Pesukone, kuinka vanha teillä on?
Omani on kuusi ja hyvin toimii. Joku väitti, että koneet hajoaa 5 vuoden välein? Lieneekö totta?
Kommentit (72)
Vasta 3,5-vuotias Bosch, toivottavasti ei pidä paikkaansa tuo 5 vuoden sääntö. Tuntuu että vastahan tuo ostettiin.
Ei halpamerkit kestä. Pari Upon pesukarhua oli ja alle 5v kesti, toinen 1 v. Nyt on ollut kohta 10 v Miele ja toinen mokoma odotettavissa käyttöaikaa
Kohta saadaan semmoinen kone joka kertoo mitä se tekee ja mitä ei = esineiden internet. Juttelee Alexan kanssa ja sylkäisee sisästää värilliset jos on valkopesun vuoro:).
Muistaakseni meille ostettiin uusi kone niihin aikoihin, kun nuorempi lapsemme syntyi. Hän on nyt 10-vuotias, joten kone on suunnilleen sen ikäinen. Käytettiin lapsilla kestovaippoja, joten oli tärkeää olla hyvä kone. Edellinen oli mun sinkkutalouden kone, palveli kyllä aikansa hyvin, mutta sitten loppui puhti. Ostettiin Mielen kone, se merkki on meillä kotitalouskoneissa havaittu hyväksi.
Parikytvuotta ja aina toiminut hyvin
n. 8 vuotta vanha LG. Edeltävä oli iankaiken vanha, ennen kuin tuli toimintasavut pihalle.
Pyykkikone on kuivaava AEG, joka oli testeissä saanut hyvät arviot. Olen todella tyytyväinen. Tosin kuivaustoimintoa en käytä usein. Kolme vuotta ollut käytössä.
Astianpesukone on Siemens, jossa on teräksinen sisus, hiiliharjaton moottori, aqua stop ja ruokailuvälinetaso. Tykkään kovasti, mutta en käytä ikuisuuksia kestäviä eko-ohjelmia, kute en pyykinpesussakaan. Kolmas vuosi menossa. Tykkään. Kun ruokailuvälietason poistaa, voi pestä viinilasitkin juhlien jälkeen.
Minä käytän koneiden vaiintaan jopa kuukausia aikaa, luen testit ja asiakasarviot sekä kyttään parhaat tarjoukset. Maksan oikealle LVI-asentajalle enkä auton apumiehille. Edelliset koneet kestivät yli 10 vuotta. Indesit ja Hoover (astianpesukone), jonka muovinen ohjauspalkki hajosi. Muuten oli ehjä.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkikone on kuivaava AEG, joka oli testeissä saanut hyvät arviot. Olen todella tyytyväinen. Tosin kuivaustoimintoa en käytä usein. Kolme vuotta ollut käytössä.
Astianpesukone on Siemens, jossa on teräksinen sisus, hiiliharjaton moottori, aqua stop ja ruokailuvälinetaso. Tykkään kovasti, mutta en käytä ikuisuuksia kestäviä eko-ohjelmia, kute en pyykinpesussakaan. Kolmas vuosi menossa. Tykkään. Kun ruokailuvälietason poistaa, voi pestä viinilasitkin juhlien jälkeen.
Minä käytän koneiden vaiintaan jopa kuukausia aikaa, luen testit ja asiakasarviot sekä kyttään parhaat tarjoukset. Maksan oikealle LVI-asentajalle enkä auton apumiehille. Edelliset koneet kestivät yli 10 vuotta. Indesit ja Hoover (astianpesukone), jonka muovinen ohjauspalkki hajosi. Muuten oli ehjä.
Yksi parhaista konsteista kodinkonetta etsiessä on tutkia ensin Tori. Jos siellä on paljon tietynmerkkisiä uudehkoja kodinkoneita myynnissä, tarkoittaa se useimmin sitä, että laitteeseen ei olla oltu tyytyväisiä vaan pitää ostaa uusi ja parempi kone. Muutot ovat asia erikseen, mutta yleensä Tori-myyjät sen ilmoittavat.
Vajaa 10 v ja se on Miele. Laatumerkki. Odotettavissa käytttöaikaa vähintään toinen mokoma