Linkkaa biisi joka minun pitäisi ehdottomasti kuulla
Kerron kun tulee ensimmäinen sellainen, joka mielestäni oli sellainen, että minun todellakin olisi pitänyt se kuulla. Minulle entuudestaan tutut kappaleet sivuutan.
Saa myös laittaa perustelut, miksi juuri tämä kappale.
Kommentit (400)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on itselleni tärkeä biisi. Luulen silti, ettet välttämättä pidä tästä. Itse kuuntelen usein melankolisia biisejä. Sopii itselleni hyvin. Välillä tavallisena ja monesti akustisena versiona. Minusta kaunis biisi kuitenkin.
Tämä ei ollut tosiaan minun makuuni, mutta tiedän, että miesystäväni tulee rakastaman tätä. Ellei siis ole hänelle ennestään tuttu. Kiitos tästä, linkkasin tämän miesystävälleni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi kaunis biisi, mutta jostain syystä se ei ole noussut jättihitiksi niin kuin moni niiden muu biisi.
Queen on yksi minulle tärkeimmistä bändeistä. Ainoa syy miksi voisin kuvitella, ettei tämä noussut hitiksi on se, että kun jatkuvasti tarjoilee täydellisyyttä tai lähes, kaikista ei vain ehdi tulemaan hittejä.
Ap
En osaa kieltä, en tiedä sanomaa, mutta tämä biisi on mun voimabiisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on itselleni tärkeä biisi. Luulen silti, ettet välttämättä pidä tästä. Itse kuuntelen usein melankolisia biisejä. Sopii itselleni hyvin. Välillä tavallisena ja monesti akustisena versiona. Minusta kaunis biisi kuitenkin.
Tämä ei ollut tosiaan minun makuuni, mutta tiedän, että miesystäväni tulee rakastaman tätä. Ellei siis ole hänelle ennestään tuttu. Kiitos tästä, linkkasin tämän miesystävälleni.
Ja tämä siis ap. Ja tähdennetäänkö vielä, että kappaleessa ei ollut mitään vikaa ja ymmärrän sen kauneuden, mutta ei vaan värise siellä omalla taajuudellani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kaikessa korniudessaan yllättävän viihdyttävä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun on paska fiilis, mulle toimii tää
Sama.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut mielenkiintoista jos aloittaja olisi antanut jotain suuntaviivoja johon tahtoo kulkea. No päätin, että valitsen youtubessa Liked Videos -listallani viidestä tuoreimmasta johonkin ja vielä sellainen jota en ole kommentoinut.
En antanut suuntia, koska haluan kulkea mahdollisimman moneen suuntaan. Tämä oli uusi ja pidin tästä paljon, kiitos.
Ap
Sanoituksen vuoksi. Kertoo laulajan naisystävän tekemästä abortista jonka kannalle tämä nainen paiosti myös kappaleen laulajan. Henkinen hinta oli abortoidun lapsen isälle kova jälkeenpäin kun todellisuus tapahtuneesta iski vasten kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ketjun Ap, Eksaasimusiikkiketjusta. Kuuntelen itse tällä hetkeä volyymit lähes max sinne ketjuun vinkattua Gouryellaa Megamixinä. Huh huh. En pääse etenemään ketjussa, kun jään soittamaan aiempaa tosi hyvää linkkiä/vinkkiä kuten nyt Gouryellaa. :D <3
Mitä sinulle ehdotukseksi? En tiedä mitä haet, itse hain ekstaasityyppistä sfääriä. Haetko nostalgiaa vai jotakin mitä et ole kuullut ja sukeltamista johonkin uuteen ja upeaan?
Tässä on nyt sen verran hyvä meininki täällä. että heippa, voithan tsekata tuon minkä vinkkasin. Mun tarttisi päivittää sitä ketjua, niin kuulemisiin. Tähän nuottien kuvia, en jaksa nyt emojeita hakea kun musiikki vie eteenpäin!
Mitä ketjua tarkoitat? Sivusta kyselen.
"Suositelkaa ekstaattiseen eri sfääriin vieviä trance tms biisejä?" -ketju. Kirjoitan siihen "up", niin tulee näkyviin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka artisti kuin syvältä olisikin, klassikot ovat klassikoita.
Ap