Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani kokonaan mutta nyt pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Todella omaperäinen kommentti! Never heard. Keksitkö itse?
Orgasminko Ap saa kun tänne uuden kirjoituksen rustaa.
Hekalla on asuntoja vaikka kuinka paljon.
Ei se kela pakota sinua muuttamaan. Ainoastaan sen että eivät enää maksa sinun koko vuokraasi, jollet muuta. Voit asua nykyisessä asunnossasi mutta kustannat osan asumismenoista itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet kaupungilta (tai jostain muualta paikkakunnalta) halvempaa asuntoa. Ei siinä sen ihmeempää.
Olen kaupungin asuntoa hakenut yli 5 vuotta eikä ole asunnoista kuulunut
Ap
Oletko Kemijärven kaupungin vuokra-asuntoa hakenut?
Kannattaa maksaa itse oma vuokra niin ei tarvitse muuttaa sen vuoksi että Kelan politiikka muuttuu.
Mitä sä sitten teet ap? Ei luottotietoja, ei varaa maksaa asumista? Kai sä jotain teet muutakin kuin luet vauvaa? Yleensä töistä maksetaan palkkaa. Voi palata luottotiedot ja asuminenkin helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet kaupungilta (tai jostain muualta paikkakunnalta) halvempaa asuntoa. Ei siinä sen ihmeempää.
Ap
Kontulaan tai mogadishu avenuelle. Varmasti löytyy kohtuuhintainen asunto vaikka heti.
Olen Kontulasta yli 20 asuntoa hakenut mutta ei kukaan ole minulle vuokrannut
Ap
Edelleen: jätä se överikallis salikortti ja pt väliin, niin rahat riittää hyvin asumiseen ja ruokaan.
Jos saisit sentin jokaisesta valivali-aloituksesta, sinulla olisi rahaa asua siinä asunnossasi. Mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kontulaan tai mogadishu avenuelle. Varmasti löytyy kohtuuhintainen asunto vaikka heti.
Olen Kontulasta yli 20 asuntoa hakenut mutta ei kukaan ole minulle vuokrannut
Ap
Sitten vaan haagassa sijaitseviin saton yksiöihin. Kela tykkää.
Miksi Kelan pitäisi maksaa? Muutkin maksavat elämisensä ja asuntonsa ihan itse
Mitä ihmettä? Jatka vaan asumista kyllä ne sinut häätää, jos kela ei maksa.
Kokeile mennä Ruotsin rajalla ja sano taikasana. Sano että Kela vainoaa sinua Suomessa.
Meillä on täällä paljon asuntoja tarjolla palveluiden vierestä. Paljonko vuokrasi saa olla maksimissaan?
Toisin sanoen maksat osan vuokrasta niistä tuista, mitä ei ole korvamerkitty asumiseen.