Mikä naisen vartalossa on kauneinta?
Kommentit (135)
Mää jotenkin tykkään niistä turvonneen näköisistä ankka kuono huulista. Mitä näkee nykyään julkkis naisilla usein.
Oikein iso, löllyvä, salilla treenattu muhku perse. Näitä näkee joskus kaupungilla tiukoissa trikoissa. Ai että. Sellainen, että kolmasosa siitä naisesta on sitä persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vartaloltani kunnon päärynä ja paljon saanut kehuja miehiltä kropastani. En ole ylipainoinen, mutta persettä löytyy. Ilmeisesti tämäkin on sellainen 50/50 tilanne että toiset tykkää, toiset ei. Kaikkia on mahdoton miellyttää samalla vartalolla.
Päärynä on best. Rasvat oikeassa paikassa toimii. Tähän vielä leveä erottuva lantio ja kapeampi vyötärö niin ahhh 🥰
Hirvein kroppa on omenamallinen kroppa laihoilla jaloilla, kuin hammastikuilla nostettu lihapulla.
Laihat naiset joilla ei ole naisellisia muotoja poikaperseellä on kans aika turnoff, tähän vielä leveämmät hartiat mitä lanteet niin avot.
Tiimalasi ja päärynä 🍐 pehmeillä kurveilla miellyttää eniten silmää kyllä ja ovat kaikkein naisellisimmat kropat🏆
Omena ja H-vartalo muistuttaa enemmän miesten vartaloita. Omena pienellä pyllyllä ja rinnoilla on kuin kaljamahainen mies ja H-vartalo hoikkana on kuin teini-ikäinen poika, ja lihaksikkaana on kuin mies.
Naisellinen, treenattu ja hoikka. Olen itsekin urheilullinen, tykätköön ne lihavat kaljankittaajat niistä pehmeistä päärynöistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapeat ranteet. T. Jykeväkätinen mies
Mutta eivät kai kädet periaatteessa kuulu vartaloon?
Pösilö.Tietenkin kuuluu. Pysyvästi. Samoin kuin jalat.
Eivät ne ole mitään vartalosta irroitettevia osia, jotka laitetaan vain haluttaessa paikalleen.
Kuulukoo pää- ja kasvot vartaloon?
https://fi.wiktionary.org wiki vartalo
(anatomia) nisäkkäillä ruumis eli keho, mihin pää ja raajat kiinnittyvät
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva lukea täältä miten sitä onkin ruma nainen kun melkein kaikki luetellut rumina pidetyt asiat sopivat minuun. Olen ylipainoinen, lyhytjalkainen, pitkäselkäinen, rintava, paksureisinen, lyhyt nainen. Hampaani ovat kyllä suorat ja valkoiset ja takapuoleni on nätin pyöreä ja kiinteä.
No eihän tuo ole paha. Sitäpaitsi, ylipaino vaikuttaa moneen noista. Pienellä painon pudotuksella korjaisit monta asiaa. En sano että pitäisi pudottaa, mutta valittaminen vähän turhaa kun itse voit vaikuttaa asiaan
Vierailija kirjoitti:
Barbie-nuken näköinen vartalo. Tarkoitan siis pitkähköä, hoikkaa ja kauniit rinnat omaavaa naista.
Mitättömällä pepulla ja ilman pimppiä? Ok.
Sen perusteella että tykkään saada häpyhuulet ja klitoriksen suuhuni niin varmaan se pillu on sitten naisessa kauneinta
Riippuu vartalosta tietenkin. Vartalot on erilaisia ja niissä on kaikissa hyvät ja huonot puolensa.
Noin yleisesti ottaen sanoisin ne kurvit. Lantion kaari ja rinnat. Mutta ei kaikki rinnatkaan ole hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Miten pillu voi olla kaunis ja ruma yhtäaikaa? Eiku nythän mä tajusin. Joillain on vaan nätimpi ja toisilla suohirviö 😂
Minusta ainakin kummankin sukupuolielimet ovat rumia. Mieti jos p i l lu ja k yrpä kasvaisi luonnossa ja näkisit ne ekaa kertaa niin ei varmaan ekana tulisi mieleen että onpas kaunis kasvi
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva lukea täältä miten sitä onkin ruma nainen kun melkein kaikki luetellut rumina pidetyt asiat sopivat minuun. Olen ylipainoinen, lyhytjalkainen, pitkäselkäinen, rintava, paksureisinen, lyhyt nainen. Hampaani ovat kyllä suorat ja valkoiset ja takapuoleni on nätin pyöreä ja kiinteä.
Millainen persereikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppureikä on kauneinta.
Homous ei ole häpeä.
Ei olekaan mutta ei liity mitenkään tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Peppureikä on kauneinta.
Löytyy miehiltäkin, väärä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka keskivartalo ja selkeästi erottuva vyötärö.
Mutta tämän näkymän yleensä pilaa paksut lyhyet jalat...
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen, treenattu ja hoikka. Olen itsekin urheilullinen, tykätköön ne lihavat kaljankittaajat niistä pehmeistä päärynöistään.
Itsekin olen urheilullinen mies, mutta tykkään kurvikkaista pyöreäpyllyisistä leveälanteisista naisista. Hyvä vaan että ei kilpailla samoista naisista 😉
Laihat poikaperseet jätän suosiolla muille miehille
Typerä ketju ja vielä alaikäisiä täällä.
Oikein terhakkaat tisuliinuskaiset.