Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani kokonaan mutta nyt pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Vierailija
16.09.2024 |

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä masentavan tylsä elämä.

Vierailija
62/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cameronin hallitus teki Britanniassa saman jutun jo yli 10 vuotta sitten. Köyhät siirretään lähiöihin ja maakuntiin. Sosiaalinen luokkajako syvenee. Se on oikeudenmukaista korkeita veroja makselevaa keskiluokkaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
64/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno

eiiiii eiii.ennemin vaikka vankilaan.

Vierailija
65/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas sama henkilö valittamassa kun ei viitsi vaivautua menemään töihin.

Jyrkkä vaatimus kelalta ja heti toimeenpanoon. Ala etsiä kämppä tai yhteisasutus muualta.

Näin on oikein, mene vetelehtimään maaseudun kauniiseen rauhalliseen ympäristöön.  Sinun asuntosi sopii paremmin ahkeralle työntekijälle.

Vierailija
66/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kämppis? Teitä joilla ei ole varas vuokraan tuntuu olevan pk-seudulla niin paljon, että luulisi löytyvän. 

Vierailija
67/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cameronin hallitus teki Britanniassa saman jutun jo yli 10 vuotta sitten. Köyhät siirretään lähiöihin ja maakuntiin. Sosiaalinen luokkajako syvenee. Se on oikeudenmukaista korkeita veroja makselevaa keskiluokkaa kohtaan.

Laiskat maa han tulijat kuuluvat samaan paikkaan ja sitten huomaat, miten ruuankäry yöllä hiipii asuntoosi ja melu alkaa keskiyöllä. Sinne vaan.

Vierailija
68/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haet kaupungilta (tai jostain muualta paikkakunnalta) halvempaa asuntoa. Ei siinä sen ihmeempää. 

Olen kaupungin asuntoa hakenut yli 5 vuotta eikä ole asunnoista kuulunut

Ap

Älä nyt jatkuvasti länkytä tätä samaa. Minäkin olen muuttanut Hesasta töiden perässä toiselle puolelle Suomea. Sinua ei pidättele mikään Hesassa, vaikka märisisit hamaan tappiin.

Vierailija
69/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta asua sillä alueella Helsingissä, muuta maaseudulle.

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

En muuta mihinkään maaseudulle missä ei ole mitään elämää tai tekemistä ja ihmiset on juntteja...

Ap

Mitä sä rehjuat, hitto. Näkyypä sitä olevan Hesassakin olevan junttia porukkaa...(viitaten...). Ja mitä tänne mariset, jos et muuuta, niin et. Voipi vaan olla, että se onkin pakko.

Vierailija
70/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haet kaupungilta (tai jostain muualta paikkakunnalta) halvempaa asuntoa. Ei siinä sen ihmeempää. 

Ap

Voit ilmoittaa sinne kaupungin asuntotoimistoon, että kela vaatii muuttamaan tai kohta ei ole asuntoa.

Tai ole vielä fiksumpi ja muuta muualle Helsingistä.

Vierailija
72/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta asua sillä alueella Helsingissä, muuta maaseudulle.

En muuta mihinkään maaseudulle missä ei ole mitään elämää tai tekemistä ja ihmiset on juntteja...

Ap

Muutat tietysti toiselle, halvemmalle alueelle Helsingissä. Näin se menee ja niin me itse vuokramme maksavat teemme, tietysti.

Vierailija
73/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedot saa nykyään takaisin nopeasti. Ryhdistäydy ja maksa velkasi tai hakeudu järjestelyyn. 

Vierailija
74/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kontulaan tai mogadishu avenuelle. Varmasti löytyy kohtuuhintainen asunto vaikka heti.

Ei vuokra-asunnot siellä(kään) erityisen halpoja ole.

Vierailija
75/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on se sama näännyttäjä täällä.

Sut pitäis laittaa 6 henkilön ulkomaalais asuntoon kämppikseksi. Siellä olisi sinulle toimintaa. Asunto tietysti jossain Uuraisissa, mutta ei rannalla. Tai ehkä Lappeenrannan takana, mutta ei rannalla. Olisitte koko porukka siellä hyvissä asemissa kämppisten kanssa. Eikä olisi pelkoa joutua töihin. Siis töihin!

Vierailija
76/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
77/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kontulaan tai mogadishu avenuelle. Varmasti löytyy kohtuuhintainen asunto vaikka heti.

Ei vuokra-asunnot siellä(kään) erityisen halpoja ole.

Ei mutta on riittävän halpoja.

Vierailija
78/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää on se sama näännyttäjä täällä.

Sut pitäis laittaa 6 henkilön ulkomaalais asuntoon kämppikseksi. Siellä olisi sinulle toimintaa. Asunto tietysti jossain Uuraisissa, mutta ei rannalla. Tai ehkä Lappeenrannan takana, mutta ei rannalla. Olisitte koko porukka siellä hyvissä asemissa kämppisten kanssa. Eikä olisi pelkoa joutua töihin. Siis töihin!

tai pysy siellä helsingissä siellä niitä ulkomaalaisia riittää yn muita luusereita.

Vierailija
79/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli mikäli toimintatapa on pysynyt samana vuokransa maksamatta jättämisen seurauksena, niin sulle tulee häätö. Kelpaako se paremmin sulle kuin halvempi asunto vaikka Kemijärveltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan