Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri vaihtoi koiraa, ongelmat jatkuu

Vierailija
17.09.2024 |

Naapuriini muutti uudet asukkaat keväällä. Heillä oli koira joka haukkui käytännössä 24/7 ja ääni oli niin kova että kuului kauimmaiseen huoneeseen vaikka ovet olivat kiinni. Tein naapureista valituksia monena yönä koska haukkuminen oli todella stressaavaa itselle. (saatika koiralle itselleen)

Naapurit saivat häätö varoituksen lopulta jolloin he hävittivät koiran jonnekkin ettei joutuisi muuttamaan. Huokaisin helpotuksesta kunnes pari viikkoa tämän jälkeen aloin näkemään heidän kantavan sylissään pientä koiran pentua...

Nyt tilanne on se että tämä uusi pieni pentu ulvoo ja haukkuu päivät täysiä taukoamatta. Ääni ei ole niin voimakas kuin edellisellä koiralla, mutta kuuluu kuitenkin. Yöllä ei hauku varmaan niin paljon tai sitten en kuule mutta kahtena yönä olen herännyt tämänkin koiran haukkumiseen.

Mietin vaan miksi v**ssa pitää hommata uusi koira jos edellistäkään ei ole osattu kouluttaa ja miksi pitää ylipäätään koiraa jos se joutuu olemaan noin paljon yksin. 

Mietin valitanko tästäkin koirasta vaikka olen itse muuttamassa tästä pois? (etsin uuden asunnon ensimmäisen koiran aikaan koska luulin etteivät valitukset auttaisi yhtään, yllätyin kun vuokranantaja otti asian tosissaan hoitaakseen)

Teenkö elsun? Eivät he varmaan mitään asialle tee kuitenkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin varmaan valittamisen seuraavalle asukkaalle. Ihan vain koska en jaksaisi sitä rumbaa enää. Tosin elsun varmaan tekisin, eihän siinä taloudessa eläimellä ole asiat hyvin selvästikään.

Vierailija
2/3 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kuume tekee koiranomistajat kuuroksi, luulisi niidenkin kyllästyvän haukuntaan ja koira vielä vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira kuume tekee koiranomistajat kuuroksi, luulisi niidenkin kyllästyvän haukuntaan ja koira vielä vieressä.

Useimmiten ne piskit huutavat kun omistajat ovat poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi