Linkkaa biisi joka minun pitäisi ehdottomasti kuulla
Kerron kun tulee ensimmäinen sellainen, joka mielestäni oli sellainen, että minun todellakin olisi pitänyt se kuulla. Minulle entuudestaan tutut kappaleet sivuutan.
Saa myös laittaa perustelut, miksi juuri tämä kappale.
Kommentit (400)
Tämä on itselleni tärkeä biisi. Luulen silti, ettet välttämättä pidä tästä. Itse kuuntelen usein melankolisia biisejä. Sopii itselleni hyvin. Välillä tavallisena ja monesti akustisena versiona. Minusta kaunis biisi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ketjun Ap, Eksaasimusiikkiketjusta. Kuuntelen itse tällä hetkeä volyymit lähes max sinne ketjuun vinkattua Gouryellaa Megamixinä. Huh huh. En pääse etenemään ketjussa, kun jään soittamaan aiempaa tosi hyvää linkkiä/vinkkiä kuten nyt Gouryellaa. :D <3
Mitä sinulle ehdotukseksi? En tiedä mitä haet, itse hain ekstaasityyppistä sfääriä. Haetko nostalgiaa vai jotakin mitä et ole kuullut ja sukeltamista johonkin uuteen ja upeaan?
Tässä on nyt sen verran hyvä meininki täällä. että heippa, voithan tsekata tuon minkä vinkkasin. Mun tarttisi päivittää sitä ketjua, niin kuulemisiin. Tähän nuottien kuvia, en jaksa nyt emojeita hakea kun musiikki vie eteenpäin!
Mitä ketjua tarkoitat? Sivusta kyselen.
Tämä on tosi kaunis biisi, mutta jostain syystä se ei ole noussut jättihitiksi niin kuin moni niiden muu biisi.
Vierailija kirjoitti:
Pidin tästäkin, kiitos.
Ap
Kun on paska fiilis, mulle toimii tää
Olisi ollut mielenkiintoista jos aloittaja olisi antanut jotain suuntaviivoja johon tahtoo kulkea. No päätin, että valitsen youtubessa Liked Videos -listallani viidestä tuoreimmasta johonkin ja vielä sellainen jota en ole kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vaihteeksi Italiaan:
Tämä toimi oudon hyvin! Kiitos myös Boy Azoogan laittajalle, pidin!
Ap
Tämä on yksi maailman hienoimmista musiikkiteoksista. Maininta myös Myrkuria ja Gretaa laittaneille, tuttu ja tärkeitä.
Ap