Mun pitää saada yhden ihanan ja karismaattisen juopon geenit, ennen kuin se ehtii juoda itsensä hengiltä.
Kommentit (34)
Miten kova juoppo on? Ei välttämättä heti juokaan itseään hengiltä jos on hyväkuntoinen. Onko varakaskin eli voisiko lapsi saada hyvän perinnön?
Haluatko lapsellesi alkoholistin kohtalon? Melko vahvasti periytyisi ainakin alttius siihen.
Vierailija kirjoitti:
Miten kova juoppo on? Ei välttämättä heti juokaan itseään hengiltä jos on hyväkuntoinen. Onko varakaskin eli voisiko lapsi saada hyvän perinnön?
Katsos kun ap on itsekin mies. Kun ap ottaa ryppyholeensa sukusoluja, niin ei siitä mitään lasta synny. Mut ap haluaakin vain geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan meille tietämättömille, että miten se geenien siirto ihan konkreettisesti sinuun ap onnistuu siitä toisesta ihmisestä?
Ap haluaa panna sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Taidat olla vähän yksinkertainen
Täällä on käsi pystyssä yksinkertaisuuden merkiksi. Mäkin haluan tietää mikä estää?
Se, että olen hieman arka intohimon edessä, se, että mies on hieman läpitunkeva persoona ja se, että löllykkämahani on vielä n 1kk:n kiinteytyksen päässä kiihkeästä sisäkkäinratsastussessiosta tuon ihanan miehen kanssa !
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet saanut geenisi äidiltäsi ja isältäsi. Kukaan muu ei sinulle geenejänsä pysty antamaan.
"Sisääni", korjaan....
Ap
Ne on sukusoluja. Veikkaanpa ettei niissä juurikaan liikettä ole. Onko tyyppi hyvä saalis?
On! Pitkä n 190 cm , tosi vahva ja lihaksikas 'vanhaksi' juopoksi, hyvä prse vahva taipuisa tukka, herkkävaistoinenkin kaiken lisäksi. Tosin hieman itsekeskeinen, kuten juopot yleensä.
Ap
Minkäikäinen olet ap?
Nelikymppinen
Ap
Kyllä addiktiivinen luonne periytyy, alkoholismi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Täällä on käsi pystyssä yksinkertaisuuden merkiksi. Mäkin haluan tietää mikä estää?
Se, että olen hieman arka intohimon edessä, se, että mies on hieman läpitunkeva persoona ja se, että löllykkämahani on vielä n 1kk:n kiinteytyksen päässä kiihkeästä sisäkkäinratsastussessiosta tuon ihanan miehen kanssa !
Ap
Ap oot kyllä ihana 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Ap
Ap oot kyllä ihana 😅
Kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan meille tietämättömille, että miten se geenien siirto ihan konkreettisesti sinuun ap onnistuu siitä toisesta ihmisestä?
Ap haluaa panna sitä.
No ap panee sitä kakkoseen. Ei sillä tavalla sen toisen geenit siirry aloittajaan, eikä millään tavalla. Ap on saanut geeninsä jo äipältään ja iskältään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Ap
Oletko sinä takatuupparina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Ap
Ehei, sillä milläpä minä takatuuppaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Ap
Ehei, sillä milläpä minä takatuuppaisin.
Ap
Eikö sinulla siis seiso enää?
Minkäikäinen olet ap?