Mikä naisen vartalossa on kauneinta?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Kasvot & takapuoli. En vastaa, mikä on ruminta, miksi nämä aina tehdä negatiivisen kautta?
Nyt oli puhe vartalosta, ei kasvoista.
Aivot (tarkemmin, niiden sisältö)
Solisluut, lisäksi hoikka kaula ja hoikat ranteet. Eteeristä :)
Vierailija kirjoitti:
Hoikka keskivartalo ja selkeästi erottuva vyötärö.
Onko nämä eri kohdissa...?
Kiinteys, sirous ja kapea vyötärö on kauneinta, roikkuva maha kauheinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapeat ranteet. T. Jykeväkätinen mies
Mutta eivät kai kädet periaatteessa kuulu vartaloon?
Eivätkö? Olen aina ajatellut, että vartaloon kuuluu koko ruumis päätä lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Aivot (tarkemmin, niiden sisältö)
Erikoinen anatomia, jos on aivot vartalossa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva lukea täältä miten sitä onkin ruma nainen kun melkein kaikki luetellut rumina pidetyt asiat sopivat minuun. Olen ylipainoinen, lyhytjalkainen, pitkäselkäinen, rintava, paksureisinen, lyhyt nainen. Hampaani ovat kyllä suorat ja valkoiset ja takapuoleni on nätin pyöreä ja kiinteä.
Nyt en ymmärrä. Tuossahan luettelit juuri niitä asioita joita pidetään viehättävänä.
Ei ole kiva lukea näitä juttuja suoravartaloisena, kapealanteisena, rinnattomana luikkuna. Ruminta mun kropassa on ehdottomasti takapuoli, joka on litteä, kapea ja matala neliö. Mutta eipähän tarvii ihmetellä miksi miehillä "ei kipinöi" mun kanssa :D
silmät , huulet, hiukset , aivot
Sirot nilkat. Onko kiihottavampaa, kuin aloittaa suutelemaan naista nilkoista ylöspäin hitaasti.
Eri naisilla eri kohdat tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pösilö.
Tietenkin kuuluu. Pysyvästi. Samoin kuin jalat.
Eivät ne ole mitään vartalosta irroitettevia osia, jotka laitetaan vain haluttaessa paikalleen.
Kuulukoo pää- ja kasvot vartaloon?
Kun naisen alavatsa alkaa kohota häpykummuksi ja toisaalta syvenee laaksoiksi vaginan kummallakin puolella. Tämä näky vaikuttaa minuun kuin lasertäplä kissaan.
Rumia kohtia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
silmät , huulet, hiukset , aivot
Nuo myös, siis nilkkojen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva lukea täältä miten sitä onkin ruma nainen kun melkein kaikki luetellut rumina pidetyt asiat sopivat minuun. Olen ylipainoinen, lyhytjalkainen, pitkäselkäinen, rintava, paksureisinen, lyhyt nainen. Hampaani ovat kyllä suorat ja valkoiset ja takapuoleni on nätin pyöreä ja kiinteä.
Hyvältä kuulostaa. Ei noista peräkammarissa hikoilevista runk areista kannata välittää.
Olen itse 14 ja voin vakuuttaa ettet ole 13
Joku paska pedobaitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla omalaatuiset aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruminta oisko päärynälihavuus ja todella paksut jalat.
Omppuus on vielä rumempaa vaikka on tuo pitkäselkäinen persevyyyskin aika järkky.
Riippuu ompun koosta.
Lantion kaari. Nainen on täynnä herkullisia kurveja.