Mikä minussa on kun en kelpaa kumppaniksi?
Mistä saan tietää mikä on se syy?
Kaikki läheiset menee kihloihin ja on naimisissa ja on talot ja muut niinkuin normaalisti.
Olen kahden lapse yh. (sama isä) Sekö on oikeasti niin suuri ongelma? En koskaan ole etsinyt mitään elättäjää heille vaan kumppania. Lapset jo koulussa, joten ei edes rajota elämää enää niin paljon. Ei ole vaipparallia tai muuta enää. Elämän tyylistäni huomaa etten ole mikään tupakoiva masentunut äiti. (enkä tarkoita pahalla heitä kohtaan mutta kun nämä asiat on nostettu esille monessa yh keskustelussa). Kotini on aina siisti, käyn töissä, tienaan kohtalaisen hyvin, rakastan lapsiani ja olen aina hoitanut heidät hyvin, en ole työntänyt mummolaan jokaviikonloppu että pääsee juomaan, olen liikunnallinen ja myös lasten kanssa liikutaan.
Vai onko se lisäksi tämä ikä, kohta 30v jo.
Miehet kyllä kiinnostuu mutta tuntuu että olen aina kaikille varasuunnitelma. "olet ihana, toivottavasti nähdään pian" mutta kohta jo ghostataan ja viikonpäästä mies on parisuhteessa jonkun ihan erilaisen naisen kanssa.
En ymmärrä, itkettää kun ei uskalla enää edes tutustua kehenkään kun tietää miten käy. Haluan tietää mikä minussa on että voisin kenties korjata asian. Ja ei tarvitse sanoa että "ne eivät ole sinun arvoisia jos et kelpaa heille tuollaisenaan, et ole menettänyt mitään" Koska kaikki tekee näin minulle. Kaikki.
Kommentit (90)
Veikkaan, että olet tylsä. Et siis sillä tavalla, että seurassasi haukotellaan, älä ymmärrä väärin tai epäkohteliaana kommenttina tätä, mutta kahden lapsen äitinä olet aika tiiviisti kiinni sellaisessa perhe-elämän rutiinissa ja lisäksi jos olet kovin kiltti ja miellyttämishaluinen, saatat vaikuttaa joidenkin kumppaniehdokkaiden mielestä takertuvalta ja epätoivoiselta. Tämä ei siis välttämättä ole totuus, mutta monesti miehet vielä tuossa ikäluokassa n. 30 v olettavat jotain teiniaikaista kuumaa jännäromanssia, ja se sinun perhe-elämäsi tuntuu pelottavalta. Jos siis deittailet lapsettomia miehiä.
Äläkä ala kovin varhaisessa vaiheessa puhumaan yhteenmuutosta, kihloista jne. Se oikeasti aiheuttaa monille sellaisen peruutusreaktion, etenee liian nopeasti.
Tällaisena suht ihanana lapsettomana sinkkumiehenä en voisi kuvitella suhdetta yh-naisen kanssa. Ei ole mitään kokemuksia lapsista, enkä olisi valmis lapsiperhearkeen, mitä tuo vääjäämättä tarkoittaisi.
Mulla on lapsia eikä se estäny ketään ihastumasta. Toisaalta olen aika itsenäinen ja kokeilen rohkeasti uusia juttuja minkä ansiosta elämä ei ihan hirveästi ole parisuhteesta kiinni. Ehkä se on jo itsessään viehättävää miesten mielestä. Tunnistan myös peruspelimiehet eli ghostaajiin ei tullut tuhlattua aikaa juuri lainkaan.
Sanoisin että kannattaa rakentaa upea elämä mitä rakastaa ilman miestä ja sen jälkeen Tinderissä katsoa kaksi kertaa keille sen tykkäyksen antaa.
Olet nuori. Kyllä se kumppani vielä löytyy.
Pienet koululaiset ovat vielä pieniä lapsia, vaikka itse ajattelisitkin toisin. Ei sekään ole este kaikille.
Keskity nyt muuhun vähäksi aikaa.
Syy on usein myös vastapuolessa vaatimuksineen. Ei joka kerta ole itsestä kiinni.
Ei sinussa mitään vikaa ole.
Keskity rauhassa lapsiisi nyt. Huolehti omasta hyvinvoinnistasi.
Mene johonkin harrastukseen.
Ei ne etsimällä löydy.
Ehkä se epätoivoinen hakupäällä näkyy ja tuntuu.
Yksinhuoltajuus ei ole este. Se voi osalle olla este.
Aloittaisin kuitenkin itsestä.Ja rauhassa kasvatat lapsesi. Hienoa, että huolehdit heistä hyvin.
Voisit löytää jostain yh ryhmistä nyt alkuun kavereita jakamaan kokemuksi ja ajatuksia ja voi tehdä yhteistyötä.
Parhaat saumat suhteeseen ap:llä on varmasti jonkun vastaavassa tilanteessa olevan miehen kanssa.
Naisen tasoa laskee nämä asiat:
-Ylipaino
-Rumuus
-Lapset
-Mt ongelmat
Miehen tasoon taas vaikuttaa
-Ulkonäkö
-Koulutustaso
-Palkka
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lapsia eikä se estäny ketään ihastumasta. Toisaalta olen aika itsenäinen ja kokeilen rohkeasti uusia juttuja minkä ansiosta elämä ei ihan hirveästi ole parisuhteesta kiinni. Ehkä se on jo itsessään viehättävää miesten mielestä. Tunnistan myös peruspelimiehet eli ghostaajiin ei tullut tuhlattua aikaa juuri lainkaan.
Sanoisin että kannattaa rakentaa upea elämä mitä rakastaa ilman miestä ja sen jälkeen Tinderissä katsoa kaksi kertaa keille sen tykkäyksen antaa.
Tinderissä?
joo, sanaa mieltä muuten eli keskity omaan hyvään elämään ja hyvinvointiin. Sinulla on ne tärkeimmät siinä, lapset.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että olet tylsä. Et siis sillä tavalla, että seurassasi haukotellaan, älä ymmärrä väärin tai epäkohteliaana kommenttina tätä, mutta kahden lapsen äitinä olet aika tiiviisti kiinni sellaisessa perhe-elämän rutiinissa ja lisäksi jos olet kovin kiltti ja miellyttämishaluinen, saatat vaikuttaa joidenkin kumppaniehdokkaiden mielestä takertuvalta ja epätoivoiselta. Tämä ei siis välttämättä ole totuus, mutta monesti miehet vielä tuossa ikäluokassa n. 30 v olettavat jotain teiniaikaista kuumaa jännäromanssia, ja se sinun perhe-elämäsi tuntuu pelottavalta. Jos siis deittailet lapsettomia miehiä.
Äläkä ala kovin varhaisessa vaiheessa puhumaan yhteenmuutosta, kihloista jne. Se oikeasti aiheuttaa monille sellaisen peruutusreaktion, etenee liian nopeasti.
No tätä olen miettinyt itsekkin. Että olenko vaan niin tylsä kun elän niin tavallisesti. En ole koskaan puhunut yhteenmuutoista tai kihloista tms. Olen aina rauhassa katsonut miten tilanne etenee. Eihän se etene kuin max. pari kk kun löytyykin se parempi. Olen kiltti ja iloinen ihminen. Löytyy myös asennetta mutta se tulee harvemmin esiin. Olen myös sellainen vähän villi ja idearikas mutta sekään puoli ei missään viikossa esiin tule. Osalla on ollut omia lapsia, osalla ei. *AP
Olet päällekäyvä tyrkky ja epätoivoinen. Siinä syyt, jotka karkottavat miehet pois.
Kasvata nyt ne lapset ensin.
Ehkä aikuinen suhde omilla kodeilla voisi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
-Ylipaino
-Rumuus
-Lapset
-Mt ongelmat
-Ulkonäkö
-Koulutustaso
-Palkka
Pystyt luettelemaan asiat, jotka naisen tasoa laskevat. Eikös ne sanat ole miehellä?
Ja sitten juhlavasti lietteet miehen tasoon vaikuttavat asiat.
Ihan kuin mies olisi joku ihmemies ja nainen jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ylipaino
-Rumuus
-Lapset
-Mt ongelmat
-Ulkonäkö
-Koulutustaso
-Palkka
Pystyt luettelemaan asiat, jotka naisen tasoa laskevat. Eikös ne sanat ole miehellä?
Ei ole samat asiat.
Miehen tasoa laskee köyhyys/pienituloisuus,alle 180cm pituus, matala koulutustaso,rumuus ja ylipaino.
Miehen ja naisen tasoon vaikuttaa eri asiat. Ei naisen tasoon vaikuta palkka tai koulutustaso kun taas miehen tasoon nuo asiat vaikuttaa merkittävästi.
Paljonko painat? Mussutatko suklaata ja keksejä joka ilta?
Olisi kannattanut ottaa se kilttis jo heti ensimmäisenä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ylipaino
-Rumuus
-Lapset
-Mt ongelmat
-Ulkonäkö
-Koulutustaso
-Palkka
Ei ole samat asiat.
Miehen tasoa laskee köyhyys/pienituloisuus,alle 180cm pituus, matala koulutustaso,rumuus ja ylipaino.
Miehen ja naisen tasoon vaikuttaa eri asiat. Ei naisen tasoon vaikuta palkka tai koulutustaso kun taas miehen tasoon nuo asiat vaikuttaa merkittävästi.
Missä lasten isä on? Oletko totaali-yh?
kahden lapsen yh nyt kieltämättä jo riittää yleensä