Alapää muuttui kamalaksi tursakkeeksi synnyksen myötä. Kysymys miehille ja naisille.
Takana rankka imukuppisynnytys jonka seurauksena alapää tuhoutui ja muuttui kamalaksi römpsäksi. Repesin kohtuullisesti ja se on vielä ok, mutta pillu jotenkin romahti. Eli reikää ei näe ollenkaan, koska pillun sisäpuoli tursuilee suuaukolla. Virtaputkensuuaukko on apposen auki kokoajan ja paikat näyttää kamalalta räjähtäneeltä mössöltä. Kyseessä ei ole laskeumat ja synnytyksestä kohta 2kk aikaa.
kysymys naisille joilla kokemusta aiheesta
Jääkö alapää tämän näköiseksi onko mitään toivoa paremmasta. Jumppaan lantionpohjaa joka päivä mutta en näe mitään tuloksia.
kysymys miehille
Pystyykö seksistä nauttimaan enää vastenmielisen tursakerömpsän kanssa? Pystytkö antamaan suuseksiä? kysyn sen vuoksi että oma mies sitä haluaa vaikka olen varoittanut. Itseäni ei kiinnosta mietin vaan sen ulkonäköä.
Arvostan asiallisia vastauksia asia vaivaa.
Kommentit (45)
Itse en ole ollenkaan sinut asian kanssa. Toivottavasti joskus voisi olla samanlainen asenne kuin sulla.
Hmm mun on vaikea uskoa tota että tilanne on noin huono. En itse varmaan edes uskaltanut sitä kurkkia just synnytyksen jälkeen mut nyt parin vuoden päästä (2 normisynnytystä) en voi mitenkään sanoa eroa entiseen.
Uusi kumppani ei meinannut millään edes uskoa että mulla on lapsia kun oon niin timmi ja tiukka kuulemma.
Sun täytyy lähestyä asiaa itse pikkuhiljaa sitten jotenkin hyväksyvän rakastavasti. Ja esimerkiksi masturbaation kautta löytää se, että oikein hyvin toimii ja tuottaa nautintoa myös synnytyksen jälkeen! Pääsisit siihen, että tunne edellä, eikä silmät. <3 Tsemppiä!
N42
Tilanne voi todellakin olla just noin huono. Olen ollut töissä leikkaussalissa, jossa revenneitä paikkoja tursittu nukutuksessa/puudutuksessa kasaan. Sulla ei sentään sulkijalihas ole mennyt poikki. Ole siitä onnellinen.
Kyllä tilanne on just näin huono. Peilillä olen katsellut monta kertaa viikossa. Mullakin on entuudestaan lapsia, mutta vasta tämä viimeisin imukuppisynnytys tuhosi alapään.
Synnytys oli vaikea oltaisiin molemmat kuolleita jos ei oltaisi oltu sairaalassa. Kätilöllä ja lääkärillä ei ollut aikaa antaa kehon toimia rauhassa kun hätä oli käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne voi todellakin olla just noin huono. Olen ollut töissä leikkaussalissa, jossa revenneitä paikkoja tursittu nukutuksessa/puudutuksessa kasaan. Sulla ei sentään sulkijalihas ole mennyt poikki. Ole siitä onnellinen.
Se on tuonnut lohtua ja olen siitä kiitollinen. Suren koska tuntuu siltä, että oma seksuaalisuus jäi sinne saliin.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy lähestyä asiaa itse pikkuhiljaa sitten jotenkin hyväksyvän rakastavasti. Ja esimerkiksi masturbaation kautta löytää se, että oikein hyvin toimii ja tuottaa nautintoa myös synnytyksen jälkeen! Pääsisit siihen, että tunne edellä, eikä silmät. <3 Tsemppiä!
N42
Kiitos
Vaimolla myös pillun ulkonäkö muuttui ekan pojan jälkeen jotakuinkin kuvaamallasi tavalla, mutta lisäksi sai isot myös peräpukamat. Ei stressannut asiaa ääneen, mutta todennäköisesti kyllä itsekseen. Itselleni tuosta ei tullut minkäänlaista negatiivista reaktiota seksin suhteen. Aivan yhtä mielelläni nuolin alapäätä ja kulliani sinne työntelin kuin aiemminkin, kunhan synnytyksen jälkeen ruvettiin seksihommiin uudestaan. Olisikohan siinä mennyt joku kaksi kuukautta synnytyksestä. Pukamat tulivat jäädäkseen, mutta pillu mielestäni palautui pikkuhiljaa aiemman kaltaiseksi ehkä vuoden aikana. Toisen poitsun synnytys reilua kahta vuotta myöhemmin ei enää muuttanut alapään ulkonäköä.
M44
No nyt on lyhyt aika vasta mennyt, normi synnytyksen jälkeen menee myös pitkä aika ennen kuin "paikat kunnossa". Kyllä on mies todella pinnallinen jos omien lasten äiti enää kelpaa. Muuttuihan oman rouvankin alapää synnytysten jälkeen mutta kyllä oon tykännyt edelleen.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla myös pillun ulkonäkö muuttui ekan pojan jälkeen jotakuinkin kuvaamallasi tavalla, mutta lisäksi sai isot myös peräpukamat. Ei stressannut asiaa ääneen, mutta todennäköisesti kyllä itsekseen. Itselleni tuosta ei tullut minkäänlaista negatiivista reaktiota seksin suhteen. Aivan yhtä mielelläni nuolin alapäätä ja kulliani sinne työntelin kuin aiemminkin, kunhan synnytyksen jälkeen ruvettiin seksihommiin uudestaan. Olisikohan siinä mennyt joku kaksi kuukautta synnytyksestä. Pukamat tulivat jäädäkseen, mutta pillu mielestäni palautui pikkuhiljaa aiemman kaltaiseksi ehkä vuoden aikana. Toisen poitsun synnytys reilua kahta vuotta myöhemmin ei enää muuttanut alapään ulkonäköä.
M44
Kiitos vastauksestasi kiva saada miesnäkökulmaa asiaan.
Todella vaikeaa päästä sinuksi asian kanssa jo tämä epävarmuus itsessään on turnof. Aikaisemmin olen ollut avoin ja itsevarma seksissä nyt se on vaihtunut epävarmuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on lyhyt aika vasta mennyt, normi synnytyksen jälkeen menee myös pitkä aika ennen kuin "paikat kunnossa". Kyllä on mies todella pinnallinen jos omien lasten äiti enää kelpaa. Muuttuihan oman rouvankin alapää synnytysten jälkeen mutta kyllä oon tykännyt edelleen.
M40
Miestäni asia ei kuulema häiritse on tyytyväinen kun ollaan molemmat hengissä. Toisaalta hän on kuullut vain kuvailun ulkonäöstä en ole päästänyt katsomaan tai koskemaan.
Niin asiat tärkeys järjestykseen. Lapselle kaikki hyvin! Sehän tärkein on! Kyllä ne paikat siitä paranee ja herra on tyytyväinen kun pääsee taas "pelipaikalle". Muistan kun itsellä miehenä jännitti eka kerta synnytyksen jälkeen. Hellä piti olla mutta kyllä se siitä. Raskauden ja synnytyksen jälkeen ei käynyt mielessäkään miltä siellä näyttää, sellainen ponnistus naiselle se on! Kyllä ne paikat siitä palautuu.
M40
Moni löytää itsestään paljon vikoja mutta kukaan muu ei. Uskatakaa olla oma itsenne!
Vierailija kirjoitti:
Niin asiat tärkeys järjestykseen. Lapselle kaikki hyvin! Sehän tärkein on! Kyllä ne paikat siitä paranee ja herra on tyytyväinen kun pääsee taas "pelipaikalle". Muistan kun itsellä miehenä jännitti eka kerta synnytyksen jälkeen. Hellä piti olla mutta kyllä se siitä. Raskauden ja synnytyksen jälkeen ei käynyt mielessäkään miltä siellä näyttää, sellainen ponnistus naiselle se on! Kyllä ne paikat siitä palautuu.
M40
Kiitos sanoistasi ne pristi mieltä :)
Minulle on hyvinkin toisarvoista mille pillu näyttää. Ei minusta ole mikään deal breaker naisen ulkonäössä hyvässä eikä pahassa. Omakin emäntäni on minulle lapsen synnyttänyt, enkä osaa edes sanoa miten värkin ulkonäkö on muuttunut, jos on.
Mies, 40v
Älä ap stressaa, kyllä miehet keinot keksii, itsellä nuori rakastajatar ja lisäksi seksikäs sihteeri, molemmilla synnyttämätön pillu.
Vierailija kirjoitti:
Älä ap stressaa, kyllä miehet keinot keksii, itsellä nuori rakastajatar ja lisäksi seksikäs sihteeri, molemmilla synnyttämätön pillu.
Trololor
Näin miehenä eipä paljon kiinnosta minkä näköinen pillu on, nuolen silti. Enempi kiinnostaa pillun haju, ehkä vielä isot häpärit.
Mikä itseä rassaisi huomattavasti enemmän olisi pysyvät raskauskilot, jos imetyksen jälkeen. Jäisi tyyliin +10kg niin olisi paljon enemmän turn off, entä sinun mielestä huonon näköinen pillu.
Loppujen lopuksi aika vähän aikaa sitä pillua katsotaan, mutta jos on lihava niin niitä kasvoja katsotaan aika paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä eipä paljon kiinnosta minkä näköinen pillu on, nuolen silti. Enempi kiinnostaa pillun haju, ehkä vielä isot häpärit.
Mikä itseä rassaisi huomattavasti enemmän olisi pysyvät raskauskilot, jos imetyksen jälkeen. Jäisi tyyliin +10kg niin olisi paljon enemmän turn off, entä sinun mielestä huonon näköinen pillu.Loppujen lopuksi aika vähän aikaa sitä pillua katsotaan, mutta jos on lihava niin niitä kasvoja katsotaan aika paljon enemmän.
Raskauskilot on työnalla nyt lähtenyt 18kg iso osa tietenkin jäi synnärille. Tarkoitus pudottaa painoa ennen lapsia olleelle tasolle eli normaalipainon alarajan läheisyyden tuntumaan. Painoon pystyy sentään vaikuttamaan joten yritän dietillä ja myöhemmin salilla kompensoida pilluasiaa. Eli ulkomuodon rähjädys saisi jäädä pelkkään toosaan.
Itse olen nauttinut erittäin hyvästä seksistä useamman miehen kanssa elämäni aikana. Koskaan ei ole kukaan himmaillut vaikka minulla on ollut ennen ja jälkeen synnytysten pillu osastoa lihapiirakka tursuvilla sisälmyksillä. Hyvin toimii.
N42