Mies piilottelee tavaroitani tarkoituksella!! Menee hermot!!
Eli mies käyttäytyy välillä ihan fiksusti, mutta toisinaan heittää tosi tyhmää läppää ja käyttäytyy todella lapsellisesti. Mies myös usein piikittelee minua leikkisästi, vaikka tietää, että ärsyynnyn.
Olen monesti pyytänyt lopettamaan ja mies aloittaa tuon kuitenkin aina uudelleen jossain kohtaa, siis pikkuhiljaa lipsuen.
Mies aina kiusaa minua, kun hukkailen tavaroita, teen sitä oikeasti, mutta mies on alkanut pilailla kustannuksellani.
Äsken tein lähtöä ja multa oli hukassa ensin aiemmin päällä ollut paitani, sitten hiusharja, lompakko, avaimet ja auton avaimet.
Äsken pitkän etsinnän jälkeen mies raotti sohvan tyynyä ja helisteli auton avaimia. Hän sanoi, että mitäs täältä löytyy. Mies oli siis näiden kaikkien tavaroiden katoamisen syynä. Löysin ne ihan ihme paikoista. Miehestä tämä on hauskaa. Minusta ei.
Onko väärin harkita jo eroa? Mies tunnusti, että piilotti nuo kaikki. Osaa jopa auttoi etsimään ja lopulta paljasti tavaran sijainnin juuri sillain mitäs täältä löytyy. Minua tämä raivostuttaa. Mies ei todellakaan ole mikään tyhmä, hän on vaativassa työssä, mutta en ymmärrä tuota leikkimistä. Minusta se on ärsyttävää.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tilanne menee siihen, että kaivan paikkoja raivosta kihisten ja mies hirnuu sohvalla.
Ap
Silti olet hänen kanssaan yhdessä. Sama kuin hakkaisit itse itseäsi veitsellä naamaan. Hänhän ei tule muuttumaan, vaan nauttii käytöksestä. Mutta miksi ihmeessä olet hänen kanssaan yhdessä? Sinä pelaat tuota tunnepeliä myös. Annat hänen pelata tunteillasi. Normaali aikuinen lähtisi taakseen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tilanne menee siihen, että kaivan paikkoja raivosta kihisten ja mies hirnuu sohvalla.
Ap
Silti olet hänen kanssaan yhdessä. Sama kuin hakkaisit itse itseäsi veitsellä naamaan. Hänhän ei tule muuttumaan, vaan nauttii käytöksestä. Mutta miksi ihmeessä olet hänen kanssaan yhdessä? Sinä pelaat tuota tunnepeliä myös. Annat hänen pelata tunteillasi. Normaali aikuinen lähtisi taakseen katsomatta.
Ei nuo mällírännít saa parempaa :D
Pian on taas hyvä perusmies ihmettelemässä, että sinkkumarkkinoille sitä taas jouduttiin, kun ei satu olemaan laatikkoleukalentäjä. Tinderiin kirjoittaa "huumorintajuinen".
MIehelle ei tule antaa yhtään mitään reaktioa. Korkeintaan katsoa säälivästi ja todeta, että näemmä hän on jäänyt koululaisen tasolle kehityskaaressaan ja sinä etsit aikuista seuraa itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Alkais läskiä tummua jos mun ukko keksisi jotain yhtä hauskaa.
Miksi siedät tuollaista`?
Meinaat että ottaisit viel turpiisi tuon lisäksi? Tämä selvä, kukin tyylillään.
Viddumaine ukko. Lähe viimesen kerran kamoinesi. En jaksais
Vierailija kirjoitti:
Pian on taas hyvä perusmies ihmettelemässä, että sinkkumarkkinoille sitä taas jouduttiin, kun ei satu olemaan laatikkoleukalentäjä. Tinderiin kirjoittaa "huumorintajuinen".
Tuskin se mies niin säälittävä on että ihmettelis vauva-palstalla asiaa. Tänne eksyy vain down-naiset.
Jos on ääliö aikuisena, ei muutosta ole odotettavissa. Sano vain että et halua olla kolmevuotiaan kanssa kimpassa, haluat ihan oikean miehen, aikuisen sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta selviää sillä, että opettelee elämään pankkikortti ja avaimet koko ajan omassa taskussa, samoin puhelin. Kun jotain "katoaa", niin istuu sohvalle ja sanoo miehelle, että nyt hiljaa, minä mietin, missä se laturi/pusero/isoäidiin tuhkauurna oli viimeksi. Jos mies ei ole hiljaa, niin sanot, että et voi keskittyä, nyt pitää leipoa. Menet keittiöön, aloitat leipomisen ja huomaat, että jotain puuttuu. Tavarat on siis siinä pöydällä. Sanot miehelle, että eikö me oltu menossa saunaan, laitat takin päälle ja lähdet (varmista, että puhelin ja kotiavaimet on mukana!, mielellään myös auton avaimet). Palaat kotiin noin 3 tunnin kuluttua oltuasi kirjastossa tai kaverilla tai kävelyllä ja ihmettelet, miksi mies on jättänyt keittiön pöydälle jauhoja ja kulhon ja hiivapaketin. Suutu ja ilmoita, että et halua nukkua miehen kanssa samassa huoneessa.
Katso, miten pitkään miehellä menee, että
Ilkeän kiusaajan kanssa pärjää vain, jos ryhtyy itse samanlaiseksi. Miehen kamat vaan piiloon, myyntiin, silppuriin... Autonavaimet, passit jne. Ja omat kamat niin hyviin piiloihin, ettei mies löydä.
Ihan paras juttu on laittaa myynti-ilmoituksia miehen nimellä sen suosikkitavaroista Toriin ja vastaukset suoraan miehen säköpostiin. Tai sovi myynti pokkana ja sovi nouto kun mies on yksin kotona. Tietenkään et sit myönnä mitään etkä tiedä asiasta mitään.
Kaikkee mahdollisimman ilkeetä pientä sekoittamista. Vaihdat sokeriin (jota mies käyttää ja sä et) suolaa jne.
Mut haluutko elää tuollaista elämää? Oikeesti kukaan terve ja normaali ei halua. Eikä halua elää tuollaisen kanssakaan. Henkisesti sairasta pelaamista siltä mieheltä.
Ootteko jotain uskovaisia, kun mietit onko ok harkita eroa? Ei-uskova, jolle ei ole taottu päähän avioliiton ikuisuutta, olisi eronnut jo aikoja sitten?
Ei jumalakaan halua, että elät tuollaisen kanssa. Eroa hyvillä mielin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on totta, niin mikset jo ole potkaissut sitä paskiaista pihalle? Mikä säälittävä kynnysmatto oikein olet?
Miestä ei voi potkaista pihalle omistamastaan asunnosta.
Kyllä voi. Naapurin mies oli väkivaltainen. Hän uhkaili ja hakkasi naisystäväänsä (avopuoliso). Puolisolla oli vauva- Joku teki lasun. Sitten tuli poliisipartio käymään.Mies sai lähestymiskiellon, joka tuli voimaan välittömästi. Mies heitettiin ulos kodistaan. Ei hänellä ole mitään oikeutta riehua ja aiheuttaa vaaraa muille ihmisille. Suomen laki on voimassa myös kotona.
Epäilijöille: tää onkin tukiketju että ap pääsee tuosta tyypistä irti. On näitä. Aikamoista.
Mulla on tuollainen lapsi. Vie mun airpodit, sormukset ja meikit. Valehtelee ettei tiedä missä on. Joudun piilottamaan kaikki noi tavarat että pysyy tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen lapsi. Vie mun airpodit, sormukset ja meikit. Valehtelee ettei tiedä missä on. Joudun piilottamaan kaikki noi tavarat että pysyy tallessa.
kai lapsi saa aina riittävän toimivan rangaistuksen käytöksestään, niin että oppii, ettei noin voi/kannata tehdä? Lasta voi vielä opettaa (ja se on aikuisen tehtävä). Aikuista ei ja siksi ap:n pitää lähteä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin miehelleni, että piparia ei tule jouluna jos jatkat tuota... auttoi
Ihanaa kiristää vitullaan. Tasokasta
Sitähän sie oot vailla kun noin vanne puristaa päätä.
Ihan hirveetä touhua. Miks kukaan haluais tehdä rakkaalleen mitään tuollaista? Ei tuota enää tekis mieli jäädä ees keskustelemaan tai selvittämään, vaan kyllä siinä menis kumppani vaihtoon.
Tyyppi kiusaa sinua.
Häiriintyneet nauttivat toisten rääkkäämisestä.
Jotkut käyttävät ja näyttävät valtaansa toiseen tällä tavalla.
En olisi päivääkään näin oudon kanssa.
Mikähän tollasta ihmistä oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on totta, niin mikset jo ole potkaissut sitä paskiaista pihalle? Mikä säälittävä kynnysmatto oikein olet?
Miestä ei voi potkaista pihalle omistamastaan asunnosta.
Kyllä voi. Naapurin mies oli väkivaltainen. Hän uhkaili ja hakkasi naisystäväänsä (avopuoliso). Puolisolla oli vauva- Joku teki lasun. Sitten tuli poliisipartio käymään.Mies sai lähestymiskiellon, joka tuli voimaan välittömästi. Mies heitettiin ulos kodistaan. Ei hänellä ole mitään oikeutta riehua ja aiheuttaa vaaraa muille ihmisille. Suomen laki on voimassa myös kotona.
Juridisesti systeemi ei mene noin. Jos asunto on miehen, hänellä on oikeus kotiinsa palata, kunhan nainen ja lapsi on lähteneet turvakotiin. Miestä ei heitetä pois kodistaan, hän päätyy yöksi putkaan. Lähestymiskielto ei voi tulla voimaan välittömästi.
Alkais läskiä tummua jos mun ukko keksisi jotain yhtä hauskaa.
Miksi siedät tuollaista`?