Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän koskaan mieli heittää suurin osa tavaroista vaan pois?

Vierailija
15.09.2024 |

Me ollaan just muutettu enkä jaksaisi puljata tän roinan kanssa yhtään. Tuntuu, että kaikkea on älyttömästi vaikka vuosien varrella on hävitettykin paljon.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee, ja myös heitän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee, ja myös heitän.

Ai suurimman osan?

Ap

Vierailija
4/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee.

Vierailija
5/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, heitin jo vaimon.

Vierailija
6/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä olen aina välttänyt kaikenlaisen turhan krääsän ostamista. Ja jos joku tavara tai vaate on hajonnut tai käynyt tarpeettomaksi, olen heittänyt ne pois.

Vierailija
7/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee. Joka ikinen kerta kun yrität myydä pilkkahinnalla roinaa torissa pois. 3 tuntia ilmoituksen julkaisun viestejä lukiessa.Tekee mieli kantaa joka ainoa myytävä tavara suoraan roskiin.

Vierailija
8/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin

Vierailija
9/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee. Mutta sitten muistan, kun joskus olen tosiaan tehnyt niin, ja jäänyt kaipaamaan jotain mistä olen luopunut. Jouduin mm. ostamaan yhden kalliin kurssikirjan uudelleen, kun yllättäen tarvitsinkin sitä vielä.

Vierailija
10/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ja heitän aika surutta tavaraa aina pois. Sitten huomaan tarvitsevani sitä ja ostan uuden ja sama kierre jatkuu.

Vierailija
11/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistovaatteita ja kirjoja on liikaa. Myyskentelen. Ei ole rievut henkkamaukkaa! Sydän vuotaa verta, kun mietin, mitä noista kaikista olen maksanut. 

Myyn ja lahjoittelen.

Vierailija
12/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Omistan aika vähän tavaraa ja haluan tulla mahd. vähällä määrällä toimeen. Toki jotain roinaa aina löytyy, mut hyvin oon tässä mun tavoitteessa onnistunut :)

N32

Vierailija
13/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on tosi ihania tavaroita🤩

Vierailija
14/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kamala ihminen, mutta joskus toivon, että kotimme palaisi ja saisin aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä. Tämä tavarapaljous tuntuu olevan loputonta. En ole edes itse näitä kaappeja täyttänyt, vaan muutin mieheni kotiin.

Vierailija
15/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi usein kun muuttaa, niin tulee aina muuton yhteydessä heitettyä vanhaa pois. Tosin uuteen kotiin haluaa sitten taas uusia juttuja, joten tavaran määrä on vakio 😁

Vierailija
16/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistovaatteita ja kirjoja on liikaa. Myyskentelen. Ei ole rievut henkkamaukkaa! Sydän vuotaa verta, kun mietin, mitä noista kaikista olen maksanut. 

Myyn ja lahjoittelen.

Heh, saa lahjoittaa tänne toimistovaatteita :D Samat rievut päällä päivästä toiseen kun ei vaan ehdi käymään kaupoilla. No joo, vois kai pahemminkin olla.

Vierailija
17/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein sen ja nyt on kiva koti. Ei roinaa. Annoin, myin ja hävitin. 

Vierailija
18/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli heittää vanhat pois ja ostaa uusia tilalle. Piristäis vähän sisustusta. Just kattelin Temulta ihania verhoja. Samat verhot roikkuneet liian kauan.

Vierailija
19/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tuli osteltua enemmän tavaraa, mutta nykyään ostan vain tarpeeseen ja olen vuosien varrella hankkiutunut turhasta tavarasta eroon. Käyn joka vuosi kaappien ja varaston sisällön läpi. Vuosi vuodelta sieltä löytyy vähemmän turhaa tavaraa pois heitettäväksi ja aika hyvin olen nykyään tietoinen mitä kaikkea tavaraa minulla on. Toki tavaraa on edelleen paljon, jos ajattelee vaikka ulkomaille muuttamista ja vain välttämättömän tavaran mukaan ottamista... se on kuitenkin sen ajan murhe, tällä hetkellä tavarat mahtuvat hyvin asunnon kaappeihin ja varastokoppi on melkein tyhjä.

Vierailija
20/54 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee. Ollessani töissä Saksassa ja Britessä huomasin, miten vähällä tavaralla pärjää. Kun palasin Suomeen, hankkiuduin eroon 4/5 osasta tavaroistani, myin kaksioni ja ostin yksiön. Voisin asua vieläkin pienemmässä asunnossa. Suurin osa omaisuudestani on kiinni tuottavassa omaisuudessa eli sijoituksissa. Haluan, että minulla on mahdollisimman vähän kiinteää omaisuutta, että ympäristöä voi halutessaan vaihtaa helposti. Näin sen vuoksi, että tykkään asua osan, joskus suurenkin osan vuodesta ulkomailla eri paikoissa. Työt voin tehdä täysin etänä ja kollegatkin on ympäri maailmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan