Vihaan työtäni. Huominen työpäivä ahdistaa
....Jo nyt. Niin kovasti, että itkettää, enkä saa itkua loppumaan. En jaksa enää tällaista :(
Ja miksi en vaihda työpaikkaa - vaihtaisin kyllä, jos voisin. Mutta minulla on vaikeuksia pärjätä työelämässä ja koulussa (yhdet potkutkin olen saanut), joten se ei ole kovin helppoa.
Vertaistukea?
Kommentit (38)
Sympatiani ovat puolellasi. Minulla työ sujuu kyllä, mutta kaikki muu työpaikalla uuvuttaa mm. sosiaalisuuteen liittyvät asiat. Tekisin mieluiten itsekseni 100% etätyötä, saisin enemmän aikaan ilman jonninjoutavuuksia. Ehkä jonain päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään työkavereistani, pomoistani, työtehtävistäni, palkka on ok, vapaatoiveet toteutuu jne. Vihaan tätä isoa firmaa joka kiristää ruuvia kokoajan ja ne sinänsä helpot ja tehtävissä olevat hommat tehdään nykyään kokoajan kiireessä hutaisten ja aina jää asioita tekemättä.
Tämähän se on trendi aika monessa paikassa nykyään.
Jokainen oikeustoimikelpoinen aikuinen on itse vastuussa itsestään.
Ikävä tilanne sinulla. Toivottavasti löydät vaikka uuden työpaikan.
Mä(kin) yritän jaksaa. Ensi vuoden aikana toivottavasti voin vaihtaa työpaikkaa, suunnitelmia on jo minne. Tsemppiä ap ja muut vertaiset.
"Kiva" kuulla, etten ole yksin tässä tilanteessa. Ja olen pahoillani kaikkien muiden puolesta :( Ei auta kuin mennä päivä kerrallaan ja yrittää löytää jokin ratkaisu.
Työ on kuitenkin iso osa elämää (valitettavasti).
Tsemppiä ja voimia kaikille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Kiva" kuulla, etten ole yksin tässä tilanteessa. Ja olen pahoillani kaikkien muiden puolesta :( Ei auta kuin mennä päivä kerrallaan ja yrittää löytää jokin ratkaisu.
Ap
Kiitos. Samaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiitos. Samaa sinulle.
Kiitos <3
Ap
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hakea ja hakea ja aina uudelleen hakea muualle. Itsekin vihasin entistä työtäni. Tunsin itseni hyväksikäytetyksi. Työ olisi vielä mennyt, jos palkka olisi ollut hyvä, mutta ei sekään. Todella vihasin sitä. Vuosia. Lopulta sain uuden työpaikan ja työn, jonka parissa voin hyvin.
Samoja fiiliksiä. Ahdistaa huominen. Koen olevani hidas ja tyhmä - aivan kuten moni muukin täällä. Pelottaa suorastaan huominen.
Itsellä taustana se, että vaihdoin kesällä työpaikkaa kun tuntui että olin niin huono edellisessä työssä. Vaihdoin periaatteessa helpompiin hommiin (palkkakin huononi) mutta tuntuu etten selviä tästä uudestakaan. Teen pääosin etätöitä eli ongelma ei ole työn sosiaalisuudessa, vaan siitä että koen itse työn liian haastavana.
Välillä mietin, että ei musta ole työelämään ollenkaan. Ei ole riittävän helppoa työtä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hakea ja hakea ja aina uudelleen hakea muualle. Itsekin vihasin entistä työtäni. Tunsin itseni hyväksikäytetyksi. Työ olisi vielä mennyt, jos palkka olisi ollut hyvä, mutta ei sekään. Todella vihasin sitä. Vuosia. Lopulta sain uuden työpaikan ja työn, jonka parissa voin hyvin.
Onneksi löysit uuden työpaikan. Olen onnellinen puolestasi <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samoja fiiliksiä. Ahdistaa huominen. Koen olevani hidas ja tyhmä - aivan kuten moni muukin täällä. Pelottaa suorastaan huominen.
Itsellä taustana se, että vaihdoin kesällä työpaikkaa kun tuntui että olin niin huono edellisessä työssä. Vaihdoin periaatteessa helpompiin hommiin (palkkakin huononi) mutta tuntuu etten selviä tästä uudestakaan. Teen pääosin etätöitä eli ongelma ei ole työn sosiaalisuudessa, vaan siitä että koen itse työn liian haastavana.
Välillä mietin, että ei musta ole työelämään ollenkaan. Ei ole riittävän helppoa työtä mulle.
Ihan samanlaiset tuntemukset täällä. Melkein toivoo, että pääsisi työkyvyttömyyseläkkeelle, mutta tyhmyyden takia ei kyllä pääse.. Ja toisaalta en haluaisi luovuttaakaan.
Olet reipas, kun jaksat yrittää kaikesta huolimatta ja olet varmasti paljon parempi työssäsi, kuin itse luulet. Tsemppiä.
Ap.
Ei kaikki työntekijät voi olla niitä parhaita. On ihan normaalia, että työpaikoilla samoissa tehtävissä on parempia ja huonompia työntekijöitä. Turha siitä on stressata.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Mitä työtä teet? Millaista etätyötä?
Aika monella taitaa olla sama tilanne valitettavasti
Nope, Pirha.