Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 7 *~*

12.02.2007 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.

[b]toivoilmari[/b] Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).

[b]Trappa[/b] Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b]Joululahja[/b] plussa ?, la 1.9.2007

[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

[b]katri72[/b] plussa ?, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kiitos :) Ja pikavastaus: meillä on joulukuussa 2004 syntynyt poika, varsinainen ilopilleri, jo kotona :) Just tässä ja tänään tunnen itseni kyllä hyvin onnekkaaksi :)

t Joululahja

Vierailija
22/38 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku pääsi vaihteeksi! En pitkään aikaan oo itkeskellytkään, kai se on tervettä välillä. Työ raskaana olevien kanssa vaan on joskus niin raskasta ja nostaa omat tunteet ja mietteet liiankin pintaan! Tuli itkettyä kaikkea... Loppuviikosta pitäis alkaa kuukautiset, sitä vollotin kun " kaikki" muut raskautuu heti! Ja sitäkin että jos olenkin raskaana niin mikä valtava pelko siinä olisi... On tää elämä joskus liian raskasta! Tiedän että huonomminkin voisi mennä, mutta silti ne omat ongelmat on aina itseä lähinnä! No, ehkäpä se aurinko taasen pian paistaa tännekkin.

Menier

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen liittyä seuraanne? Olen kahden lapsen äiti Pirkanmaalta ja kolmas lapsi on minun ja mieheni haaveissamme. Plussasin Tammikuun puolessa välissä ja nyt tänään todettiin tuulimunaraskaus. Olo on kamala.. Tuntuu niinkun oli petetty ja huijattu. Sitä niin kamalasti odotti uutta tulokasta. 7+6 viikoille asti päästiin, ettei nyt kauheen pitkälle, mutta kuitenkin. Kerkesi jo helposti tottumaan ajatukseen, että meille tulee vauva..

Nyt tässä sitten odotellaan, että kohtu tyhjenis.. Sanoivat että jos alkaa kamalasti vuotamaan, niin sitten ottaa yhetyttä. Aika hullua. Haluaisin vaan niin äkkiä olon taas normaaliksi!! Vaikka en mä tiedä- kai se on parempi jos tyhjenee itsestään. Ei se nukutuskaan kiva juttu ole. Koko päivän on kyllä vuotanut ihan kirkasta verta, mutta sais nyt mennä jo äkkiä ohi!!

Lääkäri sanoi että " Kyllä teille vauva tulee, mutta laskettu aika vaan vähän muuttuu." Ihanasti sanottu ja siihen haluan kyllä uskoa.

Jos yrittäis nyt mennä nukkumaan;(

Vierailija
24/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasi taas viesti liian nopeasti..

En ole enää aktiivisesti täällä kirjoitellut, mutta joka kerta kun poikkean täällä, on ilmaantunut uusia haahuja. Surullista!! Pahoittelut kaikille.

Minä ajattelin nyt irtaantua täältä. Tuki ja tsemppi jota olen täältä keskenmenojeni jälkeen saanut, on ollut huippuluokkaa, mutta riipaisee aina lukea, että taas on jollekin sattunut uusi km. Onhan täällä onneksi ollut myös paljon onnistumisia. Ja pakko on jaksaa luottaa siihen, että omakin vuoro kokea onnistuminen tulee vielä.

Hyvää jatkoa kaikille. Toivoisin, että kukaan täällä olija ei ikinä enää joutuisi kokemaan keskenmenoa.

Kiitos Katrille emoudesta. Sä olet sisukkain ihminen jonka " tunnen" . Poistatko minut listalta. Varmasti käyn täällä lukemassa ja etsimässä niitä onnistumis-kertomuksia jatkossakin. Mutta aktiivinen palstailu loppuu, ja siksi minut voi poistaa.

vm69

Vierailija
25/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yazmin: Tervetuloa tähän mahtavaan joukkoomme ja pahoitteluni. Voimia suruunne!

vm69: Kiitos itsellesi seurasta. Kävin poistamassa tietosi. Itsekin olen miettinyt palstailun vähentämistä, mutta täytyy nyt vähän vielä tutkailla tilannetta...

ON: En muista kerroinko jo tänne, mutta eilen sain soiton terveyskeskuksesta ja ilmoitettiin ettei tarvi tulla toisen verikokeen takia. Arvot oli nollaa, joten niin vain sitten on viides km tullut.... =(

Alkaa kyllä kuitenkin siltä tuntumaan, että jos joku muu voisi aloitella listaemon hommia. Olisi munkin sitten helpompi irtaantua kun siltä tuntuu. Kuka haluaisi yrittää? Villiina on ollut aika ahkera kirjoittelija, mites sinä... haluaisitko listaemon hommiin? Opastan kyllä, että ei siinä mitään jos ei tunnu onnistuvan noin suoraan...

Mutta päivän jatkoja kaikille!!

Vierailija
26/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69

Vierailija
27/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin uudestaan ultrassa näiden mun pelkojeni takia ja sieltä löytyi jo liikkuva sikiö, joka vilkutteli äidille ;-) Kokokin vastasi viikkoja. Toivottavasti en tällä uutisella tuota kenellekään pahaa mieltä, mutta ainakin nyt näyttää hyvältä ja eiköhän tuo kestä loppuun asti!

Ajattelin pikku hiljaa irrottautua täältä ja siirtyä aktiivisemmin tuonne exiin.

Kovasti kaikille haleja, tsemppejä ja onnistumisia! Olette ajatuksissani!

KATRILLE kovasti jaksamisia vastoinkäymisiin. Vaikutat kyllä tosi vahvalta ihmiseltä! Haleja!

VM: sinulle myös kovasti jaksamisia! Sinulta olen saanut paljon voimaa ja tsemppiä tässä matkan varrella!

-Ultsi + Lahja 10+0-

Vierailija
28/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinullekin seurasta ja onnellista loppuraskautta! Toivon kaikkea hyvää. Ja kiitos jaksuista ja haleista. Ehkä tässä on tosiaan vahvistunut, mutta se taitaa johtua näistä monista pettymyksistä. Kun ajattelen taaksepäin miten olen aina suhtautunut näihin, niin huomaan kyllä itse eron.

Vierailija
29/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu on jäänyt itsellänikin vähiin. Juttujanne olen kyllä lueskellut aina muutaman päivän välein.

KATRI: Olen niin pahoillani. Niin toivoin sinulle onnellista raskautta ja vauvaa. Pidän peukkuja sinulle tulevaan.

VM: Kaikkea hyvää sinulle ja kiitos kaikesta tuesta, jota olen sinulta saanut.

Kuten olette huomanneet, en palstaile täällä enää kauhean ahkerasti. Ei ole enää samanlaista tarvetta eli kaipa jotain paranemista on tapahtunut sitten marraskuun keskenmenon. Edelleenkin välillä kyllä ottaa niin he***tisti päähän tuo km, mutta menee jo päiviä putkeen, etten ajattele koko asiaa. Tottakai välillä nousee kyyneleet silmiin ja eiköhän se kuulukin asiaan, mutta km:stä on tullut osa elettyä elämää ja olen hyväksynyt asiat.

Vauvakuume jyllää edelleen, mutta kierron laskemisesta, suunnitelmallisuudesta ym. on luovuttu, tulee jos on tullakseen.

Uskon, että minunkin on aika poistua tältä listalta, eli KATRI voisitko minut poistaa?

Kaikkea hyvää kaikille ihanille HAAHUille ja toivon, että tapaamme kaikki toisemme ennemmin tai myöhemmin tuolla toiselle puolella. Suuri KIITOS teille kaikille. Pitäkää itsestänne huolta ja muistakaa, että aina on toivoa!

Rakkaudella Ida

Vierailija
30/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinullekin sanoistasi. Poistin tietosi listalta pyyntösi mukaisesti. Kaikkea hyvää sinullekin ja toivotaan, että toisella puolella taas tavataan. Tärppionnea tulevaan ja toivotaan ettei km:a enää tule!!

Vierailija
31/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: Voin minä listaemoksi ryhtyä, mutta tuntuu että ei täällä varmaan enää muita ole kuin minä :( Onneksi kuitenkin uusia on tullut, joten eiköhän juttu jatku ainakin jollain tasolla...Uusille siis tervetuloa ja pahoittelut :( Ja Katrille edelleen kasapäin halauksia!

Tosi tyhmä ja nolo kysymys, mutta eihän listaemon henkilötietoja mitenkään missään tule näkymään... meillä kun on niin suuri salaisuus tämä vauvan yritys, että pelkään " paljastuvani" :)

VM: Kiitos sinulle kovasti tuestasi, olet auttanut minua monessa vaiheessa. Kirjoittele edes silloin tällöin kuulumisiasi, viimeistään kun uusi raskaus on alkanut :) Hyvää jatkoa ja enkeleitä!

Kiitokset myös muille " poistuville" kannustuksesta ja avusta! Paljon voimia ja suojelusta!

(.): Terokuuria jäljellä enää kaksi päivää...mielenkiintoisia tuntemuksia on havaittavissa: menkkamaista juilintaa, pikku vihlaisuja alavatsalla jne. Positiivista se, että jotain tapahtuu, vaikka tädin tuloa enteileekin :/

Ovista en enää ole testaillut, neljän päivän positiivinen putki riitti...argh!

Mukavaa torstai-illan jatkoa :)

Vierailija
32/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun suostut listaemoksi. =) Sopiiko sulle tehdä jo heti ensi viikon lista? Ei tässä mitään henkilötietoja tule näkymään. Ihan normaalia kirjoittelua vain kuten sulla tähänkin asti.

Muutenhan olisin voinut jatkaakin listaemona olemista, mutta jotenkin tuntuu siltä, että haluaa ottaa hieman etäisyyttä. Ja kun on emona ollut, niin joka päivä olen kuitenkin käynyt katsomassa tuleeko uusia tai haluaako joku tehdä jotain muutoksia. Mä olen yleensä muutokset tehny saman tien, niin ei tarvi sitten maanantaiaamuisin alkaa käymään koko edellisen viikon juttuja läpi.

Onko sulla Wordiä? Sillä mä olen päivitykset tehny. Pidän muistissa aina listan pohjaa ja sitten tarvittaessa lisään vain muutokset. Ja maanantaiaamuisin sitten käyn aloittamassa uuden keskustelun ja pistän tuon otsakkeen siihen ja sitten avaan sen word-tiedoston, kopioin kaikki ja liitän sitten keskustelun " viesti" -kohtaan.

Voin lähettää sulle tuon listan pohjan tai sitten saat sen itsekin kun menet ekalle sivulle ja missä on tuo lista, niin klikkaat " Vastaa tähän viestiin" . Sen jälkeen sitten tuo " Lainaa alkuperäistä viestiä" . Sitten kopioi koko teksti, avaat Wordin ja liität sinne. Sen kun teet, niin ylälaidassa näkyy tämä -> katri72:

. Poista tuo tekstirivi, mutta jätä se tyhjä rivi mikä on sen alapuolella.

Noin. Siinä on sulla sitten valmis pohja väreineen kaikkineen. Ja kun muutoksia tai lisäyksiä tulee, niin katsoo vain tarkkaan, että tekee just samalla lailla kuin edelliset, niin sitten tulee oikein.

Jos on vielä jotain kysyttävää, niin kysy. Kyllä mä täällä sitten edelleen pyörin, mutta harvemmin. =)

Mutta kiitos sulle vielä kun lupauduit hommaan. =)

Haleja!!

Vierailija
33/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoistanne Ida ja Villiina.

Vierailija
34/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille tervetuloa ja voimia raskaaseen elämänvaiheeseen.

Ihanista kuulumisista hurrrjasti onnea! Ihanaa oli lukea ultrassa vilkuttavista pikkuisista. Kyllä me kaikki vielä sinne asti päästään. Joku päivä.

Katri: Ei voi ymmärtää tämäkään pieni pää. Olen pahoillani puolestasi *halii*

On: Menkat kesti viikon ja sen jälkeen on ollut viikko tuhrua. Voi kuusikko... No, mulla on kyllä (ehkä hormonisekasotkun takia) semmoinen olo, ettei yhtään kiinnosta olla raskaana. Eka kertaa elämässä tämmöiset aatteet. Toisi joku vaan ovelle uuden vauvan - siis mun oman ;D. Noooh, josko kierto ja mieli tästä tasoittuis.

Lyhyestä tämä virsi kaunis. Hyvää viikonloppua haahuille!

Vierailija
35/38 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trappa: Tsemiä tuhrujen kanssa, tiedän tunteen :( Kyllä se kroppa siitä ajan kanssa tasoittuu, täytyy vaan malttaa odottaa.

(.): Menkkajuilinnat jatkuu, joten täti taitaa tulla rytinällä. Taisi ovis jäädä terolutin vuoksi tässä kierrossa väliin kokonaan, ARGH :( Yhden kierron vielä kuitenkin teroja syön, sitten katson joko tuhrut olisivat jääneet unholaan ja kierto kokonaisuudessaan palautunut normaaliksi. Tärppikin saisi pikkuhiljaa tulla, mutta ensi kuussa on jo lääkäriaika, jolloin tutkitaan perusjutut, joten sitä odotellessa. Samperin lääkäri lupasi joulukuussa, että raskaudun kyllä pian...Noh, sitä edelleen odotellessa :(

Pirteää viikonloppua kaikille. Ulkoilkaa ja syökää hyvin, niin ja levätkää :)

Vierailija
36/38 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulimunan toteamisesta on nyt kaksi päivää ja olo alkaa jotekuinkin helpottamaan. Eilen kävin pitkällä lenkillä, juoksin ja kävelin ja itkin. Se teki hyvää. Oon paljon lukenut kohtalotovereiden kertomuksia, ja on ollut lohduttavaa huomata että moni on aika pian raskautunut uudestaan. Toivottavasti meillekin käy niin.. Maanantaina menen ultraan tarkistuttamaan, että kaikki on kohdussa hyvin. Toivottavasti kaavintaa ei tarvita. Muutenkin haluaisin tämän vuodon loppuvan mahdollisimman pian että pääsisi niinkun eteenpäin tästä..

Anteeksi kun on niin omaa napaa nämä jutut. Valitettavasti minusta ei ainakaan vielä ole tsemppaamaan ketään;( Tosi ikäviä asioita olen täältä lukenut!! Voimia kaikille tasapuolisesti. Ja kiitos kaikille teille rohkaisevista sanoista ymmärtämisestä.

Vierailija
37/38 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yazmin: Paljon voimia sinulle, kyllä tuska helpottaa ajan kanssa. Mulle sanoi lääkäri tuulimunan yhteydessä, että tämä tilanne on mulle niin kamala, kun ei ole ennestään lapsia. Nauti siis ja ammenna voimaa niistä jo saaduista palleroistasi :), asiat järjestyvät kyllä.

(.): Masennus alkaa iskeä...tuntuu, että oon taas ihan rikki :( terolutia otan tänään viimesen tabletin, mutta sellanen ihme ruskea tuhru on jo alkanut...ensi kiertoon en enää teroja syö, vaan katson oisko tämä yksi kuuri auttanut. Gynekin sanoi, että vaan kaksi kuuria söisin, mutta aion pärjätä tällä yhdellä. Ensi kuussa toiselle gynelle. Se varmaan nistii mut, kun menin ton yhden terokuurin syömään :( Pelkään, että kroppa on pilalla, enkä ikinä enää raskaudu :`( Tosi paska fiilis...

Pirteämpää viikonloppua muille!

Vierailija
38/38 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiyhteyden toimimattomuus on pitänyt mut palstapimennossa, kun töissäkään en ole menneellä viikolla ollut, niin en edes siellä oo päässy konetta käyttämään.

Uusille tervetuloa ja pahoittelut menetyksistänne! Yazminille haluaisin ihan erikseen kertoa, että sinun ajatukset ja tuntemukset on ihan samanlaisia kuin mulla lokakuussa oman tuulimunadiagnoosin jälkeen. Ja jos se vain yhtään sinua tsemppaa, niin meillä ei tarvinnut odottaa kuin kahdet menkat tyhjennyksen jälkeen, ennen kuin plussa tikkuun pärähti! (Vaikkakin silloin se tuntui lähes ikuisuudelta...) Jaksamista kovasti!

Katrille esitän pahoittelut tälläkin puolella, Odotuksella sulle hieman enempi kirjoitinkin. Sinullekin jaksuja!

Adette: Hyvä, että sait omaan tilanteeseesi selkoa. Toivotaan, että plussan saisit pian!

Ultsi: Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Omat kuulumiset: Flunssaa poden jo neljättä päivää, onneksi oon saanut hyvin levättyä, kun appivanhemmat on olleet meillä hoitamassa poikaa (miehellä nyt viikonloppunakin töitä). Kuumettakin oli pari päivää, ja olo on kyllä ihan vetämätön, siihen kun vielä yhdistää tämän raskauspahoinvoinnin, niin tuntuu kyllä siltä, että voimat loppuu jo vessassa käyntiin.

Viikonloppuna kerrottiin aika monelle sukulaiselle raskaudesta. Iloisia olivat, puhuivat monet sitä, että hyvä ikäero tulee sisaruksille. :) Iskän vaimo huomasi mun mahan, ennen kuin ehdittiin mitään sanoa, ja kysyi suoraan ite, että onko meille tulossa vauva. Kai se on myönnettävä, että toi pömppö jo näkyy...

Itsellä tullut parina päivänä pari kertaa valkovuodon seassa ruskeita viiruja. Oon yrittäny olla panikoimatta, kun ei ole varsinaista tuhrua ja nyt pitäisi olla menkat, jos en raskaana olisi. Kuitenkin pitää myöntää, että pelko on kuitenkin taas persiissä. No, yritän ajatella positiivisesti.

Tuutupii ja Sintti rv 8+6