Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, Mitä tekisit jos saisit olla päivän mies?

Vierailija
14.09.2024 |

no?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppäisin, tappelisin ja kuseskelisin seisoviltaan. Aamulla heräisin putkasta.

Poliisit ehkä aamulla vähän yllättyisivät kun avaavat putkan oven. Ihmettelisivät, kuka tuo muija on ja minne se jätkä täältä katosi.

Vierailija
22/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin viinaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kokeilisin heti, että miltä ne miesvehkeet miehelle itelleen tuntuu, mistä ne tykkää yms. Illalla menisin varmaan baariin tsekkaamaan, onko naiset todella niin pinnallisia kuin mitä miehet itkee vai voiko ihan ihmismäisellä käytöksellä ja järkiperäisellä juttelulla päästä ihan puheyhteyteen. Edellisen testaaminen tietenkin edellyttää, että olisin silleen keskiverto ulkomuodoltani, en mikään laatikkoleuka-lentäjä-kirurgi ( jota palstan miehet vaikuttaa pitävän naisten vaatimuksena, en tiedä mistä tämä olettamus on tullut). Olisi mielenkiintoinen päivä!

Huomaisit että ei ole mitään jakoa naisiin. Se tekisi kyllä naisille hyvää kokea se.

Vierailija
24/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussisin.

No mutta kun ei suurin osa miehistä pääse siihen puuhaan

Vierailija
25/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin koko naissukukunnalta anteeksi patriarkaattia ja miesten harjoittamaa väkivaltaa. Lopun aikaa koplaisin muniani ja miettisin mitä taas tehdä, kun olen palannut normaaliksi ihmiseksi eli naiseksi takaisin. 

Vierailija
26/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaisin auton ja hakkaisin motin klapeja.

Vierailija
27/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*nisin jotain miestä.

Vierailija
28/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin selvää mikä siinä on niin vaikeaa opetella ihmissuhdetaitoja

Ja havaitsisin sen olevan mahdotonta, aivojen rakenteen vuoksi. Itkosin itseni uneen kunnes heräisin taas naisena. 

Eri

Vierailija
29/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin hyvää palvelua rauta- ja autokaupassa. Kenties jopa elektroniikkaliikkeessä.

Vierailija
30/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin pomolta palkankorotuksen.

Vierailija
31/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihmettelisin miehistä kroppaani ja varmaan miehistä ajatuksenjuoksua. Menisin varmaan lenkille tai salille tms tunnustelemaan miltä liikunta tuntuu. Ja haluaisin ehdottomasti seksiä. Maksaisin ihan mielelläni siitä, jos ei muuten, haluaisin sen kuitenkin kokea miesnäkökulmasta.

Vierailija
32/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kokeilisin heti, että miltä ne miesvehkeet miehelle itelleen tuntuu, mistä ne tykkää yms. Illalla menisin varmaan baariin tsekkaamaan, onko naiset todella niin pinnallisia kuin mitä miehet itkee vai voiko ihan ihmismäisellä käytöksellä ja järkiperäisellä juttelulla päästä ihan puheyhteyteen. Edellisen testaaminen tietenkin edellyttää, että olisin silleen keskiverto ulkomuodoltani, en mikään laatikkoleuka-lentäjä-kirurgi ( jota palstan miehet vaikuttaa pitävän naisten vaatimuksena, en tiedä mistä tämä olettamus on tullut). Olisi mielenkiintoinen päivä!

Yksi amerikkalainen nainen tekeytyi mieheksi treffipalstalla ja sai nähdä miten häikäilemttömästi naiset kohteli miehiä, eikä enää siedä naisena naisia.

Vierailija
33/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussisin.

No mutta kun ei suurin osa miehistä pääse siihen puuhaan

Kyllä suurin osa miehistä pääsee, ei niitä inc eleitä nyt niin paljoa ole.

Vierailija
34/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaisit että ei ole mitään jakoa naisiin. Se tekisi kyllä naisille hyvää kokea se.

Ehkäpä pohjimmiltaan nainen tietäisi parhaiten mikä naisiin vetoaa, ja hänellä kävisi flaksi oikein hyvin.

Vierailija
35/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakisin pomolta palkankorotuksen.

Saisit kenkää ja sinut vaihdettaisiin naiseen samasta syystä.

Vierailija
36/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin huorissa. Haluaisin kokea yhdynnän miehen kannalta. En usko, että onnistuisin iskemään naista, joten maksullinen olisi varmin vaihtoehto. Tai no jaa, siinäkin sitten varmaan kävisi niin, ettei minulla edes seisoisi.

Mä olisin yhä miehenä naishetero, eli kiinnostunut miehistä. Tuskin voisin panna naista siis.

Mutta pissaisin heti ekana seisaaltaan ja kokeilisin myös masturbointia ja itseni hiplaamista. Testaisin, miten vahva olen nostelemalla painavia juttuja. Kokeilisin myös istumista ja testaisin, missä asennoissa munat on tiellä. Sitten kävisin ehkä yleisessä saunassa miesten puolella katselemassa toisia miehiä. 

Vierailija
37/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin anteeksi kaikkia miesten pahoja tekoja ja miesten välinpitämättömyyttä naisten kärsimyksiä kohtaan.

Miksi toisten ihmisten miesten pahoja tekoja pitäisi pyydellä anteeksi ja mitä kärsimyksiä on naisilla?

Vierailija
38/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
39/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä tekisin, että olisiko minulla vaimo. Viettäisin päivän makkarissa, jos olisi.

Vierailija
40/104 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielikuvitukseton ja räpläisin vaan kikkeliä koko päivän.

Munaa ei räplätä ellei sitten ole aasialainen pili

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme