Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on pervo nainen?

Vierailija
15.09.2024 |

Mies, tunnetko jonkun pervon naisen? Mikä hänestä tekee pervon? Onko se hyvä vai huono asia?

Toki naisetkin voi vastata jos kokee itsensä pervoksi😀

Käytännön esimerkkejä ois kiva kuulla.

T. Nainen joka sai kuulla olevansa pervo, mut jäi mysteeriksi miksi muka niin 

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pervona pidin Tinder tuttavuutta jonka kanssa oli sovittu seksitreffit ja sovittu vielä vähän yhteisistä fantasioiden toteuttamisesta. Hänellä oli päälysvaatteiden alla sukkanauha sukat, nylon body, missä oli haara halkio ja rintojen kohdalla aukot. 

Naisella oli kassillinen seksileluja mukana mitkä hän asetteli olkkarin pöydälle ja sanoi että kaikkia on käytettävä. Siinä oli siis kaikkea anustapista, nipistimistä kaulapantaan ja suupalloon. Lopulta hän otti pöydältä ranne ja nilkka kahleet naruja ja sanoi "nyt sidot minut ja otat minut" 😳

Vierailija
82/88 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin baarista seksikkään ja kiimaisen oloisen naisen. Päätimme mennä hänen kotiinsa naimaan, hän asui lähempänä. Hyväili me ja suutelimme ja kohteliaana miehenä nuolin ja sormetin hänelle pari orkkua ja meinasin kiivetä nussimaan. Rouvahan nousi seisomaan ja sanoi: Tämä riittää, minä sain jo. Jos yrität jotain teen ilmoituksen raiskauksesta. Nyt vaatteet päälle ja ulos! 

Tämä oli kyllä pervoin minun kohtaamani nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen, oikein mukavan näköinen ja muodokas blondirouva suunnilleen 40v joi aina työpaikan saunailloissa itsensä hyvään humalaan ja saunoi miesten kanssa. Kaikki miehet ei menneet saunaan, mutta tämä nainen kulki alasti saunasta milloin mikäkin syy, esitteli itseään ja teki selväksi et on halukas. Pervoa et erityisesti niitä miehistä kävi kiinni kiehnaamaan, joita ei kiinnostanut. Ja panomiehiä, sinkkujakin porukasta löyty eikä varmasti jäänyt saamatta yhdessäkään illassa.

Vierailija
84/88 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä pervoa mutta luulen että , taitaa olla . Olin yksin käymässä bubissa kun mieheni ei halunnut lähteä . Kohdin bubista joskus ilta kymmenen aikaan olin pukeutunut minihameeseen ja paitaan , pöksyni ja rintsikat olin jättänyt kotiin , lähdin kävellen ja oikaisin puiston läpi , siellä istui neljä miestä penkillä ja juotavaa heillä näytti olevan ,, miehet huutelivat minulle tulla tänne ja menin , Kysyin mitäs miehet näin perjantaina touhuaa ja vastaus oli ryypätä ja odotettiin sua antaan pillua meille . Sanoin vai oikein odotitte minua ja pilluani tätäkö ja nostin minihametta jotta pillu näkyisi , wau sanoi joku tuutänne ja alkoi laskemaan housujaan sanoi ota ensin suihin sitten saat kullia pilluusi . Menin miesten tykö ja heti tämä mies nousi ja painoi minut alaspäin ja työnsi kullinsa suuhuni mies nussi suuhuni sitten tunsin kuinka hameeni nostettiin vyötärölleni ja sormi työnnettiin pilluuni vähänaikaa nussi sormella ja sitten tunsin kuinka kulli työnnettiin pilluuni , sitten sainkin kullia . Kun mies oli nainut loppuun ja päästänyt spermat pilluuni niin minut laitettiin nojaamaan penkiin ja toinen kulli työnnettiin pillluun ja naitiin , vuoronperää nämä miehet naivat minua , sitten joku miehistä huusi joillekin,  täältä saa pillua tulkaa tänne käänsin katseen ja näin kaksi parikymppistä miestä jotka aukoivat sortsejaan . Nämäkin halusivat pilluani ja saivatkin.  Kun kaikki miehet olivat naineet minua he tarjosivat ryypyn ja sen jälkeen lähdin kävelemään kotiin , kyllähän tuommoinen tuntui pillussani kun kuusi miestä oli nainut minua . Kotona mieheni kysyi oliko mukava ilta , sanoin olihan se tapasin oikein mukavia ihmisiä , menin ensin vessaan ja pesin pilluni ja laitoin vaatteeni pyykkikoriin ja aamunakin päälle . Kun menin keittiöön huomasin kellosta että matkani bubista kotiin oli kestänyt melkein kaksituntia vaikka normaalisti menee puolisentuntia oli se pysähdys puistossa kestänyt aikakauan no kun kuusimiestä nai minua niin miksei . Silloin ajattelin pitääpä jokutoisenkin kerran tarjota pillua . No onneksi en saanut mitään tartuntoja noista nqinneistani enkä varsinkaan tullut raskaaksi pillerit tehos . Niin olen 42 vuotias varmaankin arvaatte mikä sukupuoli .

Vierailija
85/88 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kertokaa lisää pervouksistanne 😋

Jäi lainausmerkit pois:

Naiset kerokaa lisää pervouksistanne 😋

Vierailija
86/88 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastimme kimppa-kivaa ja annoin toisen miehen laueta suuhuni oman miehen naidessa takaapäin.  

Vierailija
87/88 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen nainen on pervo, joka ei ole aina hyiyöks, vaikka kertookin, että "meillä tehdään vaikka mitä". Pervo nainen ehdottaa itsekin asioita ja suostuu kokeilemasn asioita. Ja nauttii seksistä.

Vierailija
88/88 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen 35 vuotias nainen,  näyttelyn pilluani vanhoille juopoille ukoilla,  he saivat työnnellä sormiaan pilluuni , kun yksi ukoista vati esiin seisovan kullinsa niin istuin kullin päälle ja ratsasti niin kauan kunnes ukko sanoi nyt tulee ja annoin mennä spermat sisääni , sain siitähyvästä maksuksi kaljapurkin . Onneksi ei tullut sukupuolitautia mutta pesin pilluni tosi hyvin kun kotiin pääsin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi