Archie Cruz ja Iida Vainio saavat lapsen
ROKKARI Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen, 32, ja mediapersoona Iida Vainio, 20, ovat saamassa perheenlisäystä.
Isäsesonki. Tyttövauva on tulossa, rokkari kirjoittaa englanniksi Instagramissa.
Kommentit (254)
Onpas ilkeitä kommentteja ollut. Kaikkea hyvää tulevalle lapsukaiselle
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsiparkaa, olisi ansainnut paremmat kortit elämään.
Niinhän se Jassu kertoi.
Toivon Iidalle ja Artulle kaikkea hyvää. Näyttäkää epäilijöille!
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuolla Iidalla edes peruskoulun jälkeistä koulutusta?
Mitä sillä tekee siinä lapsen saamisessa? Eihän Artsikaan ole käynyt vissiin muuta kuin Rock n' roll High Schoolia. Valmiita vanhempia eivät ole ketkään, mutta Artsilla on ainakin rahaa palkata lastenhoitajia.
Tärkeintä on se, että älyävät elää kunnollisesti.
Tänään oli niin outo herätys aamulla, Pötköttelin sängyllä ja mietin yön unia ja niitä näitä. Sitten mies tuli takas sänkyyn ja kyseli, että mitäs mietin.
"aattele, jos Archie ja Iida sais vauvan?" Mies hämillään, että ketkä? Tunteeko hän ne.. Et tunne ja tää on näitä mun höpöjä taas. Mutta niiden somekäytös on ollut outoa viime aikoina. Tää Archien raitistuminen ja muuttuminen...
Iltapäivällä mies sitten linkkaa mulle: "Hei noita, näistäkö sä puhuit?: Archie ja Iida saa vauvan.
Jouluvauvan!!! Sehän on jo ihan kohta. Miten mä ehdin tottumaan tähän ajatukseen?
Vierailija kirjoitti:
Onpas ilkeitä kommentteja ollut. Kaikkea hyvää tulevalle lapsukaiselle
Olen samaa mieltä. Vauva ei ole vielä edes syntynyt.
Vanhemmuus ja rakkaus lapseen suurinta elämässä.
Toivon sydämestäni kaikkea hyvää tuleville vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuolla Iidalla edes peruskoulun jälkeistä koulutusta?
Mikä tahansa koulutausta voi poikia erittäin huonoa äitiainesta ja taas rankan lapsuuden/nuoruuden elämän kokenut voi antaa lapselleen paljon paremman kasvatuksen kuin kukaan uskaltaa edes kuvitella.
Kertoo ihmisen älykkyydestä paljon, kun luulee tuntevansa henkilöt juorulehtien perusteella. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi itku. mistä ne nyt tuollaisen idean sai? kun kaikilla muillakin on?
Minkä ikäinen olet moukka .Miksi puutut toisten päätöksiin.
Sellaista se on kun omaa elämäänsä julkisesti esittelee. Kaikkia ei voi miellyttää
Sellasta se on kun Jasmiina joka lehdessä koko kansalle perheestään kertoo..yököttää..
Mikä se vekotin on mikä Jasmiina kertoi siinä pdkastissa saanut jokunen dialointisauvan..mitä sillä tehdään ????
Noo se on kun tekomulkku millä veen väylää hinkataan ettei umpeen kasva..Toivottavasti ei haittaa niitä 5000ekuvia kappale ..huolettaa hirrrvveesti.
Niiin , kyllä huolettaa kun ei ole vielä aikuistunut ja mitenkähän sillä elämässä käy...Lopettais ees sen kiroilun ja veen lataamisen..
Kuosmasella lehtitietojen mukaan varakas perhe. Täytyyhän sellaiseen perheeseen äkkiä sulautua, järkeili Iida.
On jännää, kun Artsia kohtaan on niin kielteisiä tunteita. Ei se kaveri ole paha. Artsilla on ollut mahdollisuus elää unelmaansa eli olla kansainvälinen glamrokkari, eikä hänen ole tarvinnut tuon eteen siivota vessoja. Ihan turha väittää, ettei kuka tahansa tekisi samoin, jos olisi mahdollisuus.
Välillä on mennyt överiksi, mutta nyt myöhemmin Artsille on tullut kuitenkin sellaista tarvittavaa nöyryyttä. Se kertoo sen, että kaveri kyllä ymmärtää ja oppii. Itse olen kerran Artsin tavannut, ja minusta hän oli oikein mukava. Musiikista riitti paljon juttua.
Vierailija kirjoitti:
Artsi on varmaan ihan kiva joo. Mutta ei Artsista isäksi ole. Artsi miettii vaan pimppiä ja kauniita naisia. Korkeintaan se muutaman 7lehden numeron verran varten skarppaa sinappitehdas sylissä pousaten. Sitten vaihtaa taas nuorempaan blondiiin.
Oletko kauankin tuntenut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeeeiiii 🤯
Jasmiinan torttu kasvaa arpikudoksista umpeen ei saa juoppo enää lapsia .
Voisitko jättää syöpäsairaan herjaamisen, kiitos!
Itse en joka lehdessä ja haastattelussa kertoo mitä veensä sisuksiin kuuluu ja kaikki dialonti sauvansa...kivaa että kuviteltu kumppani tietää koko Suomen kanssa ....huuoohh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet Martina & Esko?
Martina ja Esko eivät edes nuorina olleet niin pihalla kuin tämä kaksikko.
eikö, etkö katsonut niiden tositv ohjelmaa kun odottivat Viktoriaa
Vierailija kirjoitti:
Tätä en olisi toivonut.
Mitä se sulle kuuluu säkö vaan saat lapsii saada?
Se vauvavaihe nyt vielä on suht helppo, kun ei siinä tarvitse huolehtia kuin perustarpeista, mutta sitten se lapsi kasvaa ja sille pitäisi opettaa erilaisia taitoja, tapoja ja tunteiden hallintaa. Se on oikeasti vaativaa puuhaa ja vaatii näiltä kahdelta kyllä ihan täydellisen ryhtiliikkeen. Toivottavasti pystyvät siihen.
Voi lapsiparkaa, olisi ansainnut paremmat kortit elämään.