Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tehdä tutkintapyynnön poliisille, jos Kela alkaa kiusata ihmistä?

Vierailija
17.09.2024 |

Esimerkiksi jos tehdään tahallaan vääriä päätöksiä? Joutuuko kyseinen Kelan työntekijä kuulusteluihin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en vaan tajua, tätä ap:n ajatuksen ns juoksua! Olin itse aikoinaan työkkärissä töissä ja näitähän tuli ihan  säännöllisesti vastaan.

Miksi, oi miksi sä ajattelet, että joku täysin tuntematon virkamies, joka siis tekee sitä työtään joka päivä ihan ammatikseen, alkaisi yhtäkkiä tekemään jollekin ihan tuntemattomalle tyypille tahallaan vääriä ratkaisuja?? Siis tekisi itse tahallaan oman työnsä väärin?? Miksi, minkä tähen jeesuksen nimessä, miksi?

Minkä takia just sun pieninpieni tukihakemus siinä suuressa hakemusten määrässä olis sellainen, että se pitää tahallaan tehdä väärin? Haluako se yksittäinen virkailija sieltä kopistaan saada potkut, vai onko sillä joku päävika? Onko sulla?

Miksi Jeesuksen nimessä joku tuntematonkin virkamies saattaa olla täysi kusipää ja persoonaltaan patologinen? Oi miksi, oi miksi? Ja sitä pään vikaa ihmetellessäsi, vilkaisepa ohimennessäsi peiliin, sieltä se vastaus ihmettelyysi löytyy, vtun muna-aivo.

Vierailija
22/22 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä tekevät säästöjä, kun suurin osa ihmisistä kerran tyytyy kelan päätöksiin, eikä valita niistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla