Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihto lentokentällä

Vierailija
14.09.2024 |

Enemmän lennelleet hoi. Minulla on Saksassa lentokoneen vaihto, jossa on 5 tuntia odotusaikaa. Saako tuolla kentällä kävellä tulliportista ulos ja myöhemmin uudelleen sisälle turvatarkastuksen kauttaa, vai pitääkö tuo viisi tunta käkkiä transit-alueella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ehdit ihmeitä näkemään 5h vaihtoajalla. Mutta kyllä, voit poistua lentokentältä mutta joudut käsimatkatavaran kanssa menemään turvatarkastuksesta läpi.

Vierailija
2/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että ehdit ihmeitä näkemään 5h vaihtoajalla. Mutta kyllä, voit poistua lentokentältä mutta joudut käsimatkatavaran kanssa menemään turvatarkastuksesta läpi.

Kiitos. Joo, tajuan sen että kun keskustaan on tunnin junamatka, niin sinne ei kannata lähteä. Lähinnä vain jalottelisin kenttärakennuksen lähimaastossa, varsinkin jos sää sallii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Joo, tajuan sen että kun keskustaan on tunnin junamatka, niin sinne ei kannata lähteä. Lähinnä vain jalottelisin kenttärakennuksen lähimaastossa, varsinkin jos sää sallii.

Ihan ymmärrettävää. Usein kenttien ympäristö on melko ankeeta eikä järkeviä kävelyreittejä ole, joten kannattaa harkita jos junalla menisi jonnekin muualle kuin keskustaan. 

Vierailija
4/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääseehän niille isoille yleisöparvekkeille, jos vain happea kaipaat. tämä viikko on täällä kylmä, mutta kyllä lokakuun puoliväliin on aurinkoisella säällä kiva istua ulkona. 

Vierailija
5/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kenttä? Täällä joku voisi tietää, onko sen lähellä jotain kivaa nähtävää.

Vierailija
6/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

München, joka on minulle tuttu paikka. Olen asunut siellä muutaman vuoden. Kentän lähellä ei ole mitään, mutta ainakin silloin viimeksi siinä on kyllä tilaa ulkoilla. Tai no, Erdingiin ehtisi toki jiunalla syömään ja juomaan weissbierin, mutta jätän väliin.

Vierailija
7/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

München, joka on minulle tuttu paikka. Olen asunut siellä muutaman vuoden. Kentän lähellä ei ole mitään, mutta ainakin silloin viimeksi siinä on kyllä tilaa ulkoilla. Tai no, Erdingiin ehtisi toki jiunalla syömään ja juomaan weissbierin, mutta jätän väliin.

Terminaalia seuraavalla juna-asemalla on Besucherpark (vierailijakeskus), mutta en tiedä, onko siellä oikeasti jotain mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan