Miehestä ei kuulu mitään. Voidaanko olettaa ettei olekaan kiinnostunut?
Olemme jo pitkään vilkuilleet toisiamme yhteisten tuttujen luona. Nyt kävi kuitenkin niin, että päädyimme kostean illan jälkeen samaan sänkyyn. Varsinaisesti seksiä emme harrastaneet tällä kertaa.
Mies lähti aamusta kotiin mutta mitään ei ole kuulunut hänestä. Tästä jo 3 vuorokautta. Ehkä se oli tässä sitten. Aamulla kuitenkin vielä itse suunnitteli seuraavaa kertaa ja katsottiin jo päiväkin koska tapaamme.
Ehkei sitten vaan ole tyyppi joka jaksaa viestiä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hauska kuinka tässä aloituksessa ja jokaisessa kommentissa korostuu se, että nainen ei lähtökohtaisesti edes tällaisessa tilanteessa pysty harkitsemaan tekevänsä aloitetta. Olkaa sitten ilman miestä, jos ette yhtä avausviestiä pysty laittamaan. Ihme vinkujia nämä nykynaiset. Kaikki pitäs tuoda kotiovelle.
Ei vaan nimenomaan se, että kokemuksesta tiedetään mitä siitä seuraa kun nainen on se aktiivisempi ja aloitteellisempi yhteydenpitäjä. Jos nainen oikein jaksaa olla sinnikäs niin kyllä miltei miehelle kuin miehelle se mahdollisuus help poon/var maan p a n o o n alkaa houkuttaa, mutta mies ei kyllä itse laita tikkua ristiin minkään muun yhdessäolon eteen.
Näille miehille nimenomaan kelpaa ja niitä kiinnostaa vain se, että nainen tuo sen p* I I u n s a siihen kotiovelle niin kyllä sitä kerran kaksi polkaisee, mutta kaikki muu on aivan liian raskasta ja hankalaa eikä hotsita.
Tuohon tahkoamiseen ei kannata yhdenkään naisen lähteä itseään nöy ryytt ämään jos itsellä on haussa muutakin kuin pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet(kin) ovat erilaisia keskenään. Aviomieheni lähetti puolen vuoden seurustelun jälkeen minulle viestin Linnanmäen vuoristoradassa. Istuimmme vierekkäin. Vastasin viestillä...(kosinta).
Outo mies, autisteja? Eikä tapaus ei millään lailla resonoi aloituksen kanssa..
"Resonoi."
Mies sai jo mitä halusi.
Goodbye sulle.