Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitää saada yhden ihanan ja karismaattisen juopon geenit, ennen kuin se ehtii juoda itsensä hengiltä.

Vierailija
17.09.2024 |

On jo 57. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet saanut geenisi äidiltäsi ja isältäsi. Kukaan muu ei sinulle geenejänsä pysty antamaan.

"Sisääni", korjaan....

Ap

Ne on sukusoluja. Veikkaanpa ettei niissä juurikaan liikettä ole. Onko tyyppi hyvä saalis?

On! Pitkä n 190 cm , tosi vahva ja lihaksikas 'vanhaksi' juopoksi, hyvä prse vahva taipuisa tukka, herkkävaistoinenkin kaiken lisäksi. Tosin hieman itsekeskeinen, kuten juopot yleensä. 

Ap

Minkäikäinen olet ap? 

Vierailija
22/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kova juoppo on? Ei välttämättä heti juokaan itseään hengiltä jos on hyväkuntoinen. Onko varakaskin eli voisiko lapsi saada hyvän perinnön? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lapsellesi alkoholistin kohtalon? Melko vahvasti periytyisi ainakin alttius siihen.

Vierailija
24/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kova juoppo on? Ei välttämättä heti juokaan itseään hengiltä jos on hyväkuntoinen. Onko varakaskin eli voisiko lapsi saada hyvän perinnön? 

Katsos kun ap on itsekin mies. Kun ap ottaa ryppyholeensa sukusoluja, niin ei siitä mitään lasta synny. Mut ap haluaakin vain geenejä.

Vierailija
25/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan meille tietämättömille, että miten se geenien siirto ihan konkreettisesti sinuun ap onnistuu siitä toisesta ihmisestä?

Ap haluaa panna sitä.

Vierailija
26/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää? 

Taidat olla vähän yksinkertainen 

Täällä on käsi pystyssä yksinkertaisuuden merkiksi. Mäkin haluan tietää mikä estää?

Se, että olen hieman arka intohimon edessä, se, että mies on hieman läpitunkeva persoona ja se, että löllykkämahani on vielä n 1kk:n kiinteytyksen päässä kiihkeästä sisäkkäinratsastussessiosta tuon ihanan miehen kanssa !

Ap

Vierailija
27/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet saanut geenisi äidiltäsi ja isältäsi. Kukaan muu ei sinulle geenejänsä pysty antamaan.

"Sisääni", korjaan....

Ap

Ne on sukusoluja. Veikkaanpa ettei niissä juurikaan liikettä ole. Onko tyyppi hyvä saalis?

On! Pitkä n 190 cm , tosi vahva ja lihaksikas 'vanhaksi' juopoksi, hyvä prse vahva taipuisa tukka, herkkävaistoinenkin kaiken lisäksi. Tosin hieman itsekeskeinen, kuten juopot yleensä. 

Ap

Minkäikäinen olet ap? 

Nelikymppinen

Ap

Vierailija
28/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä addiktiivinen luonne periytyy, alkoholismi myös.

Vierailija
29/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää? 

Täällä on käsi pystyssä yksinkertaisuuden merkiksi. Mäkin haluan tietää mikä estää?

Se, että olen hieman arka intohimon edessä, se, että mies on hieman läpitunkeva persoona ja se, että löllykkämahani on vielä n 1kk:n kiinteytyksen päässä kiihkeästä sisäkkäinratsastussessiosta tuon ihanan miehen kanssa !

Ap

Ap oot kyllä ihana 😅

Vierailija
30/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää? 

Ap

Ap oot kyllä ihana 😅

Kiitos! :)

Vierailija
31/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan meille tietämättömille, että miten se geenien siirto ihan konkreettisesti sinuun ap onnistuu siitä toisesta ihmisestä?

Ap haluaa panna sitä.

No ap panee sitä kakkoseen. Ei sillä tavalla sen toisen geenit siirry aloittajaan, eikä millään tavalla. Ap on saanut geeninsä jo äipältään ja iskältään.

Vierailija
32/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää? 

Ap

Oletko sinä takatuupparina?

Vierailija
33/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää? 

Ap

Ehei, sillä milläpä minä takatuuppaisin. 

Ap

Vierailija
34/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää? 

Ap

Ehei, sillä milläpä minä takatuuppaisin. 

Ap

Eikö sinulla siis seiso enää?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi