Keskeytetty yhdyntä ollut jo vuosia käytössä, eikä yhtään raskautta.
Emme pelaa millään varmoilla päivillä, eli koskaan ei ole turvallista tulla sisään. Tämä ollut käytössä noin 6 vuotta enkä ole tullut raskaaksi. Voiko olla ettei niissä kuuluisissa touhutipoissa välttämättä aina olekaan siittiöitä? Vai voiko esimerkiksi ylipainollani olla jotain vaikutusta etten tulekaan raskaaksi enää niin helposti.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Niin tuota miksi ette käytä kondomia?
Meillä ainakin puhtaasti se että jos raskaus alkaisi, se ei olisi mitenkään katastrofi. Kumien kanssa säätäminen esim suihkussa ei ole mitenkään kivaa. Tykätään harrastaa seksiä spontaanisti, eikä siinä ole kiva alkaa niitä kumeja etsimään. Lompakko on huono säilytyspaikka! Tietenkään jos lapsia ei missään nimessä halua, niin kannattaa ihan joku kunnollinen ehkäisy ottaa käyttöön
Jos olisin mies niin olisi kamalaa lopettaa homma just kun tuntuu hyvältä. Sama kai olisi vaan runkata. Ihme touhua.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies niin olisi kamalaa lopettaa homma just kun tuntuu hyvältä. Sama kai olisi vaan runkata. Ihme touhua.
Eli seksissä kivaa on ainoastaan se laukeaminen, pelkästään se hetki merkitsee? Ei ainakaan mulla. Meillä mies laukeaa yleensä suuhun lopuksi..
Varmoja päiviä ei ole
Minulla oli fisteli peräpäässä ja todettiin raskaus
Harrastettiin siis hieman erilaista
Vierailija kirjoitti:
Käytä vähän enemmän mielikuvitusta. Ei se seksi siihen lopu vaikka munan vetää pillusta ulos
No jo on touhua kun ei saa rojuja laittaa torveen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli seksissä kivaa on ainoastaan se laukeaminen, pelkästään se hetki merkitsee? Ei ainakaan mulla. Meillä mies laukeaa yleensä suuhun lopuksi..
Mä haluan että mies laukeaa emättimeen, sillä siellä siemenneste tekee hyvää naisen elinten terveydelle. Suussa hammastahna on parempi vaihtoehto.
Ollaan luotettu tähän viimeiset 20 vuotta. Yhtään vahinkoa ei ole tullut.
Meillä oli vuosi. Tulin raskaaksi, olin 42. En pitänyt alkiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luottaa kwskeytettyyn yhdyntään, jos raskaus olisi katastrofi.
Näin on, ne muutama viimeinen veto on vaan ne herkullisimmat hekumat puolin ja toisin. Kuulemma ennen vanhaan kun ei ollut ehkäisyä, kun mentiin loppuun asti vaikka ei ollut tarkoitus tyttö jo tiesi, että nyt taisi käydä köpelösti.
Ei lasketa kun keskeytät ennen yhdyntää
Keskeytetty yhdyntä oli meillä käytössä ikävuodet 30-40 ja hyvin toimi. Terve ja hoikka nainen olen sekä hedelmälliseksi todettu. Toki raskaus ei olisi ollut meille mikään maailmanloppu. Siksi näin vastuuton toiminta.
Hormoneita en halua syödä, niistä lähtee kaikki halut ja elämänhalu katoaa.
Nyt kolkuttaa jo vaihdevuodet, mutta yhä sitkeästi gyne tuputtaa hormoneja, vaikka seksiäkään ei juuri enää ole. "Kyllä on mahdollista raskautua 50-vuotiaana, kun nukut pelkästään kumppanisi vieressä 😒
Vierailija kirjoitti:
Keskeytetty yhdyntä oli meillä käytössä ikävuodet 30-40 ja hyvin toimi. Terve ja hoikka nainen olen sekä hedelmälliseksi todettu. Toki raskaus ei olisi ollut meille mikään maailmanloppu. Siksi näin vastuuton toiminta.
Hormoneita en halua syödä, niistä lähtee kaikki halut ja elämänhalu katoaa.
Nyt kolkuttaa jo vaihdevuodet, mutta yhä sitkeästi gyne tuputtaa hormoneja, vaikka seksiäkään ei juuri enää ole. "Kyllä on mahdollista raskautua 50-vuotiaana, kun nukut pelkästään kumppanisi vieressä 😒
No ei ihme että miehen halut on loppu vaimoaan kohtaan. .Kuka kestää keskeytettyä yhdyntää kun aina joutuu lopettamaan siinä vaiheessa kun paras nautinto on tulossa. Itse ainakin miehenä hankkisin toisen naisen tai eroaisin huonon seksin vuoksi.Tuossa iässä mies on vielä parhaassa panoiässä.
Joillakin miehillä touhutipoissa on siittiöitä, joillakin ei. On siis arpapeliä, kenellä tuo toimii ehkäisynä.
Meillä tuo oli lasten välissä ehkäisynä (ei olisi siis haitannut, vaikka vahinko olisi käynyt) ja huomasimme toimivan erittäin hyvin. Nykyisin se on ainoa ehkäisykeino - toimii.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä touhutipoissa on siittiöitä, joillakin ei. On siis arpapeliä, kenellä tuo toimii ehkäisynä.
Meillä tuo oli lasten välissä ehkäisynä (ei olisi siis haitannut, vaikka vahinko olisi käynyt) ja huomasimme toimivan erittäin hyvin. Nykyisin se on ainoa ehkäisykeino - toimii.
Jep sama täällä. Joskus tosin myös kumi sen siisteyden vuoksi ja koska mies ei aina hakua keskeyttää. Toimii kuitenkin erinomaisesti, ja kuopus sai alkunsa suunnilleen yhdestä kerrasta kun päätettiin että on sopiva aika, eli ei johdu meidän hedelmättömyydestä tämän toimivuus. Mutta koska ei voi tietää ennen kuin vahinko sattuu, sopii ehkäisykeinoksi vain elämäntilanteeseen jossa se vauva ei ole katastrofi.
Tutkimusten mukaan noin kahdella miehellä viidestä (40%) on touhutipoissa aina siittiöitä. Keskeytetty yhdyntä toimii niiden kahden viidestä kanssa. Ilman tutkimuksia ei voi tietää kumpaan ryhmään mies kuuluu. Tässä viestissä linkki tutkimukseen aiheesta:
https://www.vauva.fi/comment/25417089#25419573
Niin tuota miksi ette käytä kondomia?