Mikä naisen vartalossa on kauneinta?
Kommentit (135)
Ei mikään, jos se on kuollut, joten henki on kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva lukea täältä miten sitä onkin ruma nainen kun melkein kaikki luetellut rumina pidetyt asiat sopivat minuun. Olen ylipainoinen, lyhytjalkainen, pitkäselkäinen, rintava, paksureisinen, lyhyt nainen. Hampaani ovat kyllä suorat ja valkoiset ja takapuoleni on nätin pyöreä ja kiinteä.
Sama kohtalohan se kaikilla on, jos netissä alkaa mieltymyksiä kyselemään. Kourallinen ihmisistä on nippa nappa elinkelpoisia ja loput ihan täyttä kuraa.
Kaikki naiset kai ovat kauniita, mutta itseäni kiinnostaisi erityisesti oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat kainon kiltillä keski-ikäisellä naapurintyttömäisellä vähän nörtähtävällä ja rauhallisella täti-ihmisellä! Silmälasit olisivat myös söpöt, mutta jos mitään noista ei löydy, niin riittäisi, että nainen nauraisi välillä jutuilleni ja katsoisi kainosti silmiin.
Aikaisemmin olisin sanonut rinnat, mutta nyt on naisellinen lantio johon liittyy:
-lantion asento vähän vino vertikaalisuunnassa (kello seitsemästä kello yhteen, mutta runsaasti variaatiota)
-lantion asennosta johtuva pystypylly
-lantion muodosta ja asennosta johtuva reisiluiden suuntautuminen hieman eteenpäin kohti polvia (sivulta katsottuna)
-lantion leveydestä johtuva reisiluiden suuntautuminen kohti polvia keskemmälle (edestä katsottuna)
Usein tästä tulee hyvin kaunis ja mielenkiintoinen visuaalinen vaikutelma. Jos vyötärö on vielä kapea ja jalat pitkät, on siinä jotakin maagista.
Ja riippuu vain DNA:sta; ei voi mitenkään saada leikkauksilla aikaan...
Esim. Yael Aris Cohen.
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen, treenattu ja hoikka. Olen itsekin urheilullinen, tykätköön ne lihavat kaljankittaajat niistä pehmeistä päärynöistään.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen, treenattu ja hoikka. Olen itsekin urheilullinen, tykätköön ne lihavat kaljankittaajat niistä pehmeistä päärynöistään.
👍
Päärynä on vartalotyyppi eikä mikään synonyymi ylipainoiselle. Myös hoikka ja treenattu voi olla vartalotyypiltään päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Silmät ja rinnat.
Miehen silmät yhdistettynä naisen rintoihin...
Muhkeahko pylly, hyvät tissit ja erottuva vyötärö. Tykkään erityisesti vyötärön kaaresta.
(olen naisista pitävä nainen, en mies, sori siitä)
Vierailija kirjoitti:
P I L L U
Kyllä, mutta jos sen sanoo kansanomaisella v-alkuisella sanalla, Sanoma-yhtiön VOIMAANTUNEET sensorisiskot karsii sen heti pois. Jo 'tekoälyyn' on ohjelmoitu, että poistaa v-alkuisen sanan sisältävät kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Ahnas persereikä
Voisiko teinipojat pysyä siellä yliksellä, kiitos.
Ei pysty määrittelemään, se vaan vaihtuu tilanteen mukaan. Pienet tissit ja kapeat hartiat, joskus tiukka kapea peppu.
Mikään yksittäinen seikka/osa ei ole rumiluksessa kaunis.
Kauniin kaunottaren ylivoimainen vetovoima on koipi-reidet (paljaina).
Vierailija kirjoitti:
Muumi-tyylinen kroppa on paras. Lyhyet tolppajalat, valtava päärynänmuotoinen läski keskivartalo, olemattomat tissit, turpea iso pää.
Näitä ainakin näyttää olevan paljon tarjolla eli kiva jos on edes jonkun verran kysyntääkin.
Eikä peräreikää.