Papat hoitolaitoksissa ja seksistiset puheet
Iljettää olla hoitaja heille.
Virtsaa petiin ja muutenkin tarvitsee apuja. Sitten ei osaa kuin seksistisiä vitsejä kertoa. Vaikka kiellän, ei auta.
Suurin osa papoista on asiallisia.
Kommentit (16)
Mummotkin tekevät samaa.
T. Mieshoitaja
Onneksi heitä on vähän, sitten vaan tiukka, nyt riittää tuollainen, dementikolle se harvoin pitkään auttaa. Se pitää vaan oppia ohittamaan ja sitten vaan haiproa tekemään, jokaisesta häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Mummotkin tekevät samaa.
T. Mieshoitaja
Naishoitajillekin
Vierailija kirjoitti:
Onneksi heitä on vähän, sitten vaan tiukka, nyt riittää tuollainen, dementikolle se harvoin pitkään auttaa. Se pitää vaan oppia ohittamaan ja sitten vaan haiproa tekemään, jokaisesta häirinnästä.
Dementia on surullinen tila :( pitää vain ajatella, että he eivät enää ole vastuussa teoistaan, vähän niin kuin pikkulapset.
Kotihoidossa ei aikoinaan menty joihinkin paikkoihin yksin, koska persuksissa oltiin kiinni jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dementia on surullinen tila :( pitää vain ajatella, että he eivät enää ole vastuussa teoistaan, vähän niin kuin pikkulapset.
Tässä juuri yritin syöttää dementikkopappaa, joka ei ymmärtänyt tarkoitusta vaan yritti lyödä minua, ei onnistunut kun piti itse kiinni toisella kädellään ranteestaan. Poistuin paikalta, että hän rauhoittui ja käden puristus omasta kädestä helpotti.
Aika pieni vauva saa olla päätyy tuollaiseen tilateseen.
Haiproja tehdään lähinnä siksi, että ylemmällä taholla nähdään, ettei vanhusten hoito ole seurustelua herttaisen mummojen kanssa ruusun leikkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä juuri yritin syöttää dementikkopappaa, joka ei ymmärtänyt tarkoitusta vaan yritti lyödä minua, ei onnistunut kun piti itse kiinni toisella kädellään ranteestaan. Poistuin paikalta, että hän rauhoittui ja käden puristus omasta kädestä helpotti.
Aika pieni vauva saa olla päätyy tuollaiseen tilateseen.
Haiproja tehdään lähinnä siksi, että ylemmällä taholla nähdään, ettei vanhusten hoito ole seurustelua herttaisen mummojen kanssa ruusun leikkauk
Aika moni noista luulee olevansa vangittuna jossain. Muistan urani alkuajoilta, kun oli niitä, jotka olivat olleet sodassa aikanaan. Niiden kanssa se vasta hurjaa olikin, kun olivat päänsä sisällä taas rintamalla.
Mä ymmärrän, jos sodan kärsinyt pappa lyö harhoissaan En hyväksy, mutta ymmärrän. He ovat kokeneet kovia.
Tuo lääppiminen ja seksistiset vitsit on taas sellaista, jota kammoan ja vihaan. Tekisi mieli karjaista kerran kunnolla aiheesta, mut olen siihen liian kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän, jos sodan kärsinyt pappa lyö harhoissaan En hyväksy, mutta ymmärrän. He ovat kokeneet kovia.
Tuo lääppiminen ja seksistiset vitsit on taas sellaista, jota kammoan ja vihaan. Tekisi mieli karjaista kerran kunnolla aiheesta, mut olen siihen liian kiltti.
Tämä ap.
Olipa tällainenkin tapaus aikoinaan. Dementoitunut entinen nyrkkeilijä meni hissillä kahden hoitajan kanssa. Kun hissin kello kilahti, niin tää ukko tyrmäsi välittömästi toisen hoitajan, kuvitteli olevansa taas nuoruusaikojen kehäkamppailussa.
Minä olen monelle vanhukselle äiti.
No onneksi on hoitolaitoksessa jonne kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi on hoitolaitoksessa jonne kuuluu.
Juuri niin. Laitoksiin eivät pääse kaikki tarvitsevat. Monet vanhukset ovat riskillä kodissaan kotihoidon turvin.
Huuda vain papoille, jotka puhuvat rumia!
Surullinen muisto maailmasta, jossa he on eläneet. Seksistiset puheet ja naisten halveeraaminen on ollut normi. Siinä on kyllä menty eteenpäin, että nykyiset nuoret miehet tuskin pappoina muuttuu tuollaisiksi.
Juu ja kuulin lähihoitaja ystävältäni, että papat käyvät myös käsiksi! Tissin puristelua ja käden laittamista haaroihin. Ei käy hoitajia kateeks.