Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos käydään naisen kanssa "vakava" keskustelu aina miesten reissun jälkeen...

Vierailija
18.06.2023 |

...niin onko tulkittavissa, että äijien kanssa mökkiyön tai jonkun minimatkan viettäminen ei käy päinsä? Aina alkaa henkilökohtaisesti ärsyttämään naisen kiukuttelu, jos ollaan jossain. Kun pitäisi laittaa jatkuvasti viestiä siitä, missä menee ja olenko juonut, vaikka olisin veneen puikoissa tai esim. saunassa, jolloin ei ehkä puoleen tuntiin kerkeä puhelimelle. Pitääkö tästä vetää omat johtopäätökset, ettei asia ole ok hänelle? Aina kun aletaan puhua asiasta jälkeenpäin, niin pyydän anteeksi, koska oman näkökulman selittäminen on historiallisesti todettu melko tulenaraksi aiheeksi. Käydään yhdessä pari kertaa vuodessa jossain pidemmän aikaa, koska asumme eri puolilla Suomea. Harmittaa, jos pitää lopettaa, mutta en toisaalta halua ollenkaan, että näin käy aina.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mustasukkaisuudelta, jos toisen liikkeellä ollessa pitäisi kokoajan olla puhelimen päässä.

Vierailija
2/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopettaisin parisuhteen tossa vaiheessa, kyseessä joko hankala ihminen (tuo nainen siis) tai parisuhteessa yleinen luottamuspula. Kyllä kummallakin tulee olla oikeus omiin menoihin kavereiden kanssa ilman kyttäämistä ja kiukuttelua.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ainoastaan toinen mies voi aidosti ymmärtää toista miestä. Miesten reissuilla voidaan reilusti jakaa hanureita. Heterous on niin out!

Vierailija
4/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen terapiaan. Ei ole normaalia. Minä voin olla koko päivän kuulematta mitään puolisostani. Yleensä laitetaan vähintään yksi viesti, jos ollaan erillään, mutta ei aina edes sitä. Joskus sitten taas viestejä vaihdetaan paljonkin tai soitellaan, mutta vain jos molemmilla on aikaa siihen. 

Vierailija
5/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö juttelemaan asiasta ilman että kumpikaan provosoituu? Kysy mikä pohjimmiltaan on se ongelma? Käyttekö kahdestaan yhtä paljon reissussa? Tapaako naisesi koskaan kavereitasi?

Itsellä oli parisuhteessa vaikeuksia hyväksyä "poikien reissuja" ihan siitä syystä, että en tuntenut miehen kavereita, eikä hän halunnut missään tilanteessa esitellä meitä.

Usein otti myös sen asenteen, että hänen menonsa ja kenen kanssa menee ei kuulu minulle ja että yritän rajoittaa hänen elämäänsä. Muutaman kerran sanoi että mukaan ei ole tulossa naisia mutta myöhemmin somesta kävi ilmi että ei puhunut totta, tämä luottamuspula provosoi tilannetta taas uuden reissun tullessa.

Vierailija
6/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kyse on luottamuspulasta, koska ei minulla ole tarvetta monitoroida missä puoliso(hypoteettinen) kulkee, jos on sovittu, että hän viettämässä viikonloppua kavereidensa kanssa, kunhan kaverit eivät mene joka kerta ohi parisuhdeajasta. Ei olisi ainkaan niin kauan, kunnes/jos tulisi ilmi, että kaveriviikonloput ovat joatakin muuta, kuin mistä ollaan kerrottu.

Annatko puolisollesi samalla tavoin mahdollisuuden lähteä viettämään aikaa ystäviensä kanssa tai kärsiikö parisuhde/perhe-elämä kavereiden mennessä edelle? Toisaalta onko naisystävälläsi syytä olla huolissaan alkoholin käytöstäsi, jos hän erityisesti kysyy oletko juonut?

Vierailija
7/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä pois kontrollirobotin tornadosta. Käy huonosti.

Vierailija
8/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi yhdessä epävarman nalkuttajan kanssa. Riippuvaisuus on todella ällöttävää.

Vierailija
9/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites silloin kun nainen on omalla reissullaan, miten itse käyttäydyt?

Ja toinen kysymys, onko teillä lapsia?

Vierailija
10/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen mitä hän itse tekee tyttöjen reissuilla. Jos epäilee sua niin voi olla että olettaa että sinun reissut on samanlaisia kuin omansa.

Vierailija
11/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
12/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites silloin kun nainen on omalla reissullaan, miten itse käyttäydyt?

Ja toinen kysymys, onko teillä lapsia?

Ei olla siinä iässä, että olisi mahdollisuus saada lapsia. Ja itseäni ei kiinnosta, jos nainen lähtee johonkin. Toki nyt saat vain subjektiivisen näkökulman, mutta itseäni ei luonnollisesti haittaa, eikä minua kiinnosta sen kummemmin, mitä jossain heidän reissuillan tapahtuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän