Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

300m kauppaan, ei jaksais kävellä. Pitäisikö mennä autolla?

Vierailija
16.09.2024 |

Varmaan kyllä menee enemmän aikaa autolla. 🤔

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauppaan 500 metriä ja käyn aina autolla. Ymmärrän hyvin.

Vierailija
22/41 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä säälittävän laiskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kyllä säälittävän laiskoja.

Itte oot homo!

Vierailija
24/41 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Tämä on tärkeä aihe arkisen hyvinvoinnin kannalta. Kiinnostaisi tietää, mihin liikkumismenetelmään ap lopulta päätyi. Käyttikö hän hyväkseen nykyajan teollisen tuotannon tarjoamia mahdollisuuksia, eli tässä tämänkertaisessa nimenomaisessa tapauksessa päätyikö hän auton tervehenkiseen hyväksikäyttöön? 

Vierailija
25/41 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mee autolla. Ehkä just tuosta syystä olisi hyvä saada kauppa tai marketti lähelle ja apteekki. Koska jos tulee yhtäkkiä tiloja (sitä ei tiedä mikä) ettei jaksakaan, niin saisi edes jotain. Vai uskaltaako joku tilata.

Vierailija
26/41 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuessani Hyvinkäällä ajoin bensakasillani 70 m Munckinkadun valintalatoon ja takaisin. Säästyy kengänpohjia.

Siinä on aina tilaa, pääsee sujuvasti. Vessariltako tulit?

Vierailija
27/41 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähikauppa n. 200 metrin päässä, eikä tulisi mieleenkään lähteä autolla. Ensin tästä lähden ratikalla duuniin kilsan päähän, haen auton parkkihallista ja sitten ajan mestoille ja ehkä löydän ruudun puolenkilsan päästä väärään suuntaan. Sitten pitäisi sama taas toistaa.

Työsuhde-etu (auto ja vakkari ruutu) joista en luovu, kun autoa kuitenkin tarvitsen päivittäin, mutten vapaalla.

Vierailija
28/41 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla tietysti, millä muullakaan? Kävely ja pyöräily on homojen hommaa. Käyt samalla viina kaupassa ja tankkaamassa tepoililla halpaa pensaa. 

Vierailija
29/41 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ta bussen eller skurun.

Hah, kauppa on lähempänä kuin bussipysäkki ja se bussi kulkee kerran tunnissa. Skuruja ei kulje kuin siellä pussinperällä.

No shit Sherlock? Alla skall ta bussen och skurun fast de inte fungerar någonstans på jorden.

Vierailija
30/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin autolla. Vaikka käyn monta kertaa viikossa lenkillä ja muutenkin harrastamassa liikuntaa, niin jotenkin kauppaan meno kävellen ja ostosten raahaaminen tuntuu rasittavalta. Tuntuu, ettei sillä kävelyllä ole mitään järkevää pointtia, "kun ei tässä nyt urheilemassa olla". Typerää, tiedän.

Vierailija
31/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan että olet vainaa alle 10 vuoden sisään.

Vierailija
32/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, miksi suomalaisetkin ovat niin ruokottoman lihavia. Itse pyöräilen tai kävelen kaikki alle 10 km matkat vuoden ympäri. Eipä ole tarvinnut pahemmin kaloreita vahdata, mahdun nelikymppisenä edelleen lukioaikaiseen mekkooni ja veriarvot ovat kaikilta osin priimaa. 

Vierailija
33/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään, miksi suomalaisetkin ovat niin ruokottoman lihavia. Itse pyöräilen tai kävelen kaikki alle 10 km matkat vuoden ympäri. Eipä ole tarvinnut pahemmin kaloreita vahdata, mahdun nelikymppisenä edelleen lukioaikaiseen mekkooni ja veriarvot ovat kaikilta osin priimaa. 

Niin minäkin vaikka en kävele joka paikkaan.  Harrastan kyllä liikuntaa muuten. 

Vierailija
34/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mihinkään enää uskalla kävellä. 

Vierailija
35/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on ihan runsaasti tutkimustakin, että erillinen liikunnan harrastaminen muutaman kerran viikossa ei korvaa arkiliikuntaa tai kompensoi fyysisesti passiivista arkea, ei edes vaikka sinne jumppaan mentäisiin neljä kertaa viikossa. Ja tämänhän myös näkee kyllä salilla, jossa käy säännöllisesti ihmisiä, jotka sitten kuitenkin ovat ihan yhtä pullukoita vuodesta toiseen. Autolla tullaan oven eteen, kuinkas muuten. 

Vierailija
36/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän Majesteettinne on nyt hieman harkitsematon. Kaupoareissu kuuluu sisäkölle, joka suorittaa toimensiantonne uusinta mallia olevalla sähköautolla kuljettajineen (hän ei käy sähköllä). Sisäkkö sitten keittää, paistaa, kokkaa, pissattaa, kakattaa, vessattaa, niistää nenän, pyyhkii pyllyn ja pillun ettei Teidän Armollenne tule hiki ja energiaa vahingossakaan kulu.

Vierailija
37/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se selfieiden ottaminen salilla ole liikuntaa, sori nyt vaan. 

Vierailija
38/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee itse ollenkaan, tilaa robottikuljetus, robotit on tosi symppiksiä. 

Vierailija
39/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota taksi 😂

Se on joukkoliikennettä, koska ei ajeta itse. 

T. Virheet

Vierailija
40/41 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkan varrella on penkki, niin siihen rentoutumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi