Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, Mitä tekisit jos saisit olla päivän mies?

Vierailija
14.09.2024 |

no?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä mitä tekisin, että olisiko minulla vaimo. Viettäisin päivän makkarissa, jos olisi.

Onko sulla nyt vaimoa? Jos on niin ei kait se katoais jos muuttuisit mieheksi. Tosin vaimos ei sulle antais muututtuas mieheksi koska on lesbo.

Vierailija
42/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin huorissa. Haluaisin kokea yhdynnän miehen kannalta. En usko, että onnistuisin iskemään naista, joten maksullinen olisi varmin vaihtoehto. Tai no jaa, siinäkin sitten varmaan kävisi niin, ettei minulla edes seisoisi.

Voithan naisenakin käydä hoorissa, assalta saa 20 eurolla passport bron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussisin.

No mutta kun ei suurin osa miehistä pääse siihen puuhaan

Kyllä suurin osa miehistä pääsee, ei niitä inc eleitä nyt niin paljoa ole.

Suomessa on 3 kertaa enemmän sinkkumiehiä kuin naisia, on varmasti inceleitä etenkin kun naiset ei hyväksy 80% miehistä.

Vierailija
44/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kokeilisin heti, että miltä ne miesvehkeet miehelle itelleen tuntuu, mistä ne tykkää yms. Illalla menisin varmaan baariin tsekkaamaan, onko naiset todella niin pinnallisia kuin mitä miehet itkee vai voiko ihan ihmismäisellä käytöksellä ja järkiperäisellä juttelulla päästä ihan puheyhteyteen. Edellisen testaaminen tietenkin edellyttää, että olisin silleen keskiverto ulkomuodoltani, en mikään laatikkoleuka-lentäjä-kirurgi ( jota palstan miehet vaikuttaa pitävän naisten vaatimuksena, en tiedä mistä tämä olettamus on tullut). Olisi mielenkiintoinen päivä!

Huomaisit että ei ole mitään jakoa naisiin. Se tekisi kyllä naisille hyvää kokea se.

Tää olis kyllä hyvä video kaikkien kattoa

Vierailija
45/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä mitä tekisin, että olisiko minulla vaimo. Viettäisin päivän makkarissa, jos olisi.

Onko sulla nyt vaimoa? Jos on niin ei kait se katoais jos muuttuisit mieheksi. Tosin vaimos ei sulle antais muututtuas mieheksi koska on lesbo.

Ei minulla nyt ole vaimoa. Minulla on aviomies.

Vierailija
46/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten voisit kokeilla homostelua mutten usko sun miehen haluavan. Tai voiha se halutakki, ei voi koskaa tietää.

Vierailija
47/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin kaikki päivät ongella, käsi housuissa, välillä lonkeroa juoden. Jos joku kysyisi mitä teen, sanoisin tekeväni ajatustyötä.

Muut saisi tehdä kokkaukset ja siivoukset, ja välillä tekisin niitä kivoja hommia, eli leikkaisin nurmikkoa, pilkkoisin puita ja lämmittäisin saunaa.

Vierailija
48/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin isotissisiä naisia

Vierailija
49/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riipppuu paljon siitä, olisinko sitten heteromies vai homomies. Vai kenties bi-mies. Jos ajatellaan, että olisin heteromies (olen heteronainen) haluaisin ainakin kokeilla:

- runkkaamista: haluaisin kokea, miltä tuntuu, kun runkkaaminen on helppoa. Ei mitään pelaamista minkään lelujen kanssa.

- seksiä toki, miltä se tuntuu miehen näkökulmasta. Haluaisin myös tietää, mitä päässä tällöin tapahtuu. Naisena on välillä vaikea keskittyä, ajatukset harhailee millon mihinkin. Ja kiihottumisen täytyy olla paljon helpompaa! Haluaisin myös tietää, onko ne tissit niin ihmeellinen asia, kuin media myllyttää.

Vierailija
50/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten voisit kokeilla homostelua mutten usko sun miehen haluavan. Tai voiha se halutakki, ei voi koskaa tietää.

Voi itku, en usko että se haluaisi homostella. Sen pitäisi sit samalla kertaa muuttua naiseksi, kun minä olisin päivän miehenä.

Toisaalta voisihan sitä tietysti kokeilla antaako mieheni kakkoseen.

Vierailija
51/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jos saisin olla apina hakisin puusta banaanin😂

Vierailija
52/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi itku, en usko että se haluaisi homostella. Sen pitäisi sit samalla kertaa muuttua naiseksi, kun minä olisin päivän miehenä.

Toisaalta voisihan sitä tietysti kokeilla antaako mieheni kakkoseen.

Varmasti antaisi. Annathan sinäkin hänelle kakkosta?

Vierailija
53/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta jos saisin olla apina hakisin puusta banaanin😂

Mikset nyt hae banaania puusta? Miten apinaksi muuttuminen tähän liittyy?

Vierailija
54/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin oleen. Onneks ei tarvi.

Vierailija
55/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisin huorissa. Haluaisin kokea yhdynnän miehen kannalta. En usko, että onnistuisin iskemään naista, joten maksullinen olisi varmin vaihtoehto. Tai no jaa, siinäkin sitten varmaan kävisi niin, ettei minulla edes seisoisi.

Voithan naisenakin käydä hoorissa, assalta saa 20 eurolla passport bron.

Kyllä, mutta naisena en voi kokea yhdyntää miehen kannalta. Ei tässä se huorissa käyminen ollut se pointti. Maksuton nainen kävisi oikein hyvin myös, mutta en usko että saisin sellaista iskettyä.

Vierailija
56/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kadulle kävelemään ja testaisin, pitääkö paikkansa, että miestä väistetään toisin kuin naista, joka joutuu puikkelehtimaan. Hakeutuisin juttuun miesten kanssa testatakseni, puhuvatko ne tosiaan toisilleen kunnioittavammin kuin naisille.

Vierailija
57/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin inceleitä turpaan urakalla.

Vierailija
58/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussisin.

Suomessa on 3 kertaa enemmän sinkkumiehiä kuin naisia, on varmasti inceleitä etenkin kun naiset ei hyväksy 80% miehistä.

Sun matematiikan arvosana ei voi olla nelosta korkeampi.

Vierailija
59/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin iskemässä työkaverini josta haaveilen mutta tiedän ettei hän pidä naisista seksuaalisesti.

Vierailija
60/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussisin.

Sun matematiikan arvosana ei voi olla nelosta korkeampi.

Ottamatta kantaa noiden lukujen oikeellisuuteen niin miten matikan arvosana liittyy kommenttiin?

Jos 100 naista kohden on 3 kertaa enemmän miehiä niin 100 + 3 100 = 400 miestä. Näistä 80% ei kelpaa naisille eli 320 miestä ei saa naista mitenkään. Varmasti osa noista 320 miehestä jää inkkeliksi. 

Naisista siis 80 saa miehen ja loput 20 joko pariutuu keskenään tai jää mielellään yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi