ilmanpuhdistin kokemuksia?
Meillä yksi makuuhuoneista aina hieman tunkkainen, mietin auttaisiko puhdistin kyseiseen huoneeseen. Onko käyttäjillä kokemuksena "jotain se tekee" vai onko oikeasti vähentänyt esim sairastelua tai astmaattisen oireilua.
Mikäli kokemus hyvä, kerrotko laitteen mallin ja nimen.
Tsekkailin Philips 1000i Series ilmanpuhdistin AC1715/10 joka ok juuri yhdessä huoneessa ja suodattimet hepa +aktiivihiili ja hiljainen yötoiminto.
Kommentit (122)
Itsellä Philipsin joku malli, en nyt muista mikä. Pakko olla näin keväällä kun siitepölykausi alkaa. Voi kotona olla ilman allergiaoireita kun pitää sen kakkoasennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien rikkaiden kodeissa on ilmanputsari.
Ja rikkaat asuvat omakotitaloissa. Köyhät sitten niissä muissa rakennuksissa.
t: rikas
Njaa, tosi rikkaat ostaa uudesta kerrostalosta _kerroksen_.
laitettiin perättömiä huhuja kiertämään.
Meillä on kaksi Daikin MC740lvm merkkistä ilmanpuhdistinta :)
En ole oikeastaan huomannut juuri mitään eroa ilmanlaadussa. Mutta sekoittaa hyvin ilmaa ja kyllä se pöhisee hetken kovempaa, jos paistaa lettuja.
Miksi tästä pitäisi edes keskustella?
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Onko sulla kenties ratkaisuehdotusta?
Ostin itse Philips PureProtect Mini 900 Series ja olen ollut tyytyväinen.
Tehokas ja oikeasti hiljainen. Pienikokoinen ja ainakin väittää että voi puhdistaa suuremman alueen kuin muut vastaavan kokoluokan puhdistimet.
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Pojat kehittyvät hitaammin kuin tytöt
Kiitos kun teet maailmasta paremman paikan!
Hugo-peliohjelma pyöri telkkarissa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siitepölyallergisena ilmanpuhdistin päällä yötä päivää. Vaihdoin entisen Philipsin laitteen Kärcherin testivoittajaan https://yleiskone.com/paras-ilmanpuhdistin-kotiin/ koska Philips vaati jatkuvasti filtterin vaihtoa ja pölyjen putsausta.
Jep. Tuo jatkuva filtterivaihto on ongelma monissa.
Olen kokeillut monia ja iqair on paras koska se on set and forget. Filtterit keståå yli vuoden
Osta gigantista ilmanlaatu mittari niin näät ettei ne ilmanpuhdistimet mikään hyvä ratkaisu ole
Minulla on airthings
Pitäskö sun mennä lukemaan mieluummin jotain äidin kielen oppi kirjaa.