Löysin autostamme tavaroita, joidena alkuperää en tunnista tai joiden omistajaa en tiedä
Meillä on miehen auto yhteisessä käytössä. Useimmiten auto on miehellä, minä tarvitessani lainaan sitä. Viime viikonloppuna auto oli minulla käytössä, ja autossa oli naisten tavaroita joiden,alkuperää en tunnista tai joiden omistajaa en tiedä. En puhunut miehelle vielä mitään. Mistähän tavarat voisivat olla peräisin? Mitä te tekisitte?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkejä ja asusteita, jos nyt kategorisoidaan. Onko joku unohtanut ja jos niin kuka, vai onko joku jättänyt ne minulle löydettäväksi.
Lisätietona, että olen joskus ollut huomaavinani miehen vaatteissa hienoisen hajuveden tuoksun, joka ei ole minulle tuttu.
Miehellä omia menoja ja harrastuksia aika tavalla.
-ap
Aika hyvä.
Sanotaan 2/5.
Miten tää ei vois olla totta? Ohis. Tuota reviirin merkkailua tai ihan viaton unohdus, miehen toimet sitten eivät välttämättä niin viattomia olekaan. Jos tää toinen ei edes tiedä et miehellä on kotona joku odottamassa?
Vierailija kirjoitti:
Kerro ensimmäiseksi mitä löysit siis tänne
Tää kuulostaa sille että joku jonka autosta voisi löytyä jotain ylimääräistä haluaa tietää mille asioille pitää tällä kertaa keksiä selitys. 😄
Vierailija kirjoitti:
Meikkejä ja asusteita, jos nyt kategorisoidaan. Onko joku unohtanut ja jos niin kuka, vai onko joku jättänyt ne minulle löydettäväksi.
Lisätietona, että olen joskus ollut huomaavinani miehen vaatteissa hienoisen hajuveden tuoksun, joka ei ole minulle tuttu.
-ap
Olet vainoharhainen, Tuo ei todista yhtään mitään eikä viittaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei minulta aikaa joten en voi tietää. Parhaiten kysymykseen todennäköisesti osaa vasta henkilö joka autoa on käyttänyt. Minä se en kuitenkaan ole.
No näin ikkään sanoisin; Alahan laulaa, mistä tavarat autossa on kotoisin. Ja mistä niitä valkoisia karvoja tulee vaatteisiisi.
Sit nappaisin päivälääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Ja myös ettei mies ole maininnut kyydinneensä ketään tai viettäneensä aikaa kenenkään kanssa, töissä tai töiden ulkopuolella, josta voisi luonnollisesti selitys löytyä, että esim työkaverin kamoja, jos olisi palaveriin tai lounaalle menty yhdessä.
-ap
Miehes pukeutuu välillä naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuolla tavalla jättää tavaroitaan toisen autoon, se tarkoittaa sitä että niiden omistaja ei ole yksinkertaisesti vain kovin tarkka tavarastaan.
Se ei ole tarkka "tavarastaan"
Sori unohdin tavaroitani sinne kun olin miehesi kanssa....sillain...hyvällä tavalla. Saat pitää ne tai heittää pois. Sama miehesi suhteen, en tarvitse enää.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on sarjamurhaaja.
Joo kuulostaa ihan Dexteriltä.
Meillä on tapana ollut kertoa päivien kulusta ihan normisti.
-ap