Eikö Posti ilmoita enää seurannassa arvioitua toimituspäivää?
Siellä on useampi paketti lajittelussa, mutta toimituspäivästä ei mitään tietoa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan kotiinkuljetuksia eivät nykyään edes yritä toimittaa. Isoja paketteja saa selkä vääränä kantaa toimipisteeltä kotiin.
Kyllä minä saan kotiinkuljetuksen aina kun olen sellaisen tilannut. Joskus siitä pitää erikseen maksaa. Toimii Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ilmoittaa.
Ilmoittaako enää? Itsellä ei näy missään toimituspäivää.
Yleensä paketeille(ni) merkitään saapumispäiväksi lähetyksestä seuraava päivä (kotimaan paketeissa). Sitten kun paketti on yöllä tai aikaisin aamulla saapunut oman kaupunkini lajittelukeskukseen, niin joka ikinen kerta saapumispäiväksi muutetaan sitä seuraava päivä eli yksi päivä myöhemmäksi. Silti joka ikinen kerta se on toimitettu perille sen alkuperäisen saapumispäivän mukaan. Mikä ihme "jos emme viitsikään viedä sitä vielä tänään noutopaikkaan" -varaus siihen pitää aina tehdä?!
Ehkä tämä koskee vain ulkomaan paketteja, kuten Amazonin. Tosin ennen niillekin annettiin arvioidut toimituspäivät.
Mihin sellaista ennakkoilmoitusta tarvitaan? Osaahan tuon nyt järkeillä itsekin lähetystiedoista.
Oon huomannut saman, ei ilmoita enää.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sellaista ennakkoilmoitusta tarvitaan? Osaahan tuon nyt järkeillä itsekin lähetystiedoista.
Ei niitä kyllä pysty järkeilemään mitenkään. Posti tuo kun sille itselleen sopii.
Vierailija kirjoitti:
Postia usein haukutaan, mutta itse kun lähetän töissä paketteja ja tulee katsottua seurannatkin, niin kyllä pääsääntöisesti menee yhdessä yössä perille. Kyseessä siis normaali postipaketti perille toimituksella.
Yrityksiä palvellaan eri tavoin, koska maksavat hunajaa...
Onko nyt tavallista enemmän viivettä toimitusajoissa? Olen odottanut pakettia ulkomailta yli kolme viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne mitään ennustajia ole.
Tilasin kerran postin palvelulla kaupasta tavaraa, piti tulla 2-3 arkipäivän sisällä kotiovelle sisään rappuun, mistä maksoin 60 euroa ekstraa.
Tavarat tulivat 4 päivää ilmoitetusta myöhässä ja ne oli dumpattu ulko-oven viereen säiden armoille. Olin kotona kaiken tuon ajan ilmoitetun puhelinnumeron päässä. Sain riidellä postin asiakaspalvelun kanssa maksunumerossa ja jo kahden päivän päästä tultiin kantamaan tavarat ovelle.
Ei ikinä enää.
T: Itsekin entinen postilainen
Näköjään toimituspäivää ei enää ilmoiteta. Paketit haettu, eikä oma Postiin tullut mitään päivitystä asiasta. Tekstiviesti tuli, kun paketti oli noudettavissa.
Kyllä mulla näkyy omapostissa arvioitu toimituspäivä. Täällä päin suomea ne jopa pitää ihan hyvin paikkansa.