Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin jonossa, miten vanhuksille ei myyty 10 kpl karjalanpiirakoita

Vierailija
15.09.2024 |

Alennuksena, 2,5e/10 kpl, vaan täysihintaisena. Koska niillä ei ollut kännykkä SOVELLUSTA. 

Siis Lidlissa

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lukea koko ketjua, sorry. Kai kuitenkin ap. autoit vanhusta ja ostit omalla sovelluksellasi piirakat hänelle?

Vierailija
182/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksin vanhuksilla ole älykännykkää ja sovelluksia vaan on nuoremmillakin vain peruskännykkä. Ovat ns periaatteen ihmisiä. Muutaman tiedän eivätkä aio älykännykkää hankkia. Samoilla oli myös pitkään lankapuhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi hoitaisi? Mummo vain jättää ne sovellukset käyttämättä joita hän ei osaa käyttää ja joiden käyttö muuten on mahdotonta. Maailma ei kaadu vaikka mummo ei saisi piirakkoja alennuksella."

Sinulle sitten sopii jättää auto käyttämättä, kun sitä tuskin osaat itse korjata? Autojakin on ollut jo yli vuosisata käytössä, niin pitäisihän se jo kaikkien korjaushommat itse osata.

Ei se maailma sinun autottomuuteenkaan kaadu, päinvastoin. 

Vierailija
184/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi hoitaisi? Mummo vain jättää ne sovellukset käyttämättä joita hän ei osaa käyttää ja joiden käyttö muuten on mahdotonta. Maailma ei kaadu vaikka mummo ei saisi piirakkoja alennuksella."

Sinulle sitten sopii jättää auto käyttämättä, kun sitä tuskin osaat itse korjata? Autojakin on ollut jo yli vuosisata käytössä, niin pitäisihän se jo kaikkien korjaushommat itse osata.

Miksi kaikki pitäisi osata itse? Jos en saa palvelua siihen auton korjaukseen niin juu varmasti se pitää jättää käyttämättä. Samoin jos toimintakyky laskee niin että en osaa autoa käyttää joutuu sen käytöstä luopua. Mutta miten tämä tähän piirakka ongelmaan liittyy?

Vierailija
185/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksin vanhuksilla ole älykännykkää ja sovelluksia vaan on nuoremmillakin vain peruskännykkä. Ovat ns periaatteen ihmisiä. Muutaman tiedän eivätkä aio älykännykkää hankkia. Samoilla oli myös pitkään lankapuhelin.

Kuulostaa sellaiselta periaatteelta ettei heillä ole muutakaan bonuskorttia, kaikilla niillä on sama tarkoitus, kerätä tietoa ostokäyttäytymisestä.

Vierailija
186/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki pitäisi osata itse? Jos en saa palvelua siihen auton korjaukseen niin juu varmasti se pitää jättää käyttämättä. Samoin jos toimintakyky laskee niin että en osaa autoa käyttää joutuu sen käytöstä luopua. Mutta miten tämä tähän piirakka ongelmaan liittyy?

No jo sinulle on lusikalla annettu niin ei silloin riitä ymmärrys vaikka rautalangasta vääntäisi. Mieti mieti mieti. 

Vierailija
187/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen pärjännyt varsin hyvin vaikka en sinun ongelmista miettisikään. Jos et löydä niihin itse ratkaisuja etkä edes halua miettiä niin kyllä se miettimisongelma on sinun eikä minun. Mieti mieti mieti sitä.

Vierailija
188/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä oo mitään karjalanpiirakkatarjousta ensinnäkään.

Toisekseen: yksittäisellä myyjällä ei ole minkään valtakunnan valtuuksia kiertää tarjousta ja antaa niitä sille vanhukselle ilman plussaa alempaan hintaan. 

Vierailija
189/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä oo mitään karjalanpiirakkatarjousta ensinnäkään.

Toisekseen: yksittäisellä myyjällä ei ole minkään valtakunnan valtuuksia kiertää tarjousta ja antaa niitä sille vanhukselle ilman plussaa alempaan hintaan. 

Sitä oikeutta ei ole edes myymäläpäälliköllä vaikka se teknisesti onnistuisikin, alkaa varoituksia sadella jos annetaan omia alennuksia omilla perusteilla.

Vierailija
190/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lidl vaatii asiakkailtaan älypuhelinta, jotta voi saada etuja? 

Ei vaadi.QR koodin voi tallentaa kuvaksi tai printata paperille ja näyttää sitä.Tavallinen kamerakännykkä siis kelpaa.

Vierailija
191/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sovelluksia ja kortteja käytetään ostokäyttäytymisen seurantaan myös S- ja K-kaupoissa. Niin korttien kuin sovellusten käyttäjät saavat henkilökohtaiseen ostokäyttäytymiseen perustuvia omia etuja. Jos ostat vaikka Pirkka taikka Extra makaroonia usein, saat jossain vaiheessa ko. makaroonin hieman halvemmalla kuin muut. Ihan sama oletko käyttänyt sovellusta tai korttia."

No sinähän sen sanoit. Ei siihen sitä sovellusta tarvita.   

Entä jos on nuori joka ei halua korttia. On asioita joita saa vain kortilla. Se on fasismia.

Vierailija
192/194 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kännykät on ollu maisemissa yli 20 vuotta. Meidän mummo, 96v osasi käyttää kännykkää vaikka hän ei enää kyennyt käymään kaupassa.

Jos kännykän käyttö ei onnistu, arjessa on haasteita muutenkin."

Eli mummosi ihan suvereenisti osasi hoitaa kaikki asiansa älypuhelimen kautta, muutkin kuin soittamiset ja tekstarit? Ladata ne äpit ja rekisteröityä ihan tuosta vaan?

Vissiin paremmin kuin sinä. 

Vierailija
193/194 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti olen pärjännyt varsin hyvin vaikka en sinun ongelmista miettisikään. Jos et löydä niihin itse ratkaisuja etkä edes halua miettiä niin kyllä se miettimisongelma on sinun eikä minun. Mieti mieti mieti sitä.

Ei tämä minun ongelmani ole mutta ymmärrän kyllä niitä vanhempia ihmisiä joille se on. Sinä olet juuri näitä minä itse ihmisiä. Faktaa kun on se että tämmöiset asiat tulevat sinullekin joskus eteen mutta toki kun on sitten vain sinusta kyse niin asia onkin eri. Ei tämä maailma toimi jos kaikki ajattelevat vain itseään, ei ole koskaan toiminut. Sääli sinunlaisiasi mutta kyllä se keppi kalahtaa sinunkin nilkkaasi aikanaan. Mikäköhän siinä on että naisia pidetään jotenkin huolehtivina ja empasattisina kun ne eivät sitä enää todellakaan ole. 

Vierailija
194/194 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ketjusta on merkityksetöntä vääntöä siitä, noudatetaanko kaupassa kauppiaan tarjousehtoja tai onko "äly"-puhelimen käyttö helppoa vai vaikeaa.

Aloittajan todennäköiden tarkoitus oli kuitenkin kritisoida yleisellä tasolla tämän maailmanajan kehityssuuntausta, jossa entistä keskittyneemmät kartellit tekevät kaikkensa pakottaakseen kansalaiset digiorjuuteen, jossa normaalien palvelujen ja tavaroiden saaminen normaalein ehdoin edellyttää avoimen "suostumuksen" antamista kaikkien henkilökohtaisten tietojensa levittämiseen ja väärinkäyttöön. Tällaisessa maailmassahan normaalin ja epänormaalin käsitteet ovat kääntyneet päälaelleen.

Aivan turha verrata nykytilannetta entisaikojen alennuskuponkeihin - niissä ei aina ollut edes käyttäjän nimeä, saati sitten linkitystä helvetinkoneeseen, joka säilyttää ja jakaa hänen kaikki muutkin tietonsa.

Tietosuojalainsäädännöstä pitäisi tehdä kuluttajansuojalainsäädänön tavoin pakottavaa siten, että pakottavien säännösten vastaiset sopimusehdot ovat kiellettyjä ja mitättömiä ja että kuluttajan suostumus sellaisiin ehtoihin on pätemätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi