syyllinen. Miksi muuten kokisit tarvetta hyökätä tuolla tavalla?
Minä se olin, vähän kopsasin perseestä ja tissejä tirkustelin ja vähän pääsin koittelemaankin. Tunnustan, nyt sen tiedätte.
Sanoi kyllä,että perseeseen ja tisseihin ei sitten kosketa, mutta kun tangon huumassa päästä unohtumaan.
Kuten huomaatte, yllä on miehet sitä mitä he p a h i m m i l l a a n ja saastaisimmillaan voivat olla.
SAANA: Me seisomme sun kanssasi tämän asian kanssa.
Syyllinen on paljastunut.
Tällaista tästä sitten tuli. Kaikille, jotka tahtovat puhua ahdistelusta: Puhukaa ihmeessä, mutta niin, että roiskeet eivät lennä ympäriinsä. Tästä ei hyödy enää kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Media oli se taho, joka nosti ensimmäisenä miesten nimet esille, joten jos asia kerran noin paljon kismittää, lähetä palautetta lehdille. Tosin eipä taida kiinnostaa se vaihtoehto, koska sieltä suunnalta ei saa vastineeksi kommentteja tai muita reaktioita, eli ei saa sitä mitä eniten itselleen ja omalle asialleen toivoo: muiden huomiota. Siksipä aionkin nyt tämän yhden ja ainoan kommentin lähetettyäni poistua tästä keskustelusta, sillä en halua antaa tietyille kommentoijille ja heidän agendalle enää pisaraakaan omaa huomiotani. Se on moro!
---
Väärin. Saana Akiola oli se taho, joka nosti miesten nimet esiin. Hänen tanssipariensa niemet eivät ole median salaisessa kassakaapissa piilossa, vaan ne ovat ihan julkista tietoa. Ja nykytekniikalla löydettävissä alle minuutissa, jos niitä ei satu muistamaan. Ihan turha mennä median selän taakse tässä asiassa. He toistavat vain sitä, mitä Saana on sanonut.
Väärin. Saana Akiola ei maininnut podcastissa kertaakaan Tanssii tähtien kanssa -ohjelman nimeä, vai uskaltaako joku valehdella, että kylläpäs mainitsi? Saana Akiola ei myöskään maininnut kertaakaan kenenkään tanssiparinsa nimeä, vai uskaltaako joku nyt valehdella, että kylläpäs mainitsi? Miten media siis olisi voinut toistaa sitä, mitä Saana on sanonut, kun Saana ei kerran sanonut podcastissa ohjelman nimeä tai kenenkään henkilön nimeä? Toimittajat tekivät omia johtopäätöksiä. Nimet mainittiin ensimmäisen kerran uutisissa, ei podcastissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on muuten hirveä tilanne niille miehille, jotka ovat ottaneet tanssimisen tanssimisena, ja nyt te syyttelette niitä. Antakaa niiden nimien olla. Mitä väliä ketä se ahdistelija oli? Tuskin siitä teille on vaaraa.
Jokainen Saanan tanssipari VOI ITSE KERTOA JULKISESTI , jos hän EI ole tuo häirikkö, näin hän ei jää syytetyksi.
Kuten ovat jo kaikki muut tehneetkin.
Paitsi EI Salminen ja Singmark.
Mutta KUKA valehtelee?
Kannattaisi lukea koska et edes tunnista näyttelijöitä.