Nainen, Mitä tekisit jos saisit olla päivän mies?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Minä kokeilisin heti, että miltä ne miesvehkeet miehelle itelleen tuntuu, mistä ne tykkää yms. Illalla menisin varmaan baariin tsekkaamaan, onko naiset todella niin pinnallisia kuin mitä miehet itkee vai voiko ihan ihmismäisellä käytöksellä ja järkiperäisellä juttelulla päästä ihan puheyhteyteen. Edellisen testaaminen tietenkin edellyttää, että olisin silleen keskiverto ulkomuodoltani, en mikään laatikkoleuka-lentäjä-kirurgi ( jota palstan miehet vaikuttaa pitävän naisten vaatimuksena, en tiedä mistä tämä olettamus on tullut). Olisi mielenkiintoinen päivä!
Huomaisit että ei ole mitään jakoa naisiin. Se tekisi kyllä naisille hyvää kokea se.
Vierailija kirjoitti:
Nussisin.
No mutta kun ei suurin osa miehistä pääse siihen puuhaan
Pyytäisin koko naissukukunnalta anteeksi patriarkaattia ja miesten harjoittamaa väkivaltaa. Lopun aikaa koplaisin muniani ja miettisin mitä taas tehdä, kun olen palannut normaaliksi ihmiseksi eli naiseksi takaisin.
Korjaisin auton ja hakkaisin motin klapeja.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin selvää mikä siinä on niin vaikeaa opetella ihmissuhdetaitoja
Ja havaitsisin sen olevan mahdotonta, aivojen rakenteen vuoksi. Itkosin itseni uneen kunnes heräisin taas naisena.
Eri
Saisin hyvää palvelua rauta- ja autokaupassa. Kenties jopa elektroniikkaliikkeessä.
Hakisin pomolta palkankorotuksen.
Kyllä minä ihmettelisin miehistä kroppaani ja varmaan miehistä ajatuksenjuoksua. Menisin varmaan lenkille tai salille tms tunnustelemaan miltä liikunta tuntuu. Ja haluaisin ehdottomasti seksiä. Maksaisin ihan mielelläni siitä, jos ei muuten, haluaisin sen kuitenkin kokea miesnäkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kokeilisin heti, että miltä ne miesvehkeet miehelle itelleen tuntuu, mistä ne tykkää yms. Illalla menisin varmaan baariin tsekkaamaan, onko naiset todella niin pinnallisia kuin mitä miehet itkee vai voiko ihan ihmismäisellä käytöksellä ja järkiperäisellä juttelulla päästä ihan puheyhteyteen. Edellisen testaaminen tietenkin edellyttää, että olisin silleen keskiverto ulkomuodoltani, en mikään laatikkoleuka-lentäjä-kirurgi ( jota palstan miehet vaikuttaa pitävän naisten vaatimuksena, en tiedä mistä tämä olettamus on tullut). Olisi mielenkiintoinen päivä!
Yksi amerikkalainen nainen tekeytyi mieheksi treffipalstalla ja sai nähdä miten häikäilemttömästi naiset kohteli miehiä, eikä enää siedä naisena naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussisin.
No mutta kun ei suurin osa miehistä pääse siihen puuhaan
Kyllä suurin osa miehistä pääsee, ei niitä inc eleitä nyt niin paljoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaisit että ei ole mitään jakoa naisiin. Se tekisi kyllä naisille hyvää kokea se.
Ehkäpä pohjimmiltaan nainen tietäisi parhaiten mikä naisiin vetoaa, ja hänellä kävisi flaksi oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hakisin pomolta palkankorotuksen.
Saisit kenkää ja sinut vaihdettaisiin naiseen samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kävisin huorissa. Haluaisin kokea yhdynnän miehen kannalta. En usko, että onnistuisin iskemään naista, joten maksullinen olisi varmin vaihtoehto. Tai no jaa, siinäkin sitten varmaan kävisi niin, ettei minulla edes seisoisi.
Mä olisin yhä miehenä naishetero, eli kiinnostunut miehistä. Tuskin voisin panna naista siis.
Mutta pissaisin heti ekana seisaaltaan ja kokeilisin myös masturbointia ja itseni hiplaamista. Testaisin, miten vahva olen nostelemalla painavia juttuja. Kokeilisin myös istumista ja testaisin, missä asennoissa munat on tiellä. Sitten kävisin ehkä yleisessä saunassa miesten puolella katselemassa toisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin anteeksi kaikkia miesten pahoja tekoja ja miesten välinpitämättömyyttä naisten kärsimyksiä kohtaan.
Miksi toisten ihmisten miesten pahoja tekoja pitäisi pyydellä anteeksi ja mitä kärsimyksiä on naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mitä tekisin, että olisiko minulla vaimo. Viettäisin päivän makkarissa, jos olisi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielikuvitukseton ja räpläisin vaan kikkeliä koko päivän.
Munaa ei räplätä ellei sitten ole aasialainen pili
Poliisit ehkä aamulla vähän yllättyisivät kun avaavat putkan oven. Ihmettelisivät, kuka tuo muija on ja minne se jätkä täältä katosi.