Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin imetys mitä tiedät?

Vierailija
11.02.2007 |

Siis ihan oikeesti. Ei mitään juttuja, että äiti imettää yhä edelleen, vaikka lapsi menossa eskariin.... Kuten joku äsken kirjoitti. Mä en tunne yhtään taaperoimettäjää. Suurin osa ystävä-äideistäni on lopettanut imettämisen 10kk-1v. iässä. Itse olen imettänyt kaksi kertaa: 11 kk ja 7 kk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin paljonkaan yli 5 vuoden ikää. Sen näin, kun lapsi kaivoi äitinsä paitaa ja äiti sanoi, että hän imettää vielä. Imetystä en nähnyt. Itse imetin kuopusta 2 v 8 kk.

Vierailija
2/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän yli kolme vuotiaaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsena en osannut ihmetellä koko asiaa eikä se ole jäänyt mieleen.

Imetystukiporukoissa olen kuullut max. 5-6-vuotiaiden imetyksestä, mutta tuntuu, että yli 4-vuotiaan imetys on suht harvinaista näissäkin piireissä.

Vierailija
4/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui 1970-luvun lopulla ja kävi vielä niin, että tuo poika oli jossain vaiheessa samalla luokalla kanssani. En voinut ikinä ottaa todesta moista mammanpoikaa - anteeksi vain...

Se näky ei ikinä karkaa mielestäni: tuhti pph tisseineen ja iso pojanjulli sohvalla vieressä luttuuttamassa..

Vierailija
5/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään tiedä muiden imetyksistä kun ne ei minua kiinnosta, anoppi vaan jaksaa mainostaa niin siksi tiedän tämän vaikken haluisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan