Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää muuttui kamalaksi tursakkeeksi synnyksen myötä. Kysymys miehille ja naisille.

Vierailija
15.09.2024 |

Takana rankka imukuppisynnytys jonka seurauksena alapää tuhoutui ja muuttui kamalaksi römpsäksi. Repesin kohtuullisesti ja se on vielä ok, mutta pillu jotenkin romahti. Eli reikää ei näe ollenkaan, koska pillun sisäpuoli tursuilee suuaukolla. Virtaputkensuuaukko on apposen auki kokoajan ja paikat näyttää kamalalta räjähtäneeltä mössöltä. Kyseessä ei ole laskeumat ja synnytyksestä kohta 2kk aikaa.

kysymys naisille joilla kokemusta aiheesta

Jääkö alapää tämän näköiseksi onko mitään toivoa paremmasta. Jumppaan lantionpohjaa joka päivä mutta en näe mitään tuloksia. 

kysymys miehille 

Pystyykö seksistä nauttimaan enää vastenmielisen tursakerömpsän kanssa? Pystytkö antamaan suuseksiä? kysyn sen vuoksi että oma mies sitä haluaa vaikka olen varoittanut. Itseäni ei kiinnosta mietin vaan sen ulkonäköä. 

Arvostan asiallisia vastauksia asia vaivaa. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä eipä paljon kiinnosta minkä näköinen pillu on, nuolen silti. Enempi kiinnostaa pillun haju, ehkä vielä isot häpärit.

Mikä itseä rassaisi huomattavasti enemmän olisi pysyvät raskauskilot, jos imetyksen jälkeen. Jäisi tyyliin +10kg niin olisi paljon enemmän turn off, entä sinun mielestä huonon näköinen pillu.

Loppujen lopuksi aika vähän aikaa sitä pillua katsotaan, mutta jos on lihava niin niitä kasvoja katsotaan aika paljon enemmän.

Raskauskilot on työnalla nyt lähtenyt 18kg iso osa tietenkin jäi synnärille. Tarkoitus pudottaa painoa ennen lapsia olleelle tasolle eli normaalipainon alarajan läheisyyden tuntumaan. Painoon pystyy sentään vaikuttamaan joten yritän dietillä ja myöhemmin salilla kompensoida pilluasiaa. Eli ulkomuodon rähjädys saisi jäädä pelkkään toosaan.

Älä laihduta liian nopeasti, kehosi nyt tarvitsee ravintoa, kun sinun täytyy tuottaa maitoa, sen takia laitoinkin, että imetyksen jälkeen.

Nyt sinun pitää nauttia vauva-ajasta ja murehtia näitä muita asioita myöhemmin. Jos haluat tyydyttää miestäsi niin nythän olisi sopiva tilaisuus tulla suuseksin kullimaisteriksi. Siitä miehesi tulee arvostamaan hyvin hyvin paljon.

Vierailija
22/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti maitoasiat edellä eli on järkevät kalorit 2300/vrk ja oman maidon pitää riittää vauvalle. Tällä hetkellä näin pano putoaa ja maitoa riittää pakkaseen asti. 

Voin alkaa tavoittelemaan kullimaisteri 2024 titteliä :D  Ei huono ajatus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika surullista, että ulkonäköpaineet ulottuu nykyisin jo sinne pilluunkin. Eiköhän kuka hyvänsä aikuinen mies nauti naisensa pillusta seksin aikana, näytti se miltä hyvänsä. Vinkkisin, että laittakaa parisuhteessa paljon panoksia parisuhteen ja yhteisen seksin ylläpitoon ja minimaalisesti pillun ulkonäöstä murehtimiseen.

Ja kuten täällä sanottu, vauva ja vauvasta nauttiminen ensimmäiseksi!

n36 (kahden lapsen jälkeen römpsäni on entistä persoonallisempi ja edelleen mies tykkää nuolla, työntyä ja pitää sitä hyvänä. Jotkut lärpäkkeet peräaukon ympärillekin jäi synnytyksen peräpukamien myötä, joita ujostelin aikani. Mies rakastaa kuitenkin tuota seutuani tuijotella, sanoisin että vähintään yhtä innokkaasti kuin ennen lapsia 10 vuotta sitten)

Vierailija
24/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  kun oli synnyttänyt, ja olikos se sitten muutama 2-4 viikonpäästä lopputarkastus, niin mieheni sanoi kätilölle, ettei tarvitse tarkastaa, pillu näyttää oikein hyvälle hän sen jotarkastanut. Pikkasen kätilön naama venähti! Mutta totta, mies sen tutki ja hyväksihän tuo on sen havainnut aina vaan. Kyllä mullakin muutama tikki oli, ja aika nopsaan alettiin  seksi ja alkuun varovasti kyllä, mutta  eihän mun klitoris ollut muuttunut miksikää, joten sain nauttia ihan kunnolla. Ja sai miieskin toki.

Vierailija
25/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni synnyttänyt 7 kertaa alakautta ja aina jouduttu avaamaan välilihaa.  Hyvin palautui aina ennalleen, eikä pillun tunnussa ole ollut mitään eroa ennen ja jälkeen synnytysten. Yhtä halukas kuin ennenkiin. Raskauden aikoina oli eniten muutosta häpyhuuliiin kun olivat sinipunaiset ja isoja suonikohjuja. Mutta kaikki ne katosi muutamassa kuukaudessa synnnytyksestä. Jos mies rakastaa ja haluaa vaimoaa, ei pillun ulkonäöllä ole mitään vaikutusta, vaimon halukkuus seksiin sen sijaan merkisee eniten.

Vierailija
26/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on tullut paljon asiallisia vastauksia kiitos niistä. Yritän työstää hyväksyntää mutta se on todella vaikeaa. Pahinta on kun itsevarmuus on muuttunut epävarmuudeksi. En olisi ikinä uskonut että olen ihminen joka suree toosaa mutta näin tässä vain pääsi käymään. 

Vierailija
27/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne on tullut paljon asiallisia vastauksia kiitos niistä. Yritän työstää hyväksyntää mutta se on todella vaikeaa. Pahinta on kun itsevarmuus on muuttunut epävarmuudeksi. En olisi ikinä uskonut että olen ihminen joka suree toosaa mutta näin tässä vain pääsi käymään. 

Ole huoleti. Vuoden päästä tilane on ihan toinen ja näyttää taas entiseltään.

Vierailija
28/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on lyhyt aika vasta mennyt, normi synnytyksen jälkeen menee myös pitkä aika ennen kuin "paikat kunnossa". Kyllä on mies todella pinnallinen jos omien lasten äiti enää kelpaa. Muuttuihan oman rouvankin alapää synnytysten jälkeen mutta kyllä oon tykännyt edelleen.

M40

Miestäni asia ei kuulema häiritse on tyytyväinen kun ollaan molemmat hengissä. Toisaalta hän on kuullut vain kuvailun ulkonäöstä en ole päästänyt katsomaan tai koskemaan. 

Päästä vain mies katsomaan ja tutkimaan paikkojasi, siitä se sinun omakin itsesi hyväkSyntä alkaa. 

Vierailija
29/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn myös häpeäjien joukkoon. Vauva tuli imukupilla ja väliliha leikattiin, mutta toivuinkin suht nopeasti entiselleni ja nyt kun lapsi on 7kk, en itse huomaa eroa entiseen (arpea lukuunottamatta). Mies vaan on eri mieltä, vitsailee pilalle menneestä värkistäni eikä ole lainkaan minusta kiinnostunut. Olen alkanut ajatella että eipä tuo värkki enää kenellekään kelpaa, on varmasti niin hirveä etten oikeastaan edes pysty enää masturboimaan. 

Seksiä meillä on ollut viimeksi raskauden toisella kolmanneksella, juuri ennenkuin maha alkoi kunnolla näkyä, eli yli vuosi on nyt ollut taukoa miehen haluttomuuden vuoksi. Oi kuinka ihanaa olisi mies, joka arvostaisi kehoani yhteisen lapsen syntymän jälkeen ja kehuisi, pitäisi hyvänä ja koskisi. Paha mieli tulee kun lukee tuollaisista miehistä, miksi itse joudun häpeämään vain omaa surkeaa kroppaani ja alapäätäni. 

Vierailija
30/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43746 kirjoitti:

Liityn myös häpeäjien joukkoon. Vauva tuli imukupilla ja väliliha leikattiin, mutta toivuinkin suht nopeasti entiselleni ja nyt kun lapsi on 7kk, en itse huomaa eroa entiseen (arpea lukuunottamatta). Mies vaan on eri mieltä, vitsailee pilalle menneestä värkistäni eikä ole lainkaan minusta kiinnostunut. Olen alkanut ajatella että eipä tuo värkki enää kenellekään kelpaa, on varmasti niin hirveä etten oikeastaan edes pysty enää masturboimaan. 

Seksiä meillä on ollut viimeksi raskauden toisella kolmanneksella, juuri ennenkuin maha alkoi kunnolla näkyä, eli yli vuosi on nyt ollut taukoa miehen haluttomuuden vuoksi. Oi kuinka ihanaa olisi mies, joka arvostaisi kehoani yhteisen lapsen syntymän jälkeen ja kehuisi, pitäisi hyvänä ja koskisi. Paha mieli tulee kun lukee tuollaisista miehistä, miksi itse joudun häpeämään vain omaa surkeaa kroppaani ja alapäätäni. 

Tulipa pahamieli sun puolesta. Kauan olette olleet yhdessä onko hän aina ollut noin tunteeton  ja ilkeä? 

Vierailija
31/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala millainen mies sinulla! Kärsit itse eniten tuosta tilanteesta. Sinuna alkaisin tutkimaan omaa vartaloa soolona ja rakastamaan sitä kautta itseäsi uudelleen. Saisit ehkä itsevarmuutta jättää tuollainen kurja, alapäälläsi vitsaileva idiootti. Vielä et ole ehkä siihen valmis, kun lapsi vielä pieni, mutta älä missään tapauksessa uhraa loppuelämääsi hänelle vain siksi, että on lapsesi isä. Varsinkin, jos olet tyttölapsen äiti, muista että olet esimerkki hyvässä ja pahassa. Haluaisitko, että tyttäresi tyytyisi johonkin urpoon?

Vierailija
32/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle haluaisin kätilönä sanoa että kaksi kuukautya on synnytyksestä palautumiseen lyhyt aika. Imukuppi on kohtuu brutaali, jolloin kroppa ei siinä tilanteessa ehdi mukaan. Synnytyksessä kohdunsuu tulee lähelle emättimen aukkoa ihan normaalistikin, ja siksi näet nyt emättimen seinämiä, kun katsot itseäsi peilillä.  Seuraavien kuukausien aikana vetäytyy takaisin ylös ja paikat palautuvat omille paikoilleen. 

Voitte aluksi vaikka sekstailla niin että valot ei ole päällä, jos olet epävarma. Lupaan, että puolen vuoden kohdilla synnytyksestä alapää on jo ihan eri näköinen. Arvosta ja rakasta itseäsi ja vartalosi luomisvoimaa! Ja tuo kullimaisterin tutkinto kuulostaa tähän kohtaan hyvältä. ;) 

Lupaa, että ette lopeta seksiä tämän asian takia. Se olisi kaikken pahinta koko perheelle

Vierailija
33/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle haluaisin kätilönä sanoa että kaksi kuukautya on synnytyksestä palautumiseen lyhyt aika. Imukuppi on kohtuu brutaali, jolloin kroppa ei siinä tilanteessa ehdi mukaan. Synnytyksessä kohdunsuu tulee lähelle emättimen aukkoa ihan normaalistikin, ja siksi näet nyt emättimen seinämiä, kun katsot itseäsi peilillä.  Seuraavien kuukausien aikana vetäytyy takaisin ylös ja paikat palautuvat omille paikoilleen. 

Voitte aluksi vaikka sekstailla niin että valot ei ole päällä, jos olet epävarma. Lupaan, että puolen vuoden kohdilla synnytyksestä alapää on jo ihan eri näköinen. Arvosta ja rakasta itseäsi ja vartalosi luomisvoimaa! Ja tuo kullimaisterin tutkinto kuulostaa tähän kohtaan hyvältä. ;) 

Lupaa, että ette lopeta seksiä tämän asian takia. Se olisi kaikken pahinta koko perheelle

Ihanaa että alan ihmisenä jaksoit vastata. Teette ihan super tärkeää työtä. Kätilölle joka oli synnytyksessäni alusta saakka mukana olen ikuisesti kiitollinen. Hän ymmärsi varhaisessa vaiheessa ettei asiat etene kuten kuuluu. Kiitos hänen ollaan vauvan kanssa molemmat kunnossa. 

Kieltämättä suunnittelin etten halua perinteistä seksiä ainekaan vuoteen. Olen nyt kuitenkin nyt muuttanut mieleni ja ehkä kuukauden päästä uskaltaudun kokeilemaan. 

Vierailija
34/45 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa paremmalta! ;) Vauvan hyvinvointi on tärkeää, mutta vähintään yhtä tärkeää on myös äidin hyvinvointi kaikilla tasoilla, myös seksuaalisesti. Siksi vierastan näitä "sinun pitäisi olla tyytyväinen, että vauva on hengissä ja terve" - kommentteja. Se on tärkeää, kyllä, mutta synnytys ei saa saa tuhota äitiä. Sinulla on takana rankka synnytys, joka vaikuttaa kehokuvaan. Kannattaa jossain kohtaa -ei ehkä vielä nyt- miettiä, että onko kyse siitä, että synnytyksestä on aiheutunut sinulle jonkin tason trauma, joka ilmentää itseään negatiivisen kehokuvan kautta. Näin tuoreeltaan sitä ei välttämättä tunnista, mutta toivon, että myöhemmin saat työkaluja työstää tuota mahdollista traumaa. 

Rohkeasti petipuuhiin kuukauden kuluttua ja luovuutta peliin. Puolisosi käy luultavasti tauon jälkeen kuumana sinuun, vaikka itselläsi olisi toisenlainen olo. 

Seksittömyys vauva- ja pikkulapsivaiheessa lyö vain turhaa kiilaa parien elämään ja aiheutta ongelmia jatkossa, kun elämä on muutoinkin hektistä. 

Vierailija
35/45 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ikinä katsonut alapäätäni, ei ennen eikä jälkeen synnytysten. Ihmeellistä olettaa että kaikki miehet on onnesta mykkänä ropeltamassa vaimon pimpsaa ja varsinkin tuo että mies näkisi seksin aikana naisen jalkovälin. Ei kaikki miehet halua sitä katsoa ja lääppiä. Joillekin riittää se paneminen. 

Vierailija
36/45 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö kuvaa? 

M21

Vierailija
37/45 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole ikinä katsonut alapäätäni, ei ennen eikä jälkeen synnytysten. Ihmeellistä olettaa että kaikki miehet on onnesta mykkänä ropeltamassa vaimon pimpsaa ja varsinkin tuo että mies näkisi seksin aikana naisen jalkovälin. Ei kaikki miehet halua sitä katsoa ja lääppiä. Joillekin riittää se paneminen. 

Riittääkö sulle?  Kuulostaa karmeelta, sori vaan.

Vierailija
38/45 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks naiskumppani puhui omasta alapäästä, että se on ruma 🧐 hyvin tulin pimpin kaa toimeen, nuolin kyllä ja kelpas penikselle hyvin 👅😋🤔

Vierailija
39/45 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies ainekin haluaa katsoa, nuolla ja ropeltaa. Samoin haluan itse katsoa, imeä ja ropeltaa. Molemmat tykätään ja yleensä näihin ropelteluihin kuluu iso osa ajasta ennen varsinaista aktia. Kummallekaan meitä ei riitä pelkkä pumppaaminen jalkovälissä.

Ja mies on kyllä näyttänyt aika onnelliselta kun päässyt ropeltamaan ja palaa aina uudellee kun haluaa lisää. 

Vierailija
40/45 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden alatiesynnytyksen jälkeen kelpaa edelleen. Onhan se valahtanut, mutta orkut tulee herkemmin/vahvempana/nopeammin. Paras römpsä mitä ikinä olen saanut!

M58 N57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi