Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani kokonaan mutta nyt pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Vierailija
16.09.2024 |

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on täällä paljon asuntoja tarjolla palveluiden vierestä. Paljonko vuokrasi saa olla maksimissaan?

715e/kk jos asuu yksin. 

Vierailija
42/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet kaupungilta (tai jostain muualta paikkakunnalta) halvempaa asuntoa. Ei siinä sen ihmeempää. 

POIES. HESOISTA. SE LOPPU NYT.

Vierailija
44/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas tämä sama jankkaaja, älkää vastailko tuolle tollolle.

Vierailija
45/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt se maks. vuokra ja muut ehdot kuten esteettömyys ehkä? Etsimme sinulle sopivan asunnon.

Vierailija
46/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta asua sillä alueella Helsingissä, muuta maaseudulle.

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

En muuta mihinkään maaseudulle missä ei ole mitään elämää tai tekemistä ja ihmiset on juntteja...

Ap

Ei muuttaminen maksa. Esimerkiksi kaupoista saa ilmaiseksi pahvilaatikoita, loppusiivouksen voi tehdä itse ja ei ole pakko vuokrata muuttofirmaa kun muuttotavarat voi kuljettaa itse omalla autolla uuteen asuntoon.

Vierailija
47/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt se maks. vuokra ja muut ehdot kuten esteettömyys ehkä? Etsimme sinulle sopivan asunnon.

Niin kerro ihmeessä lisää jotta voimme etsiä sinulle asunnon, ostaa ruokasi, maksaa vuokrasi ja pyyhkiä peräsi.

Vierailija
48/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä työvoimapulaa onkaan?

Vierailija
49/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaja päättää. Kela ei maksa asumistani eikä edes osallistu siihen, niin minä saan päättää itse missä asun. 

Sama!

Vierailija
50/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso, hieno asunto kalliilla pääkaupunkiseudulla on ihmisoikeus. Apua, auttakaa! Asylym!

Vierailija
51/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sitä työvoimapulaa onkaan?

Asuntoa ap on vailla eikä työtä. Halvempaa asuntoa. Se on työkyvyttömyyseläkkeellä jälkeenjäämisen takia.

Vierailija
52/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on

Vierailija
53/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tarvit neliöitä? Täällä löytyy asuntoja.

Vierailija
54/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta asua sillä alueella Helsingissä, muuta maaseudulle.

En muuta mihinkään maaseudulle missä ei ole mitään elämää tai tekemistä ja ihmiset on juntteja...

Ap

Hae asuntoa muiltakin seuduilta

Vierailija
56/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle ilmainen asunto 2h+k+sauna. Matkaa lähimpään naapuriin noin 1km,matkaa lähimpään kauppaan ja bussipysäkille noin 10km, matkaa lähimpään kaupunkiin noin 30km, matkaa Helsinkiin noin 440km. 

Vierailija
57/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kerro ihmeessä lisää jotta voimme etsiä sinulle asunnon, ostaa ruokasi, maksaa vuokrasi ja pyyhkiä peräsi.

Niin ja tupakit ja kaljat kans.;)

Vierailija
58/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota hetki, niin hallituksen kannattajat tulevat kertomaan sinulle mitä sinun täytyy tehdä.

niin enemmistö  äänesti hallituksen valtaan.se on äänestyksen tulos.tota lopeta vaikka ton saman paskan jankuttaminen.

Vierailija
60/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah repesin, luottotiedoton pikku apärrä vaatii enemmän ha, siis Kelan tehtävä on näyttää sulle sun paikkasi jonne kuulut.

Mee ny jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi