Minkälainen on pervo nainen?
Mies, tunnetko jonkun pervon naisen? Mikä hänestä tekee pervon? Onko se hyvä vai huono asia?
Toki naisetkin voi vastata jos kokee itsensä pervoksi😀
Käytännön esimerkkejä ois kiva kuulla.
T. Nainen joka sai kuulla olevansa pervo, mut jäi mysteeriksi miksi muka niin
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Oksennan näille 🤮
Minä runkkaan. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Oksennan näille 🤮
Piti kuitenkin tonkia vuoden painuksissa ollut ketju esiin ihan vain että pääsisit näitä juttuja lukemaan ja niille oksentamaan??
Vaimoni halusi jo seurustelu aikana että, olen kontilla ja hän nuolee persettäni samalla runkaten kulliani. Hän hankki myös aikoinaan strap onin ja halusi sitoa minut sänkyyn. Sitten kun olin avuttomaksi sidottuna hän otti sträpin esiin ja pani minua vasten tahtoani. Antoi vielä piiskaa kun kirosin ja huusin ei perseeseen. Reidet ja pakarat oli pitkään raitaiset ja mustat. Nyt 16 vuoden jälkeenkin hän keksii kaikkea älytöntä esim: ravintolan wc:ssä suihin otto, parkkihallissa naiminen pystystä tolpantakana. jne. Toisaalta ihan kivaa ja kiihottavaakin kun on pervo ja idearikas vaimo.
Pervoin minulle osunut nainen ei antanut suudella eikä hyväillä millään tavalla. Hän riisuutui, meni sänkyyn selälleen, avasi reidet ja pyysi nussimaan. Kysyin ehkäisystä, johon vastasi, ettei tarvita. No aloin nussia ja laskin satsin niin syvälle kuin sain. Selvä juttu, voit lähteä, oli ainoa, mitä hän enää sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Oksennan näille 🤮
Miksi luet ketjua, taidat olla kaappipervo joka esittää fiksua.
Runggarien kokoontumisajot huom päiväunelmien kera..
Täällä joku sama kirjoittelee tykkeen pyllyreiän käsittelyistä tyyppi..
Pitääkö soittaa mielenterveystoimistoon näiden juttujen perusteella, mitä täällä kirjoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksennan näille 🤮
Miksi luet ketjua, taidat olla kaappipervo joka esittää fiksua.
En tiennyt että pervous ja fiksuus ovat toisensa poissulkevia ominaisuuksia 🤔
Uskoontulo auttaisi näitä zäälittäviä peräkammarin runggareita, jotka vain haaveilee kakkasista perärei'istä.
Ketjun perusteella pervous liittyy lähinnä pyllyreikään?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö soittaa mielenterveystoimistoon näiden juttujen perusteella, mitä täällä kirjoitetaan?
Soita toki. Kerro sitten tänne miten puhelussa kävi. Voi myös olla että valkotakkiset käyvät hakemassa SINUT sen puhelun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita toki. Kerro sitten tänne miten puhelussa kävi. Voi myös olla että valkotakkiset käyvät hakemassa SINUT sen puhelun jälkeen
Jos kertoo että netissä lukee noin, niin ei kait se ole syy valkotakkisten hakea pois..? 😄
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella pervous liittyy lähinnä pyllyreikään?
Jonkun pyllyreikä pakkomielteisen mielestä
Zaastaa menoo täällä vaan, onko beräreikä ainut pakkomielle täällä, kun siitä eniten kirjoitetaan..!?
Typerä ketju...jotkut vaan toistelee pyllyreikä fetissejään. Oisi kiva kuulla muustakin...?
Joo, ja jotain ihme pissi juttuja toistellaan. Tosi hehkeetä menoa. 😵💫
Oksennan näille 🤮