Löysin autostamme tavaroita, joidena alkuperää en tunnista tai joiden omistajaa en tiedä
Meillä on miehen auto yhteisessä käytössä. Useimmiten auto on miehellä, minä tarvitessani lainaan sitä. Viime viikonloppuna auto oli minulla käytössä, ja autossa oli naisten tavaroita joiden,alkuperää en tunnista tai joiden omistajaa en tiedä. En puhunut miehelle vielä mitään. Mistähän tavarat voisivat olla peräisin? Mitä te tekisitte?
Kommentit (51)
Kai miehelläsi nyt voi olla naispuolisia ihan kavereitakin. Hajuvesikin voi tarttua ihan vain halauksesta. Jos ajattelet että miehesi on pettänyt, niin tuskin se sitä vaatteet päällä kuitenkin sitten tekisi. Mutta paras tapa paljastaa pettäjä on pyytää kännykkä nähtäväksi. Sieltä kun kurkkaat viimeisimmät viestiketjut whatsappista jne. niin kyllä se sieltä sitten näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen. Kuka meikkaa autossa ja jättää meikit jonnekkin pitkin poikin? Itse laitan takas käsilaukkuun. Ja kumma ettei mies niitä ole huomannut. Asusteita, jossain piilossa vai ihan penkillä? Hohhoijaa.. ja mitä asusteita? Päällysvaatteet vai alusvaatteet? No eniveis,kuka lie aika huolimaton. Ei ihmekkään et menee meikkeihin rahaa,kun osa jää ja joutuu ostaa uudet.
Olen nähnyt naisten meikkaavan sekä bussissa että raitiovaunussa. Yhtä hyvin voi meikata autossa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Jos aloitus on oikea eikä ole provo, niin varmaan kannattaa kertoa havainnoista puolisolle ja kysyä suoraan. Ilmeisesti todella tapahtuu sitä, että joku ulkopuolinen jättää omaisuuttaan tahallaan jonnekin, jotta toisen petetty puoliso löytäisi sen.
Vierailija kirjoitti:
Kai miehelläsi nyt voi olla naispuolisia ihan kavereitakin. Hajuvesikin voi tarttua ihan vain halauksesta. Jos ajattelet että miehesi on pettänyt, niin tuskin se sitä vaatteet päällä kuitenkin sitten tekisi. Mutta paras tapa paljastaa pettäjä on pyytää kännykkä nähtäväksi. Sieltä kun kurkkaat viimeisimmät viestiketjut whatsappista jne. niin kyllä se sieltä sitten näkyisi.
Mitä ihmettä? Ei kai pettämään lähdetä alasti? Toki ne vaatteet voidaan sitten riisua myöhemmin...
Minä löysin miehen autosta vienosti paskalta haisevan, mustaksi maalatun pesäpallomailan. Pelaa kuulemma pesistä jossain puulaakijoukkueessa iltaisin, harjoituksia on joskus öisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo
*Mistähän tavarat voisivat olla peräisin? *
Av-palstaa kristallipalloni läpi lukien vaikuttaa siltä, että ne ovat peräisin miehesi ystävä Jorma P:ltä, joka osti ne Nurmeksen, Oulun tai - en ole varma - Keravan (??) Tokmannilta ja halusi viedä ne kummitädilleen Kouvolaan joululahjaksi, mutta päätti kuitenkin kokeilla niitä itse miehesi kanssa ja osa tavaroista putosi autoon matkalla Kouvolaan ja ja ja tarina jatkuu mutta pallo sumeni juuri kahvitauko.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen. Kuka meikkaa autossa ja jättää meikit jonnekkin pitkin poikin? Itse laitan takas käsilaukkuun. Ja kumma ettei mies niitä ole huomannut. Asusteita, jossain piilossa vai ihan penkillä? Hohhoijaa.. ja mitä asusteita? Päällysvaatteet vai alusvaatteet? No eniveis,kuka lie aika huolimaton. Ei ihmekkään et menee meikkeihin rahaa,kun osa jää ja joutuu ostaa uudet.
En vieraiden autoihin kyllä meikkejä jättäisi, mutta kyllä olen joskus meikannut miehen autossa ja joku huulipuna/ripsari unohtunut sinne. Ja niin taisi muuten ratikkaankin joskus yksi meikkikynä unohtua... Hups.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne löytyivät? Penkiltä, lattialta, peräluukusta?
Autosta niin, että mies ei ollut huomannut. En ala tarkemmin erittelemään, kun en halua, että mies tunnistaa, haluan yllättää hänet kysymyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Meikkejä ja asusteita, jos nyt kategorisoidaan. Onko joku unohtanut ja jos niin kuka, vai onko joku jättänyt ne minulle löydettäväksi.
Lisätietona, että olen joskus ollut huomaavinani miehen vaatteissa hienoisen hajuveden tuoksun, joka ei ole minulle tuttu.
Miehellä omia menoja ja harrastuksia aika tavalla.
-ap
Aika hyvä.
Sanotaan 2/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt naisten meikkaavan sekä bussissa että raitiovaunussa. Yhtä hyvin voi meikata autossa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Jos aloitus on oikea eikä ole provo, niin varmaan kannattaa kertoa havainnoista puolisolle ja kysyä suoraan. Ilmeisesti todella tapahtuu sitä, että joku ulkopuolinen jättää omaisuuttaan tahallaan jonnekin, jotta toisen petetty puoliso löytäisi sen.
Vahingossa tai tahallaan. Miehet nyt tunnetusti eivät mitään huomaa, joten kaikki on mahdollista.
Minä löysin kerran miehen auton lattialta huulipunan. Ei ollut viatonta, aikamoinen vyyhti siitä lähti paljastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös ettei mies ole maininnut kyydinneensä ketään tai viettäneensä aikaa kenenkään kanssa, töissä tai töiden ulkopuolella, josta voisi luonnollisesti selitys löytyä, että esim työkaverin kamoja, jos olisi palaveriin tai lounaalle menty yhdessä.
-ap
Jep. Työkaveri unohti pitsiset alushousunsa miehesi autoon. Ei siis mitään poikkeavaa. Unohtaminen on inhimillistä.
No kun ne oli niin löysät että tipahti jalasta aivastaessa eikä sitä itse huomaa jos nousee samalla autosta.
Jos löytyy autosta, niin otat parhaat käyttöön ja heität huonot roskiin. Tee toivelista ensi viikolle.
Kirjoita tosiaan toivelista. Voisit pyytää jättämään autoon esim Chanel 5:n.
Vierailija kirjoitti:
On naispuolisia kavereita, mutta yleensä mainitsee jos heitä tai muita ystäviään tapaa.
En ala kyselemään puhelinta nähtäville. Sitten on luottamus jo täysin mennyt. Mut kun otit puheeksi, puhelin on tiiviisti kädessä ja mukana, useimmiten hiljaisella.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan outoa, jos ei ole maininnut mitään kenestäkään.
Oudompaa olisi jos aina kertoisi ketä on kyydinnyt minnekin ja onko lainannut autoa nopeasti työpäivän aikana kollegalle yms.
Aika hyvä, 2,5/5