Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jo alkanut kaamosmasennus?

Vierailija
15.09.2024 |

Minulla on jo oireita. 

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Alkaa helpottaa pikkuhiljaa. Inhoan kesää, nyt alkaa tuntua siltä, että elämä voittaa.

Vierailija
22/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lentoliput hakusessa, valoon ja lämpöön täytyy päästä viimeistään marraskuussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaamos esiintyy maapallon napapiireillä ja niitä korkeammilla leveysasteilla. Eli Suomessa tuosta Rovaniemen kohdilta pohjoiseen. 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaamos

Lopeta hyödyttömien faktojen kylväminen, kaamosmasennusta on muillakin leveysasteilla.

Kaamosmasennusta ei voi olla ilman kaamosta. Tähän aikaan vuodesta ei ole kaamosaika. Selittäkää masennuksenne jollain realistisella asialla älkääkä höpöttäkö. 

Mene roskiin, sulje kansi ja odota roska-auton saapumista.

Vierailija
24/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun ne hiton hiki helteet on ohi ne masenti.mukavan viileää oli illalla taluttaa koiraa.

Vierailija
25/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talven olin espanjassa. Varmaan lähden taas.

Vierailija
26/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Lentoliput hakusessa, valoon ja lämpöön täytyy päästä viimeistään marraskuussa. 

alkaako olla jo hikoilua ja paahdetta ikävä??? tälläne normaali ilma +15-20 ei riitä?

Vierailija
27/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime talven olin espanjassa. Varmaan lähden taas.

hyvä ala mennä jo.

Vierailija
28/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaamos esiintyy maapallon napapiireillä ja niitä korkeammilla leveysasteilla. Eli Suomessa tuosta Rovaniemen kohdilta pohjoiseen. 

Lopeta hyödyttömien faktojen kylväminen, kaamosmasennusta on muillakin leveysasteilla.

Kaamosmasennusta ei voi olla ilman kaamosta. Tähän aikaan vuodesta ei ole kaamosaika. Selittäkää masennuksenne jollain realistisella asialla älkääkä höpöttäkö. 

Ei faktat muutu, vaikka kuinka kiukuttelisit. Eikä se masennuksesi parane ikinä, jos et löydä sen todellista syytä, vaan keksit kuvitteellisia syitä, kuten kaamoksen jota ei vielä ole. Eikä se varsikaan parane sillä, että käyttäydyt keskustelupalstalla kuin 3-vuotias lapsi. 

Vierailija
29/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on mahdollista, kun ei syksykään vielä kunnolla ole tullut? Aurinko paistaa, on lämmintä ja pimeää on vain yöllä. 

Vierailija
30/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä vttu päähän ja ole hiljaa.

t. eri

Vierailija
31/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on mahdollista, kun ei syksykään vielä kunnolla ole tullut? Aurinko paistaa, on lämmintä ja pimeää on vain yöllä. 

Tekosyitä. Masentunut keksii vaikka kuunkierros syyn sille, ettei vahingossakaan tarvitse yrittää esim. parantua. 

Vierailija
32/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo mut auringon pitää paistaa 24h vuorokaudessa ja olla +30paahe päällä kokoajan muuten mä masennun.

Vierailija
33/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se alkaa lokakuussa, kun lehdet on pudonneet puista. Silloin ankeus ja melankolia valtaa mielen. Seuraavaa kevättä ja kesää kyllä olen jo alkanut odottaa yleensä syyskuussa.

Mikä siinä pienessä melankolisessa tunnelmassa on vikana?  Kun täällä kerran asuu kannattaa elää vuodenaikojen mukaan ja nauttia. Jos aina olisi kesä ei se kohta tuntuisi miltään. eikä olisi kesää mitä odottaa. Aivan kamalaa olisi asua maassa jossa ei olis erottuvia vuodenaikoja

Vierailija
34/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kevätväsymys.

Vierailija
35/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juhannusahdistus. 

Vierailija
36/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo 5kympin kriisi

N23

Vierailija
37/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan innolla odotan alkavaksi. Mutta ei pidä masennusta kutsua näin aikaisin. On muuta tärkeämpää vielä syksyn alkaessa. Masennus sinänsä on huonompi juttu kuin väsymys. Väsymys menee aikanaan nukkumalla.

Vierailija
38/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tule kaamosmasennusta. Käperryn kyllä sisäänpäin, on kiva katella netflixiä kynttilänvalossa. Mutta ei se masennusta ole, vasn normaalia luonnon kiertokulkua.

Vierailija
39/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ympärivuotinen masennus niin ei tarvitse murehtia kaamosmasennuksesta.

Vierailija
40/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo 5kympin kriisi

N23

jos panen sua takaapäin jos vähän helpottais `?