Arttu Wiskari ei itse halua kuunnella omaa musiikkiaan
40-vuotias | Hittilaulaja Arttu Wiskari haluaa laulaa aiheista, joista muut eivät kehtaa: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010681350.html
En ihmettele.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Siis ei todellakaan ole laulaja. Karmean kuuloista rääkymistä. Sais mennä rauta kauppaan takaisin. Ylimielinen pelle
Sinun mielipide.. Kumminkin saa aika hyvin tuolla esityksillään. Kenenkään ei ole pakko häntä kuunnella. Maksaa työstään veronsa .
Yhtään en ihmettele, en minäkään kykene Viskarin renkutuksia kuuntelemaan. 🤯
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin ettei tee itse kappaleitaan. Kannattaisi ehkä ruveta tekemään omia biisejä.
Laiskojen kannattaisi mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin ettei tee itse kappaleitaan. Kannattaisi ehkä ruveta tekemään omia biisejä.
Laiskojen kannattaisi mennä töihin.
Eipä tuo Viskarikaan kovin reippaalta näytä😮💨
Eilen keikalla ja oli kyllä kokemus. Suoraa vittuilua yleisölle, valitusta tekniikan toimimattomuudesta(jolla ei yleisölle mitään merkitystä), valitusta Voice of Finlandia tuomaroinnista ja kun ei ole ehdolla Iskelmägaalassa. Kaiken tämän avautumisen jälkeen ei kyllä ollut intoa osallistua keikkaan. Tuli vain hämmentynyt olo ja mietin lähteäkö kotiin. Artisti joka ei arvosta omaa musaansa mutta ei näköjään myöskään yleisöään. Miksi tämä vielä jatkaa??
Kyllä kai jokainen järjellinen kuuntelija on tajunnut, että Wiskari laulaa muiden tekemiä biisejä duunin eli rahan vuoksi. Ei ne mitään taidetta ole ollut koskaan! Inhoan tuota bulkkimusiikkia mutta henkilöä en niinkään.
Minä kuuntelen. Meillä on eri mieltymyksiä joista ei voi kiistellä. Hyvin näköjään itsensä elättänyt ja maksanut työstäämistämme meille verorahaa. Se mulle riittää.